IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Glij nummers Vorige pagina | Volgende pagina
faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 31-01-2020 21:10 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2020 20:48 schreef Zazoe het volgende:
Skid row...dat was mijn aller eerste concert waar ik als puber naar toe mocht van mn ouders


Helemaal soppen bij Sebastiaan Bach zeker? Mijn eerste was Bon Jovi.. In 1988, bij mijn pa op zijn nek zitten

Nou vooruit, ouwe BJ blijft toch wel erg goed:



Deze mag ook niet ontbreken:



[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 31-01-2020 21:11]


... hoe de hazen lopen ...


Zazoe
Usericon van Zazoe
Posted 31-01-2020 21:12 by Zazoe Wijzig reactieProfiel van ZazoeQuote dit bericht

Jaren 80 he...volop glam


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 31-01-2020 21:15 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Stelletje druiprekken.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Zazoe
Usericon van Zazoe
Posted 31-01-2020 21:17 by Zazoe Wijzig reactieProfiel van ZazoeQuote dit bericht

Sebastiaan..
Ik zag m laatst..omg wat een griezel!!
Maar dat zijn de meeste rockmannen uit die
Tijd...toen mooi..nu een "ieuww"
Behalve Eddie...Eddie word alleen mooier

Ff n vraagje..hoe krijg ik een foto/link gepost hier??


Zazoe
Usericon van Zazoe
Posted 31-01-2020 21:20 by Zazoe Wijzig reactieProfiel van ZazoeQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2020 21:10 schreef faalhaas het volgende:
Helemaal soppen bij Sebastiaan Bach zeker? Mijn eerste was Bon Jovi.. In 1988, bij mijn pa op zijn nek zitten

Nou vooruit, ouwe BJ blijft toch wel erg goed:

Als ik in 1988 op mn vaders nek zou zitten dan zou ie t hooguit 10 minuten vol houden????????

Ben zelf geen grote fan van Bon Jovi maar ik heb ook zo mijn guilty pleasures




Deze mag ook niet ontbreken:




Zazoe
Usericon van Zazoe
Posted 31-01-2020 21:21 by Zazoe Wijzig reactieProfiel van ZazoeQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2020 21:15 schreef Natural Disaster het volgende:
Stelletje druiprekken.





F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 31-01-2020 21:22 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 31 januari 2020 21:12 schreef Zazoe het volgende:
Jaren 80 he...volop glam


Ik heb de jaren 80 heel bewust meegemaakt en heel gek, ik kende in die tijd zo goed als niemand die van glam rock/metal hield. Of men hield dat gedeelte van de collectie buiten zicht, lol!

Op monsters of rock op sky channel zag ik wel eens van die ellende. Maar het was oed te mijden.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Zazoe
Usericon van Zazoe
Posted 31-01-2020 21:34 by Zazoe Wijzig reactieProfiel van ZazoeQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2020 21:22 schreef F.Jacobse het volgende:
Ik heb de jaren 80 heel bewust meegemaakt en heel gek, ik kende in die tijd zo goed als niemand die van glam rock/metal hield. Of men hield dat gedeelte van de collectie buiten zicht, lol!

Op monsters of rock op sky channel zag ik wel eens van die ellende. Maar het was oed te mijden.

Ik zat midden in mn pubertijd en inderdaad skychannel stond bij ons ook op (had je daar niet die serie "blob" op, en de vliegende non?)
Gelukkig had ik wat oudere vrienden en een broer die veelal veel rock/metal draaide.





faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 31-01-2020 21:36 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2020 21:22 schreef F.Jacobse het volgende:
Ik heb de jaren 80 heel bewust meegemaakt en heel gek, ik kende in die tijd zo goed als niemand die van glam rock/metal hield. Of men hield dat gedeelte van de collectie buiten zicht, lol!

Op monsters of rock op sky channel zag ik wel eens van die ellende. Maar het was oed te mijden.


