IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : metalfilms Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-06-2002 21:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

wayne's world was toch wel een beetje metal?

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-06-2002 21:29 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 juni 2002 21:26 schreef Cadaveria het volgende:
ik vind ze wel een beetje metal dudes.

als dat het criterium is dan moet Beavis & Butt head do America ook ff genoemd worden.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-06-2002 21:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2002 21:29 schreef Mutilator het volgende:
als dat het criterium is dan moet Beavis & Butt head do America ook ff genoemd worden.

meesterlijke film!!!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-06-2002 21:30 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2002 21:28 schreef attila_de_hun het volgende:
wayne's world was toch wel een beetje metal?
ja, wyne's wold wyne's world party time..

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-06-2002 21:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

en Bil & Tedd. het gitaar riedeltje dat je hoort gedurende de film is ingespeeld door Steve Vai.

Child Of Decadence
Ik vind jou niet leuk.
Usericon van Child Of Decadence
Posted 12-06-2002 21:45 by Child Of Decadence Wijzig reactieProfiel van Child Of DecadenceQuote dit berichthttp://go.to/swordsofmetal

Jay & Silent Bob zijn het film stereotype voor potrokende hardrockers

Net het deel met Cannibal Corpse in Ace Ventura gezien, ze zijn er niet echt op hun plaats

RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 12-06-2002 22:58 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

Angel IV. Ooit eens op Veronica gezien in '97 ofzo. Gaat over een rock ster die veel drugs gebruikt en dan zijn vriendin wurgt met een gitaar snaar. Daarna gaat de zus van de vermoordde vriendin undercover in de metal scene en word de nieuwe geliefde van de rock ster. Op het einde hangt de rock ster zich op

Is wel een leuke film, maar heb er nooit meer iets over kunnen vinden op Internet of in de videotheek. Jammer dat ik 'm niet heb opgenomen toen.

Hakkuh

Jaco
Usericon van Jaco
Posted 13-06-2002 1:38 by Jaco Wijzig reactieProfiel van JacoQuote dit bericht

Is niet echt metal maar je hebt ook nog die film van Steve Vai en dat amnnetje van de karate kid: Crossroads: nee niet die van B.S. daar zit een prachtig gitaarduel in. Verder heb je nog die Rockstar met dat mannetje die vroeger in NKOTB zat (Wahlberg als ik me niet vergis) en van Spinal Tap heb je al 2 films: echt geweldig: Where are theu now the children of the stonehenge? Wat ook leuk is om te kijken is de docu van Ozzy: Don't blame me waarin zo'n advocaat op een gegeven moment gaat uitleggen hoe gevaarlijk de man zijn muziek wel niet is (is dus geen film maar een docu)

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 13-06-2002 10:48 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

Ik heb ooit en film gezien van een metalgroep, die zijn cdee wilde promoten door ze te laten draaien op de radio, maar dat station wilde niet dus zijn ze er binenge drongen en op dat moment vinden ze hun tape niet meer. Bijna de ganse film door word er metal gedraaid.

Ik weet echter niet meer hoe die noemt, het was echter een film uit de jaren 80

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-06-2002 10:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik neem aan dat de meesten 'This Is Spinal Tap' wel hebben gezien? Die is ERG grappig, een fake documentaire over een rockband...

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 13-06-2002 10:56 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

- Almost Famous
- Rock Star
- Scream for Me (wel een B film maar wel erugg leuk)
- The Doors
- Pink Floyd The Wall

okee die laatste 2 zijn niet echt METAL...maar ach...

SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!

the wounded immortal
twi rocks
Posted 13-06-2002 11:05 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 13 juni 2002 10:56 schreef Shadowlands het volgende:

okee die laatste 2 zijn niet echt METAL...maar ach...

die laatste 2 zijn ook geen films, maar optredens, of vergis ik me hier

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 13-06-2002 11:18 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 11:05 schreef the wounded immortal het volgende:
die laatste 2 zijn ook geen films, maar optredens, of vergis ik me hier

Je vergist je!! The Doors (met in de hoofdrol Val Klimer, of hoe je z'n naam ook schrijft) is een film over...tja...The Doors
En Pink Floyd The Wall is een soort van muzikal gamaakt vanuit het oogpunt van Rodger Walters....zeeeeeeer goeie film zal ik er maar ff bijvertellen!!

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 13-06-2002 11:20 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 13 juni 2002 1:38 schreef Jaco het volgende:
Verder heb je nog die Rockstar met dat mannetje die vroeger in NKOTB zat (Wahlberg als ik me niet vergis)

Het is het broertje (Mark) van het mannetje (Donnie) dat in NKOTB zat die in Rockstar meespeelt...

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

draconian power
Usericon van draconian power
Posted 13-06-2002 11:38 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

is dat trouwens een goeie metalfilm?? zag um staan in de videotheek maar heb um nog ff laten staan

Let´s bring back the METAL

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 13-06-2002 11:46 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 11:38 schreef draconian power het volgende:
is dat trouwens een goeie metalfilm?? zag um staan in de videotheek maar heb um nog ff laten staan

Hey ik vond em wel leuk (Scream for me is beter).

draconian power
Posted 13-06-2002 11:47 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 11:46 schreef Shadowlands het volgende:
Hey ik vond em wel leuk (Scream for me is beter).

is dat een metalfilm waar gaat die over?

the wounded immortal
twi rocks
Posted 13-06-2002 11:49 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 13 juni 2002 11:47 schreef draconian power het volgende:

kun je die downloaden?
kazaa vind hem niet.

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 13-06-2002 12:13 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 11:47 schreef draconian power het volgende:

Scream for me of ALmost famous??

the wounded immortal
twi rocks
Posted 13-06-2002 12:14 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 13 juni 2002 12:13 schreef Shadowlands het volgende:
Scream for me of ALmost famous??
geen van beiden

draconian power
Posted 13-06-2002 12:14 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

scream for me

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 13-06-2002 12:21 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 12:14 schreef draconian power het volgende:
scream for me

Gaat over 2 broers die uit een streng christelijke familie komen, en die dus geen muziek mogen luisteren (voor al geen rock n roll), maar het stiekum toch doen, nou en dan leren ze op school nog een stel lui kennen die rock n roll debiel zijn en dan beginnen ze een bandje...tuurlijk eerst stiekum, en daarna komen die ouders erachter en dan worden ze uit huis gezet etc etc etc. en dan zie je hoe ze vorderen met de jaren tot op het moment dat ze "rock stars" zijn, en dan wil hun familie weer kontakt met hun, bla bla bla...je moet em zien, hij is heeel goed!

draconian power
Posted 13-06-2002 12:23 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

gaat ik zien thanx

the wounded immortal
twi rocks
Posted 13-06-2002 12:40 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

ziet er een koele film uit

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-06-2002 12:47 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

AIRHEADS

bla...bla...bla...

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com