|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:top idd signature |
|
Die Psychonaut klinkt erg lekker. Goede tip en recensie Hypnos. Wel een heruitgave, maar bon. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Psychonaut is top, ja! Aangezien Steak Number Eight onder de naam STAKE een stuk bondiger en minder uitgesponnen te werk gaat, komt deze band precies op het goede moment. De plaat mag dan toch niet in de eindlijst voor 2020? [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 15-04-2020 13:49] |
|
|
|
Similar artists: Bekëth Nexëhmü, Deathspell Omega |
|
Ulcerate - Stare Into Death And Be Still volledig te streamen: https://www.revolvermag.com/music/hear-extreme-metal-innovators-ulcerates-stunning-new-album-stare-death-and-be-still Erg tof, dat randje melodie erbij in de narigheid. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Na het eerste nummer ging ik zeggen dat het een flauw afkooksel van Bekëth Nexëhmü betrof, maar dan begint de sound meer en meer verhalend en bevreemdend te worden en later op het album inderdaad ook meer Deathspell Omega, maar nog steeds met voldoende 'hooks'. Lekker |
|
quote: Band heeft een redelijke discografie inmiddels. Vind het al om al wel aardig ook. Overigens, een van de artiesten had vroeger het depressieve blackmetalproject Acedi. Geen 2020 natuurlijk, maar even tussendoor aankaarten als aanrader wel: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Debuut van Of Blood and Mercury! Lekkere darkwave van (ex)leden van Bathsheba, Emptiness en Pro Pain. Kan met al die bands helemaal niks maar hier ga ik heerlijk op! |
|
|
|
Elektronica gaat lekker dit jaar Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Voor mensen die geïnteresseert zijn in de DIY hardcorescène. Maatjes van me van de middelbare school hebben hun eerste plaat eindelijk uit. Prima plaat, goeie productie. Ook al hou ik niet van de muziek. |
|
Prachtige shoegaze: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Lekker orkestje ja. Eerste plaat is gaaf. Vorig jaar ook op Breda Barst gezien. Erg fijn. |
|
quote: Gaaf! I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote:Hallo promoteamlid. "Klinkt leuk", maar de drum is wat raar qua geluid. |
|
Oeh, nieuwe Slow Crush, benieuwd naar! Aurora is langzaamaan een van mijn favoriete shoegazeplaten geworden en hun optreden op Breda Barst vorig jaar (was ik ook bij) was ook erg goed. Nieuwe Ulcerate, daar ben ik ook waanzinnig benieuwd naar. Ook al een nieuwe Fiona Apple-plaat die ik nog moet checken. April gaat lekker qua muziek. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 19-04-2020 19:50] |
|
|
|
Nieuwe Ripped to Shreds. Harde HM2 Death à la Entombed. Maar dan wel gaaf. Niet dat Entombed nooit gaaf is geweest. Maar je snapt me. |
|
Met leden van Blood Incantation, Spectral Voice, Primitive Man en Khemmis. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Black magick ss dus, maar kwam uit 2018, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 24-04-2020 19:13] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik las dit ergens: quote: Zal wel goed zijn dus :') Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ow... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |