|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Don't blush when I rip you open |
|
de enige die er echt actief in was. Was toch vast s_s. |
|
quote: optopic: Go Paul Go Paul Go Paul Koel nieuw usericon trouwens I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Goede beslissing |
|
Beter. |
|
Het zal niemand verbazen dat ik dit spijtig vind Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
hmm...mij maakt het niks uit, keek er toch nooit op |
|
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat er niet meer over sex, babes en hunks geouwehoerd mag worden. Alleen doen we dat nu in andere fora. |
|
ik vind dit niet zo goed..erg onoverzichtelijk is het nu |
|
jah S_S zal wel balen ... wij niet gelukkig great job Paul Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Yeah! Er wordt geluisterd naar de wensen van de forummers Hulde |
|
vroeger was ales beter, want toen had je overal: absolute monarchen dictators keizers tirannen landheren mooie tijd was dat (als je tot dat selecte gezelschap behoorde) Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Neutraal. Ik wil dat de groene brilsmiley verdijnt. Echt een kutsmiley is dat. |
|
quote: Bravo, encore! S_S zal er idd niet zo gelukkig mee zijn denk ik... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Dit vind ik helemaal niet leuk!!!! |
|
je kan gewoon nog henka topics openen in het onzin forum niet zeiken |
|
Misschien is 't beter zo.Het begon écht al uit de hand te lopen voor sommigen- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: [Paar lieve vloek woordjes@wladimir] Ik ben al maanden --> haast <-- niet in het sex forum tevinden. Omdat alles er al besproken is. Mensen worden boos op mij om een onzin link Als er zoveel problemen zijn zeg het me dan via een e-mail !!!! Sjeezeeeeeeeeeeeeeees ik word een puber genoemd, tewijl niemand de beleefheid heeft mij van mijn irritante gedrag op de hoogte te brengen. *ZUCHT*,.................................... Wiegen Meister ! |
|
Niemand is boos op je S_S, maar het openen van legio topics als "waar heb je het voor het eerst gedaan", "wat was de gekste/leukste/hoogste/meest onheilige/achterlijke plek waar je het ooit hebt gedaan" of "wat is het slechtste standje" laat weinig aan de verbeelding over dat je gewoon een oversexte puber bent PS. geen flame/we houden nog wel van je Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
juist [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 09-11-2002 21:51] |
|
Is typisch ZM, S_S. Zegt iemand iets over je link, voelen opeens een hele hoop mensen zich geroepen om ook te gaan lopen zeuren, die normaal niks durven te zeggen. Maar ik vind je nog steeds O_K! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Zo is dat. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Heb me er nooit aan gestoord; snap de aktie ook niet aangezien je elke afdeling desgewenst kan uitsluiten in je profiel. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik had niet eens gemerkt dat het weg was. Boeiuh! |
|
Prachtige beslissing, die titel van dat forum vond ik altijd al zo lachwekkend, tis toch geen Break Out forum. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Administration | Volgende pagina |