IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : metalfilms Vorige pagina | Volgende pagina
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 15-06-2002 21:08 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ja,heb hem ook gezien...zelden zo'n zever moeten aanschouwen...net alsof metalfans potentiƫle psychopaten en/of moordenaars zijn!!Weg ermee(klassert hem verticaal)

Beter :
-Natural born killers(met ziedende muziek van L7 en NIN)
-The crow(NIN,Pantera,For love not Lisa,Rage against the machine,...)
-Judgement night( Onyx,Biohazard,Slayer)
-Wayne's world
-Rock star(misschien,heb hem nog niet gezien)
-The doom generation

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 16-06-2002 2:52 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

airheads is inderdaad behoorlijk aan de komische kant
detroit rock city heb ik van de week nog zitten kijken (voor de 2de keer) dat stukkie dat ze die pastoor of whatever die pizza geven is echt meesterlijk
(en natuurlijk als die gozer gaat strippen en eerst een bierpul helemaal volkotst :D

My madness, my sadness

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 16-06-2002 10:43 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

In "The Dead Pool" (da's de 5e Dirty Harry film), draait het gedeeltelijk om een beetje zielige rockstar (gespeeld door een toen nog niet bekende Jim Carrey), die een rolletje in een film krijgt en waar gelijk even een videoclip wordt gemaakt; hij zingt dan "Welcome to the Jungle" van Guns 'n' Roses. De rockstar wordt dus vermoord en Guns 'n' Roses zelf figureren nog even mee als rouwende metalbroeders ...

Maar er wordt daar niet duidelijk dat het om Guns 'n' Roses gaat (was trouwens ook in de periode dat ze nog niet erg bekend waren).

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 16-06-2002 10:46 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Verder is er nog de film: "Little Nicky" waarin Adam Sandler een van de zonen van Satan speelt; hij is vervent metalliefhebber en favoriet is Ozzy...

Ozzy speelt trouwens ook nog een klein rolletje in de film...

[Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 16-06-2002 10:47]

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 16-06-2002 21:05 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2002 10:46 schreef Sarjenka het volgende:
Verder is er nog de film: "Little Nicky" waarin Adam Sandler een van de zonen van Satan speelt; hij is vervent metalliefhebber en favoriet is Ozzy...

op et eind was dat toch???
(heb die film een kerr gedownload alleen superslechte kwaliteit

My madness, my sadness

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 16-06-2002 21:52 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 13 juni 2002 20:12 schreef Valorian666 het volgende:
Through the eyes of the dead

Video van Necrophagia..

Schijnt een soort korte lowbudget splatter/gore film te zijn, als een soort eerbetoon aan lui als Fulci (the beyond) waar Killjoy helemaal gek van is (en terecht).

Niet echt een 'film die om metal draait' dus , maar meer een metalclip in filmstijl.

Ik heb er idd zo een van hen gezien, man wat belachelijk, maar het ziet er best geinig uit

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-06-2002 21:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

braindead is een metal film, niet zozeer kwa muziek maar vooral kwa inhoud, welke metalhead heeft die nou niet gezien

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 16-06-2002 21:57 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 16 juni 2002 21:54 schreef ghoulliette het volgende:
braindead is een metal film, niet zozeer kwa muziek maar vooral kwa inhoud, welke metalhead heeft die nou niet gezien
en hoe lang heb jij hem dan al?

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-06-2002 21:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

gekocht heb ik hem deze week, 2 jaar terug voor het eerst gezien, had een vriendje die hem had, hey ben ook pas 18

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 16-06-2002 22:00 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 16 juni 2002 21:58 schreef ghoulliette het volgende:
gekocht heb ik hem deze week, 2 jaar terug voor het eerst gezien, had een vriendje die hem had, hey ben ook pas 18
toen mocht je hem net zien he? 16 jaar kan net

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 16-06-2002 22:17 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

ik heb cradle of fear gezien en ik heb mij kapot gelachen. Die film is gewoon......zwaar klote. Zeker dat stuk met die auto over de baan, je zeg echt niet dat het met de computer gedaan was

en als men je met een mens sneedt was het bloed er wel, maar was de snee er zelf niet, rare mensen in cradle of fear...

As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-06-2002 0:43 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

[quote]Op 15 juni 2002 21:08 schreef madeline usher het volgende:
Ja,heb hem ook gezien...zelden zo'n zever moeten aanschouwen...net alsof metalfans potentiƫle psychopaten en/of moordenaars zijn!!Weg ermee(klassert hem verticaal)

Beter :
-Natural born killers(met ziedende muziek van L7 en NIN)
\

Die soundtrack heerscht! L7 ken ik niet, NIN vind ik maar enkele nummers van ok, maar het echte goede nummer op NBK is het openingsnummer van L. Cohen (Miracle) .. geen metal maar wel mooi nummer

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-06-2002 2:04 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 juni 2002 10:46 schreef Sarjenka het volgende:

In Prince of Darkness speelt Alice Cooper en in Hardware doet Lemmy een cameo. (Iggy Pop als dj)

Hier is al een topic over: docu's & films waar metallui in voorkomen...

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 17-06-2002 19:19 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 17 juni 2002 2:04 schreef Mutilator het volgende:

Hier is al een topic over: docu's & films waar metallui in voorkomen...

Dit is niet de bedoeling van dit topic, ik wil gewoon films weten die rond metal draaien.

Ik heb net almoust famous gezien en dat gaat over een journalist die een tour meemaakt met een band.

Ik heb enkele jaren terug ook een film gezien over een metalband die een radiostation binnenviel omdat ze hun demo niet wilden laten spelen. Aiheads was dat denk ik.

Zulke films zoek ik dus

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-06-2002 21:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

ff Osbournes checken....

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

madeline usher
The sow is mine!!
Posted 17-06-2002 22:35 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Wel,ik heb 'Rock Star'nu gezien en ik raad hem echt aan bij mensen die van 80's-metal houden...(cf.Skid Row,Def Leppard,Van Halen,Ratt,Guns and Roses...)

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-06-2002 22:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2002 22:35 schreef madeline usher het volgende:
Wel,ik heb 'Rock Star'nu gezien en ik raad hem echt aan bij mensen die van 80's-metal houden...(cf.Skid Row,Def Leppard,Van Halen,Ratt,Guns and Roses...)

ik hou niet van zulke muziek maar ik vond de film toch erg goed. vooral de priest link lag er erg dik op.

madeline usher
The sow is mine!!
Posted 17-06-2002 22:38 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Die stem alleen al...

En die gast was net Sebastian Bach met de stem van Rob Halford...

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-06-2002 22:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2002 22:38 schreef madeline usher het volgende:
Die stem alleen al...

En die gast was net Sebastian Bach met de stem van Rob Halford...

Ik vind die marky mark als acteur erg goed. als ik me zijn domme rap van vroeger nog herinner. er schijnen "echte"muzikanten in de film mee te doen. alleen heb ik niemand herkend.

Jaco
Usericon van Jaco
Posted 18-06-2002 0:24 by Jaco Wijzig reactieProfiel van JacoQuote dit bericht

Hier je antwoord: In ieder geval Zakk Wylde doet mee in die film, drummer is de zoon van Bonham als ik me niet vergis, alstu.

the wounded immortal
twi rocks
Posted 18-06-2002 12:25 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 17 juni 2002 22:35 schreef madeline usher het volgende:

Het is inderdaad een zeer goeie film, veel beter of almoust famous die ik ook net gezien heb. Maar die film gaat meer over het leven in de bus, wel een verassend einde.

the wounded immortal
twi rocks
Posted 25-06-2002 16:46 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

zijne rnog mensen die films weten die over metal gaan

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 25-06-2002 17:08 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 20:12 schreef Valorian666 het volgende:
Through the eyes of the dead

Video van Necrophagia..

Schijnt een soort korte lowbudget splatter/gore film te zijn, als een soort eerbetoon aan lui als Fulci (the beyond) waar Killjoy helemaal gek van is (en terecht).

Niet echt een 'film die om metal draait' dus , maar meer een metalclip in filmstijl.

Ik heb op waldrock de DVD van through the eyes of the dead gekocht.

inhoud:
7 videoclips waarvan elke clip een soort van kleine horrorfilm is.
Best wel strak gedaan, er zitten bepaalde stukken/ clips bij die er veel beter uitzien als de gemiddelde horror.

verder een jamsessie, een charles manson meditation gedeelte (ziek!) en 2 intervieuws.

Cool DVD'tje

hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 23-10-2002 17:48 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

Spinal Tap

ik heb die film hier al een aantal keer zien staan maar waar gaat ie dan over
ik heb m zelf namenlijk nog niet gezien

the wounded immortal
twi rocks
Posted 23-10-2002 18:24 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

Het lukt me niet om spinal tap te downloaden

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com