|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
bla ik speel nog op een PIII 450 zeker in multiplayer wil het nog wel eens wat trager gaan (met 6 verschillende mensen) |
|
Ziet er trouwens wel wicked uit! Ik kan m alleen niet draaien Ignorance is bliss |
|
Ik zit inmiddels in Chapter 7 (geloof ik) van de Orcs, die vond ik in het begin behoorlijk tegenvallen, maar dat wordt nu wel beter . Vorige level was op weg naar dat Oracle, die was wel tof. Alleen te "vanzelfsprekend", weinig voorstellende quest eigenlijk . Gewoon doorlopen en je komt er wel bij uit... Da's wel jammer. Met de undead vond ik het heel prettig spelen trouwens. Orcs dus iets minder, en de humans ben ik al bijna vergeten . Skirmish doe ik nog niet aan, en ik heb ook gehoord dat de computer irritant moeilijk is! |
|
De computer is venijnig inderdaad in skirmish!! Net een farmpje (als human) gebouwd en de orcs staan al compleet met 30-koppig leger voor je neus.... Ik zit, na 1 dag, nu in het begin van de Undead campaign... Human campaign was gaaf maar dit is nog meer heersch!! Goaf spel... draait redelijk/goed op P 450 (in 1024 X 768 resolutie) en alle details op medium Ik, Wil Schuurman |
|
quote: niet als je 4 mb free disc space hebt |
|
Dit spel rulez!!!!!!!!heb net iets van 4 uur achter elkaar gespeeld...me ogen doen pijn...GAAF! Suck my piss |
|
quote: Die heeft OF lang zitten spelen OF goed zitten cheaten . |
|
Ik zit in chapter 3 van de undead campaign. |
|
quote:Kijk maar uit staks worden ze nog vierkant. |
|
quote: Ik heb inderdaad LANG zitten spelen hehe... maar zonder arrogant te klinken; ik ben een doorgewinterde warcraft speler... ik heb echt 10 warcraft II cd's versleten Ik, Wil Schuurman |
|
Yeah, eindelijk uit (normal niveau) Laatste night elves levels waren echt kut zeg, but I prevailed, komische credits trouwens, lag in een deuk Life doesn't get much better than this! |
|
Filmpje na de Orc Campaign was ook ! De Nightelves vallen me tot nu toe wat tegen, het lijkt allemaal zo ontzettend zwakjes! Ok, je hoeft je weinig zorgen te maken over je defensie versus air units . Maar ik zit ook pas in chapter III. |
|
denk ik hem eindelijk binnen te hebben $%#$ via kazaa is het &*$@ niet warcraft 3 maar nhl2... ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: Gerechtigheid Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Weet iemand waar ik wc3 kan downen... en neej geen kazaa bitte.. ( en weet iemand heo Grabit werkt, schijnt wel goed te werken maar ik kom er ff nie uit) |
|
ik heb een shirt van warcraft III (vriendin + intertoys). klein logo voorop, grote achterop.gaaf, nu het spel nog Oud Vuil. |
|
WarCraft is echt zo uit de mode. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Nog mensen die momenteel actief zijn op battle.net? Ik zit zelf op Northrend (Europe gateway) onder de naam 'Aequinoctial' Hier mijn account: http://www.battle.net/war3/ladder/war3-player-profile.aspx?Gateway=Northrend&PlayerName=Aequinoctial Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Heersch! Ik wil een Starcraft shirt! Weet alleen niet hoe er aan te komen. Mijn broertje had vroeger trouwens een Lemmings shirt, en ik een Mortal Kombat shirt. |
|
Pfft, jammer dat ik niet op battlenet kan komen (geen legale versie). Speelt altijd via kali, zijn er nog andere mensen die mods spelen? Bijv: 3 Corridors? |
|
quote: bestel @blizzard.com Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Dat heb ik een keer bekeken voor Baldurs Gate, alleen is dat dan van Interplay. De verzendkosten uit amerika waren hoger dan de kosten van het spel |
|
|
|
quote: Die heb ik ook (ik werkte zelf bij Intertoys )! Is idd wel een koel shirt, beetje groot though. Anyway, ik vind Warcraft III wel stoer, alleen heb ik liever een spel als Age of Empires, waarbij je meer een echte stad op moet bouwen...bij WCIII ligt de focus meer op de battle dan op de defense. Wel erg leuk en sfeervol spel hoor! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |