|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 40+ toch? |
|
quote: Yup, de aftakeling is ingezet ... hoe de hazen lopen ... |
|
Het lijkt wel lente! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Twee midlife crisissen die een uitgedroogde muts klam proberen te maken ja. Of gaat dat te ver? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Of andersom, een ouwe vrijster die twee midlife crisissen een tinteling in de onderbroek bezorgt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Eather way...tis win win |
|
quote:Heb je katten? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Nee hoor...Ik kan wel wat hebben |
|
quote: Want? |
|
Ik heb een gesteriliseerde kat die opzich wel eens geneukt zou willen worden. Misschien dat je een kater in huis hebt. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
:') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hahaha Misschien morgenochtend als ik vanavond de kroeg in duik Maare... Misschien wil mijn kater jouw poes niet neuken...heb je daar al over nagedacht? |
|
quote:Ik geloof niet in wederzijdse toestemming. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
|
|
quote: Dat blijkt wel na minstens 3 permbans. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hehehe.... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
WASP - Animal Iemand moet er hard op gaan. Wederom slechts een suggestie. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: |
|
Als je antwoord op een quote misschien buiten de quote zelf doen. Maakt het eea een stuk leesbaarderder. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Sorry sorry sorry... Je hebt helemaal gelijk...maar ik moet mn draai nog vinden in dit hele chat gebeuren dus ik maak nog wel s fouten |
|
quote: Ervaring mee? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Er zijn ook andere topics, hè. Ik bedoel, je hebt meer dan 50 posts gemaakt en dan krijg je ook de topics in onzin te zien. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 01-02-2020 21:28] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Nee...jij? |
|
quote: Dat zijn allemaal leermomentjes |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |