|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Jaren 80 he...volop glam |
|
Stelletje druiprekken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Sebastiaan.. Ik zag m laatst..omg wat een griezel!! Maar dat zijn de meeste rockmannen uit die Tijd...toen mooi..nu een "ieuww" Behalve Eddie...Eddie word alleen mooier Ff n vraagje..hoe krijg ik een foto/link gepost hier?? |
|
quote: |
|
|
quote: Ik heb de jaren 80 heel bewust meegemaakt en heel gek, ik kende in die tijd zo goed als niemand die van glam rock/metal hield. Of men hield dat gedeelte van de collectie buiten zicht, lol! Op monsters of rock op sky channel zag ik wel eens van die ellende. Maar het was oed te mijden. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
quote: Ja haha al vrij snel "mocht" dat niet meer. Met name dankzij Vara's Vuurwerk werd mijn muzieksmaak en die van vrienden steeds extremer. Dan kon je niet opeens meer met Whitesnake aan komen zetten. Ik ging de glam en hairmetal op een gegeven moment toch weer draaien, uit nostalgie en ook omdat er heel veel gave muziek tussen zit. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ik wil het wel uitleggen. Op één voorwaarde. Dat je dan ook een foto van jezelf post. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik vond whitesnake ook te gek, maar voordat ze glam waren, hehe. Mijn hardrock tijd was begin jaren 80. Maar bands met heel hoog haar heb ik altijd raar gevonden. Er was zo'n hoes van een band, ik dacht poison. Daar stonden vier mannen met hun hoofd op en als je niet goed keek, dan zou je kunnen denken: hé, vier lekkere wijven. (in de jaren 80 mocht je nog dit soort dingen denken) Maar dan keek je goed en dan waren het dus vier mannen met veel make up en lippenstift op en getoupeerd (??) haar. Tegenwoordig zou je denken, hé, vier transgenders of iets in die stijl. Maar toen waren dat mannen die voor heel mannelijk door moesten gaan en blijkbaar er nog mee weg kwamen ook. Ook rare tijden, hoor! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Hahahaha Je blijft het proberen he Ik kan je geen ongelijk geven...maar mijn hoofd is niet echt foto waardig |
|
quote: Ik was wat jonger toen dat begon, jaartje of 10 en ik vond het er dus enorm stoer uitzien. Iets later wel early Whitesnake enorm gaan waarderen, Lovehunter, Ready And Willing, Come and Get It, prachtalbums. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Zo waar!!! Ik was jaren 80/90 groot fan van whitesnake maar zag ze afgelopen jaar op gmm en wat vielen ze van hun voetstuk zeg...zo jammer..mijn bubbel spatte zo uit elkaar [Dit bericht is gewijzigd door Zazoe op 31-01-2020 22:01] |
|
quote: Ik had er gister nog over met een maat van me, de mooiste vrouwen zijn degenen die het zelf niet doorhebben dat ze mooi zijn ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ja ernstig he. Die Coverdale kan ook echt niet meer zingen, wat een schorre kraai. Dat was vroeger wel anders, toe had ie nog dat bronstige in zijn stem. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Hahahaha Jij scoort punten zo |
|
Zegtie mooi! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Het leek meer een drum/gitaarsolo optreden dan een vocaal optreden...na ieder nummer moest ie aan t zuurstof |
|
|
Zoiets als dit? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Al genoeg om samen ons lijstje te beluisteren onder het genot van een kopje thee? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Nou vooruit: [ img ] linkje [ /img ] zonder de spaties Geen recente foto's van Bach of Coverdale plaatsen he. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Als dit voor jou een nummer is die jou een leuke avond bezorgt dan is ie een plaatsje waardig |
|
quote: Oke, vooruit |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |