|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
airheads is inderdaad behoorlijk aan de komische kant detroit rock city heb ik van de week nog zitten kijken (voor de 2de keer) dat stukkie dat ze die pastoor of whatever die pizza geven is echt meesterlijk (en natuurlijk als die gozer gaat strippen en eerst een bierpul helemaal volkotst :D My madness, my sadness |
|
In "The Dead Pool" (da's de 5e Dirty Harry film), draait het gedeeltelijk om een beetje zielige rockstar (gespeeld door een toen nog niet bekende Jim Carrey), die een rolletje in een film krijgt en waar gelijk even een videoclip wordt gemaakt; hij zingt dan "Welcome to the Jungle" van Guns 'n' Roses. De rockstar wordt dus vermoord en Guns 'n' Roses zelf figureren nog even mee als rouwende metalbroeders ... Maar er wordt daar niet duidelijk dat het om Guns 'n' Roses gaat (was trouwens ook in de periode dat ze nog niet erg bekend waren). If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Verder is er nog de film: "Little Nicky" waarin Adam Sandler een van de zonen van Satan speelt; hij is vervent metalliefhebber en favoriet is Ozzy... Ozzy speelt trouwens ook nog een klein rolletje in de film... [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 16-06-2002 10:47] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: op et eind was dat toch??? (heb die film een kerr gedownload alleen superslechte kwaliteit My madness, my sadness |
|
quote: Ik heb er idd zo een van hen gezien, man wat belachelijk, maar het ziet er best geinig uit |
|
braindead is een metal film, niet zozeer kwa muziek maar vooral kwa inhoud, welke metalhead heeft die nou niet gezien |
|
quote:en hoe lang heb jij hem dan al? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
gekocht heb ik hem deze week, 2 jaar terug voor het eerst gezien, had een vriendje die hem had, hey ben ook pas 18 |
|
quote:toen mocht je hem net zien he? 16 jaar kan net Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik heb cradle of fear gezien en ik heb mij kapot gelachen. Die film is gewoon......zwaar klote. Zeker dat stuk met die auto over de baan, je zeg echt niet dat het met de computer gedaan was en als men je met een mens sneedt was het bloed er wel, maar was de snee er zelf niet, rare mensen in cradle of fear... As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
[quote]Op 15 juni 2002 21:08 schreef madeline usher het volgende: Ja,heb hem ook gezien...zelden zo'n zever moeten aanschouwen...net alsof metalfans potentiƫle psychopaten en/of moordenaars zijn!!Weg ermee(klassert hem verticaal) Beter : -Natural born killers(met ziedende muziek van L7 en NIN) \ Die soundtrack heerscht! L7 ken ik niet, NIN vind ik maar enkele nummers van ok, maar het echte goede nummer op NBK is het openingsnummer van L. Cohen (Miracle) .. geen metal maar wel mooi nummer |
|
quote: In Prince of Darkness speelt Alice Cooper en in Hardware doet Lemmy een cameo. (Iggy Pop als dj) Hier is al een topic over: docu's & films waar metallui in voorkomen... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dit is niet de bedoeling van dit topic, ik wil gewoon films weten die rond metal draaien. Ik heb net almoust famous gezien en dat gaat over een journalist die een tour meemaakt met een band. Ik heb enkele jaren terug ook een film gezien over een metalband die een radiostation binnenviel omdat ze hun demo niet wilden laten spelen. Aiheads was dat denk ik. Zulke films zoek ik dus |
|
ff Osbournes checken.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wel,ik heb 'Rock Star'nu gezien en ik raad hem echt aan bij mensen die van 80's-metal houden...(cf.Skid Row,Def Leppard,Van Halen,Ratt,Guns and Roses...) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: ik hou niet van zulke muziek maar ik vond de film toch erg goed. vooral de priest link lag er erg dik op. |
|
Die stem alleen al... En die gast was net Sebastian Bach met de stem van Rob Halford... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Ik vind die marky mark als acteur erg goed. als ik me zijn domme rap van vroeger nog herinner. er schijnen "echte"muzikanten in de film mee te doen. alleen heb ik niemand herkend. |
|
Hier je antwoord: In ieder geval Zakk Wylde doet mee in die film, drummer is de zoon van Bonham als ik me niet vergis, alstu. |
|
quote: Het is inderdaad een zeer goeie film, veel beter of almoust famous die ik ook net gezien heb. Maar die film gaat meer over het leven in de bus, wel een verassend einde. |
|
zijne rnog mensen die films weten die over metal gaan |
|
quote: Ik heb op waldrock de DVD van through the eyes of the dead gekocht. inhoud: 7 videoclips waarvan elke clip een soort van kleine horrorfilm is. Best wel strak gedaan, er zitten bepaalde stukken/ clips bij die er veel beter uitzien als de gemiddelde horror. verder een jamsessie, een charles manson meditation gedeelte (ziek!) en 2 intervieuws. Cool DVD'tje |
|
Spinal Tap ik heb die film hier al een aantal keer zien staan maar waar gaat ie dan over ik heb m zelf namenlijk nog niet gezien |
|
Het lukt me niet om spinal tap te downloaden |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |