|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Daar kan je nix aan doen, er zijn wel special items die dat voor je doen, maar die zijn tamelijk zeldzaam. So live with it |
|
Blijkbaar wel... http://www.battle.net/war3/undead/units/dreadlord.shtml Ik moet minstens 1 niet-slapende unit hebben om de slapenden aan te vallen opdat ze ontwaken. Hope it works, heb het nog niet geprobeerd. |
|
quote: je moet dan priest units bouwen (met humans dan) die hebben een dispel ability Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Geinig, geinig spel. Leuk voor dode uurtjes (en levende ). Wel wat makkelijk, die single player versie. Ik begin al zin te krijgen om de degens te kruisen met anderen hier... ZMCraft III! |
|
Tja gister Morrowind gekocht, bleek dus niet naar behoren te werken op mijn pc, kijken of ik hem kan ruilen voor warcraft 3 die of een week uitkomt. Hehe we zien wel . |
|
Ook leuk; als peasants/civilians tot undead gemaakt worden zie je dit uitgebreid cirkel-achtig symbool: op de grond rondom de slachtoffers! Volgens een uitleg op een andere website is dit om "Pactes avec Satan" tot stand te brengen. Volgens mij zaten metalheads in het ontwerpteam ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 25-06-2002 13:38] |
|
quote: Of ze hebben zich gewoon een beetje verdiept in het satanisme, het internet barst van dat soort info dus moeilijk vinden is het nu ook weer niet.... |
|
Blizzard houdt heus wel afstand van Satanisme en dat soort zaken ... straks krijgt warcraft III een 'Mature' rating, moeje niet hebben ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ok dan gaan we weer. Speelt warcraft 3 op een: Pentium 3 866 mhz 256 mb ram geforce 2 mx 32 mb ram |
|
Psah, jullie zijn kneuzen. IK speel Warcraft 3 nog op een echte Philips P2601 met één 5 1/4 drive en één 3 1/2 drive (Double Density) natuurlijk, Hercules mono 720 bij nog wat, met CGA-emulator aan. Wel vaak van schijfjes wisselen (vooral bij de filmpjes). |
|
Kan iemand voor mij Warcraft III op cd branden voor mij (ik zoek een backup namelijk ) ? Mail me effe ofzo Ik, Wil Schuurman |
|
Oja wat zijn de min. systeemeisen voor dat spel ? Ik, Wil Schuurman |
|
Minimum: 400 MHz Pentium II or equivalent 128 MB of RAM 8 MB 3D video card (TNT, i810, Voodoo 3, Rage 128 equivalent or better) with DirectX® 8.1 support 700 MB HD space 4X CD-ROM drive Recommended: 600 MHz processor 256 MB of RAM 32 MB 3D video card DirectX® 8.1 compatible sound card |
|
|
|
Snagger, je kan 'em komen ophalen in Eindhoven of als je breedband hebt kun je een bepaalde ZM-er e-mailen. |
|
OK... kan die bepaalde ZMer hem niet tegen vergoeding even op cdtje opsturen Ik, Wil Schuurman |
|
Nou ja voor CD-R+verzendkosten stuur ik je zelf ook een hoor Weet nie hoeveel maar doe maar 2 euro --> 44.05.17.311 M. Neman Eindhoven o.v.v. "WC3-CD" en meel me je adres. |
|
ik ga het tegen Geoff Fraizer zeggen hoor ... en dat gaat Bill Roper op je zitten Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: das tog warcraft? Don't touch me. I'm evil. |
|
Uhh..ja een screenshot uit Warcraft 3. |
|
Ik heb hem nu ook ( ), maar klopt het dat je in het begin alleen de human campaign kan doen . En dus niet de orc,nightelf en undead campaign kan kiezen . |
|
Tuurlijk, als de human campaign klaar is ga je naar de volgende he. |
|
Ah ok dan . |
|
Iemand het filmpje aan het einde van de Undead Campaign al gezien? Hubbah-Hubbah Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |