|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Goede tip. Ik ken alleen het debuutalbum goed. Ik weet dat ze daarna hebben samengewerkt met Peter Kember (Sonic Boom, Spacemen 3), maar nooit geluisterd. Ik ga er eens werk van maken. |
|
Congratulations is mijn favoriete MGMT-plaat. |
|
quote:ND.... zoek een hobby, die een beetje ontspant PFFF. Eentje waardoor je niet meer iedere dag op ZM op iedere scheet met een héél scherp BAM!!! ingaat When your people matter, menstrual health matters |
|
Zoals een user op een forum er uitpikken en op zijn posts gaan zitten zeiken zoals een infantiele kutrelie met aandachtshoerende suicidale neigingen die zich maar wat graag verheven voelt boven anderen dat doet bijvoorbeeld? #flikkertochopman Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. Echt waar. Reageer dan gewoon niet. |
|
quote:Jij reageert op degene die reageert op degene die reageert. Reageer dan gewoon niet. When your people matter, menstrual health matters |
|
kan ik er wat aan doen, ik ben verstandelijk beperkt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:ja dan ben je niet echt toerekeningsvatbaar. Dan gebeurt t gewoon n beetje zonder dat je daar invloed op kan uitoefenen. Ligt ook n beetje aan met welke vertaling je werkt. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik waar niet over een forum als een kater die al sproeiend zijn territorium af wil bakenen. [Dit bericht is gewijzigd door Schweinhein op 26-12-2019 12:50] |
|
quote:Oh... Ik drink het liefst Nutrcicia chocomel. Toch de lekkerste. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: |
|
quote: Het was al wel duidelijk dat je Natural Disaster als een bedreiging ziet voor de troll of the year award 2019. Dat hoef je niet nogmaals kracht bij te zetten. |
|
quote:Wat een deceptie. Volgend jaar toch wat vroeger registreren dan. Is de sneuheidsbokaal gegadigde 2019 al bekend? Troll of the decade? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote:Ook al zo'n felle reactie, zorgvuldige woordkeuze voor maximaal sarcasme. Geweldig hoor When your people matter, menstrual health matters |
|
Veel dezelfde bands bij mij iig Aevangelist *3 , Blut Aus Nord *2, Babymetal *2, Orden Ogan *2, Borgne *2, Igorrr *2, Pain, Amaranthe, Death Fetishist, Arkhtinn, Revororum Ib Malacht, Entheogen, Craft, Gardsghastr, Aoratos , Akhlys mogelijk ... Nightbringer [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-12-2019 16:36] signature |
|
Heeft Entheogen nog iets gaafs uitgebracht naast 'Without Veil, Nor Self'? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
nee, beter luister je de nieuwe Gardsghastr signature |
|
quote: he hyp waar ken de nieuwe Gardsghastr kopen? In Nederland en omstreken nergens. |
|
quote: Haast ieder jaar rond kerst hetzelfde met 'm. Je zal z'n vrouw of kind maar zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Bij Profound Lore zelf: https://profoundlorerecords.bandcamp.com/album/slit-throat-requiem Niet in Nederland en omstreken inderdaad maar is maar 13 euro inclusief verzending. |
|
quote: Dank is groot Burzum, Maarre wanneer komt er nieuw werk van Burzum Varg bedoel ik? |
|
quote: 13/3/2020 |
|
quote: Aaaahaaa winterslaap, ben de gij Varg zelf die aan Nederlands doet? |
|
quote: https://www.babylondoomcultrecords.com/product/gardsghastr-slit-throat-requiem-2lp/ signature |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |