IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : metalfilms Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-06-2002 15:37 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hahaha nou moet ik toch even "Black Circle Boys" noemen
WAARSCHUWING! T is de slechtste film die ik de afgelopen jaren heb gezien, maar hij gaat wel over metal. Nou ja, over een kneus die zich bij een groepje 'satanische jongeren' wil aansluiten, en uiteraard hebben ze ook een 'band'. De 'band' gaat zelfs een keer oefenen. Dan hoor je iets wat kennelijk op metal moet lijken terwijl de zanger roept "Fucking Diacide man!"
Zelden zo met kromme tenen naar een film zitten kijken...
Oh ja, en er speelt zelfs nog een gast uit New Kids on the Block in mee.... gruwel... huiver...

Zenial

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 13-06-2002 15:51 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 15:37 schreef Zenial het volgende:
WAARSCHUWING! T is de slechtste film die ik de afgelopen jaren heb gezien, maar hij gaat wel over metal. Nou ja, over een kneus die zich bij een groepje 'satanische jongeren' wil aansluiten, en uiteraard hebben ze ook een 'band'. De 'band' gaat zelfs een keer oefenen. Dan hoor je iets wat kennelijk op metal moet lijken terwijl de zanger roept "Fucking Diacide man!"
Zelden zo met kromme tenen naar een film zitten kijken...
Oh ja, en er speelt zelfs nog een gast uit New Kids on the Block in mee.... gruwel... huiver...

Ik heb em ook gezien, en YOU'RE SO RIGHT, wat een tering film!!! AARRRGGG

SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-06-2002 15:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik vind "the lost boys" ook wel een metal film, soundtrack van the sisters (of mercy), cult!

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 13-06-2002 15:53 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

The Crow,ZALIG.en er vloog ook veel metal rond

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-06-2002 15:57 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 12:47 schreef Lady Rose het volgende:
AIRHEADS
daar speelt nog een lekker ding in mee ook.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-06-2002 16:09 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 13 juni 2002 15:57 schreef Cadaveria het volgende:
daar speelt nog een lekker ding in mee ook.

Klopt!

...Of bedoel je die niet?

Zenial

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-06-2002 16:09 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 16:09 schreef Zenial het volgende:
Klopt!

...Of bedoel je die niet?
ehh, neen. ik val niet zo erg op vrouwen

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-06-2002 16:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hahah brendan frasier zeker hij hangt her op mijn pc scherm hah

is niet echt duidelijk maar goed, uit de film airheads dus

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 13-06-2002 16:16]

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 13-06-2002 16:11 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

black circle boys is idd een hele slechte kutfilm.

General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 13-06-2002 16:12 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

Hey het zou kunnen dat ik in mijn onoplettendheid er overheen gelezen heb, maar heeft nog niemand cradle of fear genoemd? Dat is natuurlijk wel een film die in dit topic thuishoort. Ik vond hem erg vermakelijk.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-06-2002 16:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 16:09 schreef Cadaveria het volgende:
ehh, neen. ik val niet zo erg op vrouwen

speciaal voor jou brendan op zijn zee-igst

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-06-2002 17:24 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hey dat is die vent van george of the jungel

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-06-2002 19:20 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ja, en ook die vent van:

The Quiet American
The Mummy Returns
Monkeybone
Bedazzled (2000)
Sinbad: Beyond the Veil of Mists
Dudley Do-Right
The Mummy
Blast from the Past
Still Breathing
Gods and Monsters
The Twilight of the Golds
George of the Jungle
Glory Daze
Mrs. Winterbourne
The Passion of Darkly Noon
The Scout
Airheads
With Honors
Younger and Younger
Twenty Bucks
School Ties
California Man
My Old School
Guilty Until Proven Innocent
Dogfight
Child of Darkness, Child of Light

Zenial

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 13-06-2002 20:06 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

on topic aub
cradle of fear is toch geen metalfilm, omdat danny filth erin meespeelt zeker

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 13-06-2002 20:07 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 20:06 schreef the wounded immortal het volgende:
on topic aub
schijnt vreselijk neppe kutfilm te zijn.....

General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 13-06-2002 20:09 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 13 juni 2002 20:06 schreef the wounded immortal het volgende:
on topic aub

Zeker wel, zoals iedereen weet is dany filth namelijk de ambassadeur van de metal.
Verder worden er in de film ook twee of drie nummers van cradle gedraaid. Verder heeft de regisseur van die film ook clips voor cradle geregisseerd.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-06-2002 20:12 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Through the eyes of the dead

Video van Necrophagia..

Schijnt een soort korte lowbudget splatter/gore film te zijn, als een soort eerbetoon aan lui als Fulci (the beyond) waar Killjoy helemaal gek van is (en terecht).

Niet echt een 'film die om metal draait' dus , maar meer een metalclip in filmstijl.

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 13-06-2002 20:15 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 13 juni 2002 12:47 schreef Lady Rose het volgende:
AIRHEADS
ik denk dat het deze is dat ik zocht

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-06-2002 20:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

had je beter de eertse drie posts kunnen lezen stond ie ook al bij

Zwarte Kruisiging
Usericon van Zwarte Kruisiging
Posted 13-06-2002 23:23 by Zwarte Kruisiging Wijzig reactieProfiel van Zwarte KruisigingQuote dit bericht

"EL dia de la Bestia",Spaanse film over een priester die op zoek gaat naar de geboorte van de Antichrist,hierbij vergezeld door een doorgewinterde metalhead.Behoorlijk komisch,een aanrader.Te huur bij de betere videotheken(bij de afdeling buitenlandse films)

Crappy days

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2002 3:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 juni 2002 11:20 schreef Sharteel het volgende:
Het is het broertje (Mark) van het mannetje (Donnie) dat in NKOTB zat die in Rockstar meespeelt...

jij bent op de hoogte; ik ken hem dan als Dirk Diggler in Boogie nights. Rollergirl rewlz!!!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

geertyo
Usericon van geertyo
Posted 14-06-2002 12:29 by geertyo Wijzig reactieProfiel van geertyoQuote dit berichthttp://www.geertyo.tk

quote:
Op 13 juni 2002 23:23 schreef Zwarte Kruisiging het volgende:
"EL dia de la Bestia",Spaanse film over een priester die op zoek gaat naar de geboorte van de Antichrist,hierbij vergezeld door een doorgewinterde metalhead.Behoorlijk komisch,een aanrader.Te huur bij de betere videotheken(bij de afdeling buitenlandse films)

TE GEKKE FILM INDERDAAD!!!! Stukje dat ze in die oldskool metal shop is vooral lachen! Huren dat ding, bier erbij, beetje wiet als je daar zin in hebt, en je avond is helemaal goed.

Wayne's world en Beavis and Butt-head zijn natuurlijk ook te gek.

Tjabkes, baskes en roffels

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-06-2002 12:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2002 3:02 schreef Mutilator het volgende:
jij bent op de hoogte; ik ken hem dan als Dirk Diggler in Boogie nights. Rollergirl rewlz!!!

boogie nights heerst!!!!

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 14-06-2002 12:35 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 16:10 schreef ghoulliette het volgende:
hahah brendan frasier zeker hij hangt her op mijn pc scherm hah

is niet echt duidelijk maar goed, uit de film airheads dus

sorry ff offtopic, maar *kwijl* ik vergeet elke keer weer hoe leuk ie is tot dat ik Airheads in de videorecorder doe en meneer Frasier in beeld krijg.

Verder is deze film gewoon geweldig. Ik heb em nu geloof ik 40 keer gezien, maar ik blijf er om lachen.

bla...bla...bla...

Child Of Decadence
Ik vind jou niet leuk.
Usericon van Child Of Decadence
Posted 15-06-2002 14:18 by Child Of Decadence Wijzig reactieProfiel van Child Of DecadenceQuote dit berichthttp://go.to/swordsofmetal

quote:

heel goede en grappige film

Cradle Of Fear is heel low-budget gemaakt, en ik vind hem eigenlijk grappig... Ik veronderstel dat het Chandon (regisseur) zijn bedoeling was, indien niet is hij er ni in geslaagd om het "horror" te maken

quote:

Die repetitie was het beste van heel die film
Die spastic die er per se wou bijhoren en alles deed voor die "circle" , was het nu triangel of mini-mini-mini-keyboard dat ie speelde?

[Dit bericht is gewijzigd door Child Of Decadence op 15-06-2002 14:20]

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com