![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: quote: quote: Worden jullie nou nooit heeeel erg moe van julliezelf? Iig, leuke en uitdagende topic. Gezien ik momenteel met de feestdagen ziek thuiszit, ga ik eens kijken of ik met een paar gepaste albums op de proppen kan komen. De al een paar keer genoemde TDB is In ieder geval waardig genoeg. Edit: typen zat er blijkbaar niet in. [Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 25-12-2019 10:46] "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Op zich is LastFM wel hulpvol voor zulke dingen. Een grove indicatie: Lunar Aurora - Hoagascht Ghost - Infestissuman (maar Opvs en Meliora) trek ik ook erg goed) Chelsea Wolfe - Pain is Beauty/The Grime and the Glow (tussen die twee kan ik niet kiezen) The Devil's Blood - The Thousandfold Epicentre Cult of Fire - मृत्यु का तापसी अनुध्यान Ascension -Consolamentum Avichi - Catharsis Absolute SubRosa - No Help For The Mighty Ones Sabbath Assembly - Restored To One Leviathan - Scar Sighted Grim Tower - Anarchic Breezes All them Witches - Dying Surfer Meets His Maker Blut aus Nord - Cosmosophy Satanic Warmaster - Fimbulwinter Les Big Byrd - They Worshipped Cats Blood Axis - Born Again Funeral mist - Hekatomb Slutvomit - Swarming Darkness Murw - Kanker Peste Noire - L'Ordure À L'État Pur Burzum - Belus/Fallen Darkthrone - Arctic Thunder Sinmara - Aphotic Womb/Hvísl Stjarnanna Misþyrming - Algleymi Chapel of Disease - ...And As We Have Seen The Storm, We Have Embraced The Eye Ook zeker noemenswaardig Odz Manouk - Odz Manouk en Tukaaria - Raw to the Rapine. Maar tyfus, wat zijn die jaren snel gegaan als je je bedenkt dat acts als The Ruins of Beverast, Nachtmystium en Wolves in the Throneroom al meer dan een decennium geen fatsoenlijke plaat hebben geproduceerd. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Goeie tip, ik kom tot deze lijst, die absoluut niet op volgorde staat: Midnight Odyssey - Shards of Silver Fade MZ 412 - Svartmyrkr Falkenbach - Asa Marduk - Serpent Sermon A Forest of Stars - Beware The Sword You Cannot See Nokturnal Mortum - The Voice of Steel Anaal Nathrakh - Vanitas Marduk - Frontschwein Draconian - A Rose for the Apocalypse Body Count - Manslaughter Enslaved - Axioma Ethica Odini Evilfeast - Wintermoon Enchantment Delain - We Are the Others Mondvolland - d'Olde Roop Igorrr - Savage Sinusoid Keep of Kalassin - Reptilian Shylmagoghnar - Emergence Blockheads - This World is Dead Burzum - Belus Fluisteraars - Luwte Fluisteraars - Dromers Mayhem - Grand Declaration of War Darkspace - III I Mgla - Exercises in Futility Harakiri for the Sky - Arson Hafgufa ![]() |
|
quote: He Klopgeest Tyfus laatste 3 bands geen fatsoenlijke plaat meer geproduceerd? Mankeert er wat aan uwe oren? Trouwens Avichi een van UWE favoriete albums van laatste tien jaar? Weinig platen geluisterd dan. Wat ene klote plaat is dat. Worde jij nou niet moe van jezelf? ![]() |
|
quote:Een van de allerbeste albums ooit, überhaupt, allesovertreffend, geniaal, maar niet van dit decennium. Of je moet de herbewerking bedoelen. Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik hoor wel wat er naar (meer) objectieve maatstaven beter aan is, maar bij het origineel scheppen dat klinische en mechanische zo'n kille sfeer die het album alleen maar sterker maakt. Zo vind ik bijvoorbeeld die nieuwe Cruelty and the Beast al helemaal niets. Verschrikkelijk. Maar die oude Dusk and Her Embrace juist geweldig. Maar herbewerkingen, wellicht dat Max Richter - Four Seasons dan ook wel een vermelding verdient. [Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 25-12-2019 15:59] "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: *Pakt popcorn* "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Ik ben nieuw, kwam toevallig hier, dus niet schelden Petro, maar voor jou Huilihuilen op eerste kerstdag mijn jongen, kwel maar lekker weg met uwe Avichi. Vent kan nie zingen man. ![]() |
|
1349 in een top lijst? Je hoort het als trol subtieler aan te pakken. Iedereen weet dat Iconoclast van Nazxul het beste album ooit is, dus gewoon een top 10 met 10 keer dat album. Ook al is die uit 2009, toch gewoon de beste van het decennium. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
quote: Waar waar 1349 zie het nergens staan, alleen in mijn verwen lijst van 2019. Laatste plaat Infernal pathway is toch wel goed. Jaaaaa jaaaa Nazxul is op zekers een van de beste van afgelopen 10 jaar, mijn stem hebte. ![]() |
|
quote: Oh shit, dat was al in 2000, ik zal dan wel wat meer albums moeten skippen ![]() Hafgufa ![]() |
|
quote: Alleen OWW deed dit zoveel malen beter.. ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
A Storm of Light - As the Valley of Death Becomes Us, Our Silver Memories Fade Inter Arma - Sky Burial Nothing - Guilty Of Everything The Nocturnes - Aokigahara Palms - Palms Half Moon Run - Dark Eyes All Them Witches - Dying Surfer Meets His Maker Marriages - Salome Julia Holter - Have You In My Wilderness Chelsea Wolfe - Apokalypsis Godspeed You! Black Emperor - Asunder, Sweet and Other Distress Emma Ruth Rundle - On Dark Horses Sumac - What One Becomes Crippled Black Phoenix - Great Escape Suuns - Images Du Futur The National - High Violet Eefje de Visser - Het Is Daughter - If You Leave Red Sparowes - The Fear Is Excruciating, but Therein Lies the Answer MGMT - Congratulations Steak Number Eight - All Is Chaos ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Oh MGMT heeft een nieuw album? Meteen ff checken! Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
quote: Nouja nieuw... is een album uit 2010 ![]() Verwacht geen hits als Kids en Electric Feel. Dit luistert weg als een lange psychedelische trip. Even wennen maar daarna puur genieten. ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Dat krijg je met al die lijstjes, dan worden mensen confuus. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ik dacht dat jij te veel een leven had om begaan te zijn met lijstjes? ![]() |
|
Ik constateer enkel dat iemand confuus wordt van al die lijstjes. Dus wat is nou verder je punt? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: … maar niet te veel een leven om vervolgens niet over lijstjes te gaan bitchen in een lijstjestopic. ![]() ![]() ![]() Wat het lijstje betreft, waarschijnlijk kan ik pas over een jaar of 5 een lijstje maken voor het bijna afgelopen decennium. Aan de ene kant omdat sommige platen bij mij echt hun tijd nodig hebben om een definitieve 'plek' te krijgen, aan de andere kant omdat ik niet per se alle releases op de voet volg qua aanschaf. Wat er bij mij sowieso in zal staan: Car Bomb - 'Meta' Candiria - 'While They Were Sleeping' Dillinger Escape Plan - 'One Of Us Is The Killer' Xibalba - 'Hasta La Muerte' https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Als Wim die post gedaan had hadden jullie dan ook zo lopen janken? Dat dacht ik al. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Huh, watte? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Oh gewoon twee jankbakken die selectief janken om onderstaande post dat er net zo goed eentje van jou had kunnen zijn maar het nu niet is en ze er een heisa over denken te moeten maken. En hun verstandelijke beperking laat het begrijpen van de ![]() quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Dus onze posts zijn, zeg maar, inwisselbaar. Handig als één van ons offline is, dan komt "ons" geluid op zm toch door. ![]() ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
![]() Ik denk niet dat dat zomaar 1 op 1 toepasbaar is. ![]() Laten we het er maar op houden dat er af en toe een kleine mate van overlapping is. ![]() Anders wordt het smoeilijk. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 25-12-2019 21:30] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Het was mij niet opgevallen, maar ik ga er nu wel op letten, natuurlijk! ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |