|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb em ook gezien, en YOU'RE SO RIGHT, wat een tering film!!! AARRRGGG SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
ik vind "the lost boys" ook wel een metal film, soundtrack van the sisters (of mercy), cult! |
|
The Crow,ZALIG.en er vloog ook veel metal rond Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:daar speelt nog een lekker ding in mee ook. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Klopt! ...Of bedoel je die niet? Zenial |
|
quote:ehh, neen. ik val niet zo erg op vrouwen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
hahah brendan frasier zeker hij hangt her op mijn pc scherm hah is niet echt duidelijk maar goed, uit de film airheads dus [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 13-06-2002 16:16] |
|
black circle boys is idd een hele slechte kutfilm. |
|
Hey het zou kunnen dat ik in mijn onoplettendheid er overheen gelezen heb, maar heeft nog niemand cradle of fear genoemd? Dat is natuurlijk wel een film die in dit topic thuishoort. Ik vond hem erg vermakelijk. |
|
quote: speciaal voor jou brendan op zijn zee-igst |
|
hey dat is die vent van george of the jungel Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ja, en ook die vent van: The Quiet American The Mummy Returns Monkeybone Bedazzled (2000) Sinbad: Beyond the Veil of Mists Dudley Do-Right The Mummy Blast from the Past Still Breathing Gods and Monsters The Twilight of the Golds George of the Jungle Glory Daze Mrs. Winterbourne The Passion of Darkly Noon The Scout Airheads With Honors Younger and Younger Twenty Bucks School Ties California Man My Old School Guilty Until Proven Innocent Dogfight Child of Darkness, Child of Light Zenial |
|
on topic aub cradle of fear is toch geen metalfilm, omdat danny filth erin meespeelt zeker |
|
quote:schijnt vreselijk neppe kutfilm te zijn..... |
|
quote: Zeker wel, zoals iedereen weet is dany filth namelijk de ambassadeur van de metal. Verder worden er in de film ook twee of drie nummers van cradle gedraaid. Verder heeft de regisseur van die film ook clips voor cradle geregisseerd. |
|
Through the eyes of the dead Video van Necrophagia.. Schijnt een soort korte lowbudget splatter/gore film te zijn, als een soort eerbetoon aan lui als Fulci (the beyond) waar Killjoy helemaal gek van is (en terecht). Niet echt een 'film die om metal draait' dus , maar meer een metalclip in filmstijl. |
|
quote:ik denk dat het deze is dat ik zocht |
|
had je beter de eertse drie posts kunnen lezen stond ie ook al bij |
|
"EL dia de la Bestia",Spaanse film over een priester die op zoek gaat naar de geboorte van de Antichrist,hierbij vergezeld door een doorgewinterde metalhead.Behoorlijk komisch,een aanrader.Te huur bij de betere videotheken(bij de afdeling buitenlandse films) Crappy days |
|
quote: jij bent op de hoogte; ik ken hem dan als Dirk Diggler in Boogie nights. Rollergirl rewlz!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: TE GEKKE FILM INDERDAAD!!!! Stukje dat ze in die oldskool metal shop is vooral lachen! Huren dat ding, bier erbij, beetje wiet als je daar zin in hebt, en je avond is helemaal goed. Wayne's world en Beavis and Butt-head zijn natuurlijk ook te gek. Tjabkes, baskes en roffels |
|
quote: boogie nights heerst!!!! |
|
quote: sorry ff offtopic, maar *kwijl* ik vergeet elke keer weer hoe leuk ie is tot dat ik Airheads in de videorecorder doe en meneer Frasier in beeld krijg. Verder is deze film gewoon geweldig. Ik heb em nu geloof ik 40 keer gezien, maar ik blijf er om lachen. bla...bla...bla... |
|
quote: heel goede en grappige film Cradle Of Fear is heel low-budget gemaakt, en ik vind hem eigenlijk grappig... Ik veronderstel dat het Chandon (regisseur) zijn bedoeling was, indien niet is hij er ni in geslaagd om het "horror" te maken quote: Die repetitie was het beste van heel die film Die spastic die er per se wou bijhoren en alles deed voor die "circle" , was het nu triangel of mini-mini-mini-keyboard dat ie speelde? [Dit bericht is gewijzigd door Child Of Decadence op 15-06-2002 14:20] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |