|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben erg laat met het ontdekken van deze band. Pas vandaag kocht ik een verzamel-CD van ze. En dat had ik al veel eerder moeten doen! Wat een wereldband! http://www.southernlord.com/pentagram.html http://www.southernlord.com/images/Pentagram_grave.mp3 |
|
Ik kan nog steeds niet begrijpen dat ik deze band zo lang links heb laten liggen... Er zijn toch vast wel wat oudjes(nog ouder dan ik ) hier die deze band ook kennen? |
|
quote: My thoughts exactly!! //edit Hebben wij nix op RajServ? *hint* [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 10-11-2002 1:12] |
|
quote: Waarschijnlijk Blacksoul wel |
|
Ja, Pentagram is zeker een aanrader. De eerste, genaamd 'Relentless' is geloof ik ook gelijk de beste maar moet zeggen dat ik ze zelf niet allemaal ken. Thus spoke the night spirit.... |
|
Ik moet eerlijk zeggen; dat ik het *echt he-le-maal* crap vindt; Dit is geen Doom-Metal; eerder Heavy Metal of Hard Rock ofzo ... blegh. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
LOL@Claw |
|
quote: |
|
|
|
Ben al heel lang fan van deze mannen, en ik kan maar 1 ding zeggen/doen: GENIAAL TOT EN MET Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ik ken de band helaas niet. Waar lijkt het op. Oude Sabbath? |
|
quote:en net iets doomy-er, jah morgen vliegt Day Of Reckoning online! ed: en terwijl ik bezig ben kan'k Relentless ook ff rippen [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 10-11-2002 19:29] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
deze kant van de Doom zal nooit mijn favoriet worden maar wel leuk liedje.... Grave ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Die mp3 is inderdaad heel wat minder doom dan hun oudere werk. Ik had die mp3 nog niet gehoord toen ik hem postte. |
|
quote: toch heb je het verpest voor mij Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Graag gedaan. |
|
Ik luister ondertussen wel naar echt Doom: Skepticism, diSEMBOWELMENT, Void of Silence ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Je leert het wel... |
|
quote: Wie leert hier nou ... n00b Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Oeps. Slowchat... |
|
quote: alle mods maffen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Oh. Dan gaan we nog ff fijn door. Heb je die Khanate-CD al gevonden? [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 29-11-2002 23:02] |
|
Ik vind dat jij hem binnenkort op een mysterieuze ftp moet zetten Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Had je al op www.compactmail.com gekeken? Want ik heb namelijk nog geen ADSL. |
|
Goh, zit jij ook al te wachten op adsl ... bij mij hebben ze de Universiteit Twente-server afgefikt waardoor het nou niet meer werkt (maar dat weet nu iedereen geloof ik wel aangezien ik het aan iedereen vertel die het maar (niet) horen wil) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |