IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Warcraft III Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-06-2002 22:04 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

GRRR weet iemand mij te vertellen hoe je die "Sleep-spell" van de Undead kan ontdoen?

M'n hero-character en m'n manschappen zitten de hele tijd te maffen en worden binnen no-time afgeslacht. (je ziet dan die groene Z Z Z Z Z Z boven hun hoofden)

UberWiegel
Resistance is futile
Usericon van UberWiegel
Posted 24-06-2002 22:22 by UberWiegel Wijzig reactieProfiel van UberWiegelQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2002 22:04 schreef MBMarduk het volgende:
GRRR weet iemand mij te vertellen hoe je die "Sleep-spell" van de Undead kan ontdoen?

M'n hero-character en m'n manschappen zitten de hele tijd te maffen en worden binnen no-time afgeslacht. (je ziet dan die groene Z Z Z Z Z Z boven hun hoofden)

Daar kan je nix aan doen, er zijn wel special items die dat voor je doen, maar die zijn tamelijk zeldzaam. So live with it

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 24-06-2002 22:45 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Blijkbaar wel...
http://www.battle.net/war3/undead/units/dreadlord.shtml

Ik moet minstens 1 niet-slapende unit hebben om de slapenden aan te vallen opdat ze ontwaken.
Hope it works, heb het nog niet geprobeerd.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 24-06-2002 22:52 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2002 22:04 schreef MBMarduk het volgende:

je moet dan priest units bouwen (met humans dan) die hebben een dispel ability

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-06-2002 10:45 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Geinig, geinig spel. Leuk voor dode uurtjes (en levende ). Wel wat makkelijk, die single player versie. Ik begin al zin te krijgen om de degens te kruisen met anderen hier... ZMCraft III!

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 25-06-2002 10:51 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Tja gister Morrowind gekocht, bleek dus niet naar behoren te werken op mijn pc, kijken of ik hem kan ruilen voor warcraft 3 die of een week uitkomt. Hehe we zien wel .

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 25-06-2002 13:36 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ook leuk; als peasants/civilians tot undead gemaakt worden zie je dit uitgebreid cirkel-achtig symbool:

op de grond rondom de slachtoffers!

Volgens een uitleg op een andere website is dit om "Pactes avec Satan" tot stand te brengen.
Volgens mij zaten metalheads in het ontwerpteam ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 25-06-2002 13:38]

UberWiegel
Resistance is futile
Usericon van UberWiegel
Posted 25-06-2002 14:24 by UberWiegel Wijzig reactieProfiel van UberWiegelQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2002 13:36 schreef MBMarduk het volgende:
Volgens een uitleg op een andere website is dit om "Pactes avec Satan" tot stand te brengen.
Volgens mij zaten metalheads in het ontwerpteam ofzo.

Of ze hebben zich gewoon een beetje verdiept in het satanisme, het internet barst van dat soort info dus moeilijk vinden is het nu ook weer niet....

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-06-2002 19:13 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Blizzard houdt heus wel afstand van Satanisme en dat soort zaken ... straks krijgt warcraft III een 'Mature' rating, moeje niet hebben ...

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 25-06-2002 21:21 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ok dan gaan we weer. Speelt warcraft 3 op een:

Pentium 3 866 mhz
256 mb ram
geforce 2 mx 32 mb ram

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-06-2002 21:23 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Psah, jullie zijn kneuzen.

IK speel Warcraft 3 nog op een echte Philips P2601 met één 5 1/4 drive en één 3 1/2 drive (Double Density) natuurlijk, Hercules mono 720 bij nog wat, met CGA-emulator aan. Wel vaak van schijfjes wisselen (vooral bij de filmpjes).

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 25-06-2002 21:26 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Kan iemand voor mij Warcraft III op cd branden voor mij (ik zoek een backup namelijk ) ? Mail me effe ofzo

Ik, Wil Schuurman

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 25-06-2002 21:28 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Oja wat zijn de min. systeemeisen voor dat spel ?

Ik, Wil Schuurman

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 25-06-2002 21:45 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Minimum:
400 MHz Pentium II or equivalent
128 MB of RAM
8 MB 3D video card (TNT, i810, Voodoo 3, Rage 128 equivalent or better) with DirectX® 8.1 support
700 MB HD space
4X CD-ROM drive

Recommended:
600 MHz processor
256 MB of RAM
32 MB 3D video card
DirectX® 8.1 compatible sound card

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 25-06-2002 21:50 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 25-06-2002 21:52 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Snagger, je kan 'em komen ophalen in Eindhoven of als je breedband hebt kun je een bepaalde ZM-er e-mailen.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 25-06-2002 21:59 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

OK... kan die bepaalde ZMer hem niet tegen vergoeding even op cdtje opsturen

Ik, Wil Schuurman

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 25-06-2002 23:47 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Nou ja voor CD-R+verzendkosten stuur ik je zelf ook een hoor
Weet nie hoeveel maar doe maar 2 euro -->
44.05.17.311
M. Neman
Eindhoven
o.v.v. "WC3-CD" en meel me je adres.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 26-06-2002 19:07 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

ik ga het tegen Geoff Fraizer zeggen hoor ... en dat gaat Bill Roper op je zitten

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 26-06-2002 19:12 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2002 21:50 schreef Witchking het volgende:

das tog warcraft?

Don't touch me. I'm evil.

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 27-06-2002 11:13 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Uhh..ja een screenshot uit Warcraft 3.

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 16-07-2002 11:39 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik heb hem nu ook ( ), maar klopt het dat je in het begin alleen de human campaign kan doen . En dus niet de orc,nightelf en undead campaign kan kiezen .

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-07-2002 11:40 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tuurlijk, als de human campaign klaar is ga je naar de volgende he.

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 16-07-2002 11:41 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ah ok dan .

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-07-2002 13:28 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Iemand het filmpje aan het einde van de Undead Campaign al gezien? Hubbah-Hubbah

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com