Ja haha al vrij snel "mocht" dat niet meer. Met name dankzij Vara's Vuurwerk werd mijn muzieksmaak en die van vrienden steeds extremer. Dan kon je niet opeens meer met Whitesnake aan komen zetten. Ik ging de glam en hairmetal op een gegeven moment toch weer draaien, uit nostalgie en ook omdat er heel veel gave muziek tussen zit.


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 31-01-2020 21:42 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2020 21:17 schreef Zazoe het volgende:
Ff n vraagje..hoe krijg ik een foto/link gepost hier??



Ik wil het wel uitleggen. Op één voorwaarde. Dat je dan ook een foto van jezelf post.


... hoe de hazen lopen ...


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 31-01-2020 21:45 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik vond whitesnake ook te gek, maar voordat ze glam waren, hehe. Mijn hardrock tijd was begin jaren 80. Maar bands met heel hoog haar heb ik altijd raar gevonden. Er was zo'n hoes van een band, ik dacht poison. Daar stonden vier mannen met hun hoofd op en als je niet goed keek, dan zou je kunnen denken: hé, vier lekkere wijven. (in de jaren 80 mocht je nog dit soort dingen denken) Maar dan keek je goed en dan waren het dus vier mannen met veel make up en lippenstift op en getoupeerd (??) haar.

Tegenwoordig zou je denken, hé, vier transgenders of iets in die stijl. Maar toen waren dat mannen die voor heel mannelijk door moesten gaan en blijkbaar er nog mee weg kwamen ook. Ook rare tijden, hoor!






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Zazoe
Usericon van Zazoe
Posted 31-01-2020 21:57 by Zazoe Wijzig reactieProfiel van ZazoeQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2020 21:42 schreef faalhaas het volgende:
Ik wil het wel uitleggen. Op één voorwaarde. Dat je dan ook een foto van jezelf post.


Hahahaha
Je blijft het proberen he
Ik kan je geen ongelijk geven...maar mijn hoofd is niet echt foto waardig



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 31-01-2020 21:57 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2020 21:45 schreef F.Jacobse het volgende:
Ik vond whitesnake ook te gek, maar voordat ze glam waren, hehe. Mijn hardrock tijd was begin jaren 80. Maar bands met heel hoog haar heb ik altijd raar gevonden. Er was zo'n hoes van een band, ik dacht poison. Daar stonden vier mannen met hun hoofd op en als je niet goed keek, dan zou je kunnen denken: hé, vier lekkere wijven. (in de jaren 80 mocht je nog dit soort dingen denken) Maar dan keek je goed en dan waren het dus vier mannen met veel make up en lippenstift op en getoupeerd (??) haar.

Tegenwoordig zou je denken, hé, vier transgenders of iets in die stijl. Maar toen waren dat mannen die voor heel mannelijk door moesten gaan en blijkbaar er nog mee weg kwamen ook. Ook rare tijden, hoor!



Ik was wat jonger toen dat begon, jaartje of 10 en ik vond het er dus enorm stoer uitzien.

Iets later wel early Whitesnake enorm gaan waarderen, Lovehunter, Ready And Willing, Come and Get It, prachtalbums.


... hoe de hazen lopen ...


Zazoe
Usericon van Zazoe
Posted 31-01-2020 22:00 by Zazoe Wijzig reactieProfiel van ZazoeQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2020 21:45 schreef F.Jacobse het volgende:
Ik vond whitesnake ook te gek, maar voordat ze glam waren, hehe. Mijn hardrock tijd was begin jaren 80. Maar bands met heel hoog haar heb ik altijd raar gevonden. Er was zo'n hoes van een band, ik dacht poison. Daar stonden vier mannen met hun hoofd op en als je niet goed keek, dan zou je kunnen denken: hé, vier lekkere wijven. (in de jaren 80 mocht je nog dit soort dingen denken) Maar dan keek je goed en dan waren het dus vier mannen met veel make up en lippenstift op en getoupeerd (??) haar.

Tegenwoordig zou je denken, hé, vier transgenders of iets in die stijl. Maar toen waren dat mannen die voor heel mannelijk door moesten gaan en blijkbaar er nog mee weg kwamen ook. Ook rare tijden, hoor!








Zo waar!!!

Ik was jaren 80/90 groot fan van whitesnake maar zag ze afgelopen jaar op gmm en wat vielen ze van hun voetstuk zeg...zo jammer..mijn bubbel spatte zo uit elkaar

[Dit bericht is gewijzigd door Zazoe op 31-01-2020 22:01]


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 31-01-2020 22:01 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2020 21:57 schreef Zazoe het volgende:
...maar mijn hoofd is niet echt foto waardig


Ik had er gister nog over met een maat van me, de mooiste vrouwen zijn degenen die het zelf niet doorhebben dat ze mooi zijn


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 31-01-2020 22:03 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2020 22:00 schreef Zazoe het volgende:
????????????????????
Zo waar!!!

Ik was jaren 80/90 groot fan van whitesnake maar zag ze afgelopen jaar op gmm en wat vielen ze van hun voetstuk zeg...zo jammer..mijn bubbel spatte zo uit elkaar

Ja ernstig he. Die Coverdale kan ook echt niet meer zingen, wat een schorre kraai. Dat was vroeger wel anders, toe had ie nog dat bronstige in zijn stem.


... hoe de hazen lopen ...


Zazoe
Usericon van Zazoe
Posted 31-01-2020 22:04 by Zazoe Wijzig reactieProfiel van ZazoeQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2020 22:01 schreef faalhaas het volgende:
Ik had er gister nog over met een maat van me, de mooiste vrouwen zijn degenen die het zelf niet doorhebben dat ze mooi zijn


Hahahaha
Jij scoort punten zo


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 31-01-2020 22:05 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Zegtie mooi!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Zazoe
Usericon van Zazoe
Posted 31-01-2020 22:06 by Zazoe Wijzig reactieProfiel van ZazoeQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2020 22:03 schreef faalhaas het volgende:
Ja ernstig he. Die Coverdale kan ook echt niet meer zingen, wat een schorre kraai. Dat was vroeger wel anders, toe had ie nog dat bronstige in zijn stem.


Het leek meer een drum/gitaarsolo optreden
dan een vocaal optreden...na ieder nummer moest ie aan t zuurstof


Zazoe
Usericon van Zazoe
Posted 31-01-2020 22:18 by Zazoe Wijzig reactieProfiel van ZazoeQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2020 22:05 schreef F.Jacobse het volgende:
Zegtie mooi!







Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-01-2020 22:28 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Zoiets als dit?



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 31-01-2020 22:28 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2020 22:04 schreef Zazoe het volgende:
Hahahaha
Jij scoort punten zo


Al genoeg om samen ons lijstje te beluisteren onder het genot van een kopje thee?


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 31-01-2020 22:31 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2020 21:17 schreef Zazoe het volgende:
Sebastiaan..
Ik zag m laatst..omg wat een griezel!!
Maar dat zijn de meeste rockmannen uit die
Tijd...toen mooi..nu een "ieuww"
Behalve Eddie...Eddie word alleen mooier

Ff n vraagje..hoe krijg ik een foto/link gepost hier??



Nou vooruit:

[ img ] linkje [ /img ] zonder de spaties


Geen recente foto's van Bach of Coverdale plaatsen he.


... hoe de hazen lopen ...


Zazoe
Usericon van Zazoe
Posted 31-01-2020 22:44 by Zazoe Wijzig reactieProfiel van ZazoeQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2020 22:28 schreef Mutilator het volgende:
Zoiets als dit?




Als dit voor jou een nummer is die jou een leuke avond bezorgt dan is ie een plaatsje waardig


Zazoe
Usericon van Zazoe
Posted 31-01-2020 22:44 by Zazoe Wijzig reactieProfiel van ZazoeQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2020 22:31 schreef faalhaas het volgende:
Nou vooruit:

[ img ] linkje [ /img ] zonder de spaties


Geen recente foto's van Bach of Coverdale plaatsen he.


Oke, vooruit


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen