|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.mediacourant.nl/2024/12/katja-schuurman-logeert-in-azc-maar-slaapt-niet-onrustige-nacht/ Katja wil een negorpiemolgangbang. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Is dat quoten je nou helemaal zonder hulp gelukt of moest daar je 6-jarige buurmeisje voor op komen draven? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik vond dit wel volstaan, want inhoudelijk is er erg weinig om op in te gaan bij jou. En ik vind je in de niet-politieke topics vaak een stuk gevatter. Nog even blijven oefenen dus! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Waarom doet die Sater toch zo zijn best om de deugende volmongool uit te hangen? Denkt ie scenepoints van AG te krijgen ofzo? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Btw, als in dat artikel niet Katja Schuurman maar Sater had gestaan had ik "Sater wil een negorpiemolgangbang." gepost. Dat was pas misogynie geweest. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het oktoberfest meisje wint. En ruim ook. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Op zeker miss Oktoberfest ipv die linkse heks. [Dit bericht is gewijzigd door ANaturallyDisaster op 16-12-2024 22:16] Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: https://www.dagelijksestandaard.nl/immigratie/katja-schuurman-onder-vuur-huilie-hulie-azc-verhaal-doorgeprikt-door-voormalig-vluchtelingenwerk-medewerker Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Iets van media Courant moet natuurlijk wel hiero! Het ís een verdienmodel, maar sneu is het wel, die comments ook in het bericht, lol. https://www.mediacourant.nl/2024/12/rico-verhoeven-ligt-in-ziekenhuis-wil-je-weten-waarom-betaal-me/ Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
Ik vind die Rico V. sowieso 'niet zo'. Hij ziet er me te vriendelijk uit. Een comment is wel aardig: “Wat treurig dat je nu in eens geld moet gaan betalen om te kijken wat er aan de hand is ????????♀️. Het is jullie een beetje te hoog naar de bol gestegen! Succes met de operatie en misschien kunnen ze daar gelijk je hersenen ook resetten ????. Ik druk in ieder geval op ontvolgen en ik hoop dat meerdere dat gaan doen ????????” Winter is coming |
|
|
Wel goed van nu.nl dat ze "zou haar nu ook bellen" samenvatten tot "bel haar nu ook". On topic: die Halina doet maar. Iets in haar hoofd staat me ontzettend tegen, maar als andere lui dol op haar zijn dan helemaal poco bollo yo. Winter is coming |
|
Raven van Dorst zat bij de slimste mens. Wat een asociaal, kinderachtig figuur is dat zeg. Geen enkele keer klappen voor anderen. Bij de realisatie dat ze de slimste van de dag is gaat ze maar gewoon naar alles en iedereen de middelvinger opsteken. Het was bijna pijnlijk te noemen. I want you to caress me like a tropical priest |
|
|
Ja het blijft een aso-wijf. Daar zijn geen excuses voor, en al die vragen die ze haar stelden daarop was alleen het antwoord: "ik ben nu eenmaal een aso-wijf" de waarheid geweest. En dat deed ze niet. En daarin geef ik haar gelijk. Moeten ze haar maar niet vragen. Mij boeit het niet. Ze kan goed zingen. Ze is een aso-wijf. Het kan nog veel erger dan alleen dat, en op zijn minst is het wel allemaal lekker transparant zo. Ik vind het goed. En dat zei Derksen niet, maar ik denk dat hij zoiets dacht. Drie jaar is genoeg geweest, laat haar nu maar weer lekker optreden. Winter is coming |
|
Die Toi van Gelder is niet helemaal lekker in de bovenkamer. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Teeeeeeeering, dan heb je inderdaad wel een fiks aantal afslagen gemist zeg, damn. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Hoi Toi. Idioot. Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
quote: Ja... Waar gaat dit over voor die van Gelder dat ze zo kwaadaardig is? [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 30-01-2025 20:03] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |