|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Heersend spel. Lekker de nadruk gelegd op de battles en de units. De orcs heersen al helemaal Born to grind |
|
Meer op battle dan defense??? Speel maar eens een multiplayer game tegen 12 andere legers |
|
quote: , Zeer zeker waar |
|
Ik ga zo eens even een potje Age of Myth spelen. Heb al maanden niet gegamed dus het wordt tijd. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
kvind aom beetje tegenvallen hij verveelt zo snel maar de mummys zijn tof http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Games interesseren me steeds minder snel, maar Warcraft3 en met name de uitbreidingset vond ik wel toffe games. Momenteel wacht ik nog op een waardige opvolger voor baldurs gate 2 (voor mij één van de beste games van de afgelopen jaren) [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 30-10-2003 11:58] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ik vond Neverwinter Nights toch mooi na BG2 passen (niet helemaal het zelfde type spel maar toch heel tof) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Kan zijn dat ik WarcraftIII straks eindelijk eens ga voortzetten (ik ben ergens met die ondoden aan de slag), maar ik heb meer zin om Diablo 2 (met uitbreiding en al) nu maar eenjs eindelijk met andere karakters ga uitspelen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Wat ik jammer vond aan NWN was dat de items te veel voor kwamen (zo had je vaak in iedere shop dezelfde magische items) en in NWN zaten mij ook te weinig verschillende magic items. Ok vond ik het jammer dat je geen groep kon samen stellen, zoals in baldurs gate. Maar idd wel een leuke game verder (heb hem wel weer orgineel gekocht zoals eigenlijk alle black isle RPG games) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ik vond het een stuk mooier en sfeervoller dan BG. De D&D regels hebben ze ook beter in het spel gebruikt. Voor het eerst was het leuk om een dief te gebruiken. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
this user is dead |
|
quote: The patch will include many significant additions, including Acts II and III of the Orc Campaign. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hier ben ik het wel mee eens, ik mis echt de party die je in BG/ Icewind Dale had. Dan zag je ook meer van het spel aangezien je nu bijvoorbeeld kiest voor een fighter en geen fuck met spreuken kan doen. Dat vind ik jammer. Verder vind ik NWN erg ok En ik ben zeer benieuwd naar Temple of Elemental Evil, hoewel er veel bugs in het spel schijnen te zitten. Maar eerst maar een NWN uitspelen en dan kunnen we aan ToEE beginnen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
heeft iemand frozen throne ook? |
|
quote: AH, kijk, dat is interessant nieuws. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Tuurlijk, je kunt geen Blizzard spel kopoen en dan de uitbreiding niet kopen, dat is heiligschennis! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Hij werkt niet |
|
quote:hoe babalt die? |
|
Frozen Throne is verplicht als je Reign of Chaos leuk vond. this user is dead |
|
quote: Wat? Hoe babalt die? Ik snap je niet Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Je weet wel ... of ie lekker babalt ... Nee, Holtor, dat is TRUE BM, dan mag je geen tikfouten verbeteren. this user is dead |
|
quote:ik had 'm nog niet gelezen en heb gruwlijke typkanker vandaag (chat teveel met necro) Ik vroeg dus hoe ie beb/valt (door halen wat niet van toepassing is ) |
|
quote: Hoe die bevalt? Goed, 't is een erg goede uitbreiding, missies net een stukje beter, maar wel een kleiner aantal. Jammer genoeg niet telkens elke campaign een cinematic, maar wel een vette eind cinetamic. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Heerschend spel, alleen ik word steeds ingemaakt op battle.net, omdat ik te langzaam ben (Tjah, ik zal toch de keys moeten leren ^_^). Over die Orc campaign, ik vind deel II en III tegenvallen. Het is net wat minder dan Act I, en het verhaal ziet er een beetje afgeraffeld uit.... Do or do not. There is no try. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |