|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Vastbinden, leermoment, hmmm, ok. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Is dat roleplaying, het ondeugende schoolmeisje? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Daar heb je gelijk in...ik ga gelijk op onderzoek uit! Hmm...dat urenlang knuffelen is mij veels te klef |
|
quote: Op zon moment kan je denken...shit..ik wil niet degene zijn die vastgebonden word...maar degene die vastbind |
|
quote: Nah...eerder de oude vrijgezelle muts met dr 3 katten en schildpad die 2 in midlife verkerende mannen een leuke avond bezorgd... |
|
Die overbodige spatie in de titel is vreselijk. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Tsssss.... ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Daar moet wat over gezegd worden! |
|
quote: Loop je leeg? |
|
Op hoeveel glijnummers zitten we nu na 136 posts eigenlijk? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Aangezien jij weet hoeveel post t waren, weet je vast ook hoeveel nummers t zijn? |
|
Dat kan je hier zien. https://forum.zwaremetalen.com/forum_active.php Maar jij drukt alleen op F5, natuurlijk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Oh dat is handig!! Maar ik zal morgen eens tellen...ben net thuis van mn werk dus nu ff filmpje en chips... Ik zit op mn foon op ZM...dus f5 zit er niet op |
|
quote: quote:24/7 F5-en *zwijmelt* En heel erg veel nummers van INXS zijn geil. Vastbinden is wel een dingetje ja, anders lopen ze gewoon de deur uit. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: |
|
quote: Hahaha is het zo erg met je?? * zie een dame hard je deur uit rennen* |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |