|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Pioneer DVD/CD RECEIVER XV-S100DV PAL/NTSC 2 rondjes R-D-S Dolby Digital...... of zo Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
- Denon PMA 860 versterker - Marantz C 38 cd speler - Akai GX75 MK II cassettedeck - Bose 301 boxen |
|
Niet zo actueel meer... [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 27-10-2003 14:14] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Hmm.. er is al een high-end audio topic, maar dit topic heeft een ander doel volgens mij Ik heb: Denon PMA-1060 Denon DCD-1290 Van den Hul interlinks 4 kwadraat speakerkabel (merk onbekend..) Speakerland Vector III luidsprekers (zelfgebouwd) En als ik echt geld heb zou ik graag een Meridian 502 + 557 kopen.. 502 digitale preamp 557 eindversterker Ik heb mijn boxen al met die versterker horen spelen, kolere, wat een geluid. Mijn pa heeft die versterker.. En heeft er ook Final 1.2 elektrostaten aanhangen, Geluid |
|
quote: Wat heb jij daar nu aan? Jij luistert toch alleen maar knakemuziek |
|
quote: Zoals jullie demo ja |
|
umm..geen, ik luister muziek via pc of discman...heb wel versterker aan me pc hangen |
|
Ik heb een computer, met een cheap-a$$ plug and play soundcard. En als boksen heb ik 1 PC-speakertje + 2 Boxen van mijn oude stereo + 1 box van een andere ouwe stereo; en dat alles aan elkaar geknoopt met audio-draadjes die ik her en der uit het huis heb geplukt. Kosten: 2100 euro voor de comp + 0 euro voor de muziekinstallatie Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Wat is er zo bijzonder aan de cd speler dat ie 399 pleuro moet kosten?? En heb je de ruimte om het volume een beetje open te draaien? Geen last van buren ofzo bedoel ik. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Ik heb mijn stereo op mn computer aangesloten. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Een Philips AZ1209 draagbare radio. Ik neem mijn muziek overal naartoen I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ow jah, en maar een box doet het nog van de twee die aan die versterker zijn aangesloten (die weer aan me pc hangt ) |
|
quote: Hhaahahaha, goede grap 399 pleuro is een normale prijs voor een middenklasse CD-speler. Een echt goede koop je vanaf 2000 pleuro. Linn, Musical Fidelity, Meridian, Mark Levinson om een paar voorbeelden te noemen. Hmm.. ik ga het high-end audio topic weer een schop geven denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 10-11-2002 14:05] |
|
Versterker: Harman/Kardon HK1400 Speakers: Mordaunt-Short 30 Ceedeej: Rotel RCD951 Plaatendraaier: Technics SL2000 Heeft een lekker vol geluid dus ook prima geschikt voor het betere beukwerk. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ok High end, maar dan hoor je het verschil toch niet op een middenklasse versterker?? Ik weet eigenlijk niks van die high end zooi, alleen dat het erg vet klinkt. Heb weleens het een en ander gehoord in die audiozaken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik heb (helaas) een goedkope philips 3cd wisselaar met zeer weinig wat boxen. Volgens zijn ze allang opgeblazen Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Sony versterker STP-DE405, Sony CD-speler CDP-XE330, JBL MX-300 boxen. Oftewel, niets bijzonders, maar meer dan genoeg voor een kamertje van 12 vierkante meter. Als ik een huis heb (later als ik groot ben...) gaan we eens op zoek naar iets tofs. |
|
Een zoveelste compleet loos topic... |
|
quote: Welkom Hoe klinkt dat, lekker vol geluid? |
|
Versterker: Yamaha AX-892 CD-speler : Yamaha CDX-593 Boxen : Karaat 2-weg Belangrijkste is dat het spul het al jaren doet zonder rare bijverschijnselen. Het klinkt niet slecht, maar de ruimte is niet echt geschikt voor het luisteren van muziek op een goeie manier. [Dit bericht is gewijzigd door RaNk op 10-11-2002 14:12] |
|
quote: Nee, uiteraarsch niet.. Alhoewel -- minder ruis is iets wat altijd wel opvalt. Maar goed, alleen op een echte topset hoor je het verschil tussen een "gewone" en echte high-end CD-speler. |
|
vraagje: (ik heb geen zin om per ongeluk me pc op te blazen ofzo) als ik nou vanaf me geluidskaat een stekkertje naar me versterker laat lopen kan ik dan muziek luisteren zonder dat ik me pc opblaas? (dus ipv naar me pc boxen naar me versterker) My madness, my sadness |
|
quote: Tuurlijk kan dat. Je moet dan wel een verloopstekkertje hebben van mini-jack naar 2 tulp stekers en dan werkt het gewoon. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Yepz, no problemo. Van kleine jack naar tulp of een tulp-tulp interlink, afhankelijk van de aansluiting op je geluidskaart. En dan kan je hem op elke ingang behalve de phono-ingang(en) aansluiten. Vergeet niet je PC te aarden ivm aardbrom. |
|
quote: thx, vd week ff zoon jack naar tulp kabeltje halen (crappy standaard geluidskaart en een ouwe versterker My madness, my sadness |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |