|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
https://www.nu.nl/achterklap/6300954/anouk-zorgt-voor-ophef-door-transfoob-bericht-met-foto-van-menstruatiebloed.html Anouk doet dingen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.nu.nl/achterklap/6306538/arnold-schwarzenegger-kreeg-pacemaker-ben-iets-meer-machine-geworden.html Ze bouwen hem om tot een Terminator. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Gisteren de eerste aflevering gezien van 'Het proces dat niemand wou', over het stalkinggedrag van (Belgisch) tv-fenomeen Bart De Pauw, die vanop zijn sokkel erg diep gevallen is en daar zal deze docu niet veel aan verhelpen; in tegendeel. Je krijgt de berichtjes te zien die hij stuurde naar talloze vrouwen; allemaal even infantiel wanhopig en obsessief. Die man is duidelijk ziek in zijn hoofd . The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
|
|
|
Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
https://www.nu.nl/entertainment/6320728/guido-weijers-gelast-oudejaarsconference-af-geen-ruimte-en-tijd.html Dikke win dat die schele Oudjaarsavond niet gaat verzieken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
Hopelijk doet JJ vd W de oudejaars-show. Of is het al bekend wie dat gaat doen? Ik vind JJ vd W erg geestig. Winter is coming |
|
Ik ken hem voornamelijk van dit was het nieuws. Daar is hij grappig. Maar Peter Pannekoek is grappiger, imo. Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Wow! LAS VEGAS (Gray News) - Jake E. Lee, former guitarist for Ozzy Osbourne was shot multiple times in what authorities believe was a random attack, according to several reports. Lee was reportedly walking his dog early Tuesday morning in Las Vegas when the shooting occurred, according to a press release by his publicist. https://www.fox5vegas.com/2024/10/15/former-guitarist-ozzy-osbourne-shot-multiple-times-random-attack-reports-say Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
https://www.nu.nl/media/6334231/johan-derksen-loopt-boos-van-tafel-tijdens-uitzending-vandaag-inside.html Is het weer zover ja? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik heb in het verleden met veel plezier gekeken, maar sinds het niet meer over voetbal gaat en het dagelijks is geworden is voor mij de lol er vanaf gegaan om vind ik het echt niet leuk meer om te kijken. Maar de kijkcijfers zijn nog steeds erg goed, dus ik zal er wel naast zitten. Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Die ruzies zijn ook al lang niet vermakelijk meer, imo. Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Ik kijk zojuist naar een herhaling van Vandaag Inside, het beste Nieuwsprogramma van Nederland, en zie daar dat Johan (Derksen) is weggelopen. Hoe moet het nu verder? Zou hij er morgen weer bij zijn? Winter is coming |
|
pfff kwadraat Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Mina wordt terug Keith. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Mij lijkt zoiets heel erg prive. Maar tijden veranderen i guess. I want you to caress me like a tropical priest |
|
Hij ziet er meteen weer 10 jaar jonger uit. Zou een interessant gesprek kunnen worden als Joe Rogan de uitnodiging aanneemt. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Heen en terug. Het filmpje bekijken conflicteert met mijn primaire insteek om zachtjes Darkthrone te draaien, anders zou ik het wel even bekijken. De muziek van LOA is legendarisch, en het boegbeeld voor het 'onbegrepen tiener gevoel' van de Offspring generatie. Ik had destijds meteen al het gevoel, omdat iemand me er op wees eigenlijk dus eigenlijk voelde ik helemaal niks maar ik was het er toch mee eens, dat zijn transitie mogelijk toch ook kwam door zijn enorme onvrede met zichzelf, het leven en al zijn geestelijke problemen. Zijn hele leven wees hij al naar vanalles. Eerst jammerde hij een cd vol over zijn vader, daarna jammerde hij een cd vol over zijn moeder, echt topmuziek overigens, helemaal niks mis mee, maar hij was van meet af aan onstabiel. Dit is ook de basis van mijn extreem rechtse opvatting dat de ombouwdrang eigenlijk vooral vaak een uiting is van geestelijk onderliggend lijden, en dat je daar heel voorzichtig mee moet zijn. Geen idee of hij dat in dit filmpje zegt. Vast niet. Ik denk eerder dat hij gaat zeggen dat hij er geen spijt van heeft, en een enorme groei heeft doorgemaakt. In zijn geval kost het de bevolking ook nog eens geen geld, want Amerikaan en die hebben daar echt geen woke hulppotjes voor. Dus dan is het helemaal prima. Winter is coming |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |