IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : ZMs6 Shownieuws Vorige pagina
SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 25-03-2025 17:33 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Ik ben echt de enige die toen die foto gemist heeft, geloof ik.

Of ik ben het vergeten, die kans is er, maar hoe slecht mijn geheugen ook is, mijn zm geheugen is vrij goed.

[Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 25-03-2025 17:34]

Ouwe Zemelaar

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 25-03-2025 17:33 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2025 17:25 schreef Tanteloos het volgende:
Nee, want jij bent niet Jan.

Laat ik het je dan uitleggen.

Het dreigen met het posten van iemands foto valt al onder doxen.

Dus wat voor foto de doxer heeft doet er niet toe.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 25-03-2025 17:35 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2025 16:59 schreef spectre het volgende:

Ik zat er niet ver naast met hoe ik me jou voorstelde.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

spectre
Usericon van spectre
Posted 25-03-2025 17:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Huilie huilie!

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 25-03-2025 17:36 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

In je broekje ja.

spectre
Usericon van spectre
Posted 25-03-2025 17:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

wil iemand die huilstruiken uitleggen wat een meme is?

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 25-03-2025 17:39 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Huilstruik in je broekje.

En in het broekje van clowntje Sater.

spectre
Usericon van spectre
Posted 25-03-2025 18:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

snaartje geraakt blijkbaar

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 25-03-2025 18:45 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2025 18:35 schreef spectre het volgende:
snaartje geraakt blijkbaar

Je moet op de tast onder je pens op zoek naar je snaartje joh?

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 25-03-2025 19:28 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Goed gereedschap hangt onder een afdakje.

I want you to caress me like a tropical priest

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 25-03-2025 21:54 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Sophie Hildebrand was niet verkeerd om te zien in de NL film "Zomerhitte", geloof dat ze volledig naakt ging.
Is natuurlijk lang geleden maar ze deed me daar zeker wel wat.

Edit: grappig genoeg was dit met Waldemar Torenstra. Misschien is het toen wel begonnen.

[Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 25-03-2025 21:57]

Winter is coming

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 25-03-2025 22:29 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Het ligt allemaal aan de lichtinval, dat weet bijna iedereen hier.

Ouwe Zemelaar

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 25-03-2025 23:14 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Ze is nu wel kankerlelijk geworden.

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 26-03-2025 2:33 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Leuk en aardig EOB, toch wil ik je aanraden de desbetreffende film eens te zien.
Overigens is ook 'TBS' een ontzettend goede film in een soortgelijk straatje.

Winter is coming

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 26-03-2025 8:45 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2025 22:29 schreef SimsalaWim het volgende:
Het ligt allemaal aan de lichtinval, dat weet bijna iedereen hier.

Het is de lichtinval ;')

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 26-03-2025 8:51 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

I want you to caress me like a tropical priest

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 29-03-2025 9:51 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://www.buttkicken.nl/2025/03/29/briefje-van-jan-aan-amma-asante/

quote:
Mevrouw Asante,

Ik begrijp dat uw Commissariaat van de Media afgelopen week weer stappen zette om Ongehoord Nederland-gezicht Raisa Blommestijn van het scherm te krijgen.

Het grietje is nog níet definitief veroordeeld wegens groepsbelediging en smaad.

In eerste aanleg heeft de rechtbank haar weliswaar 80 uur werkstraf opgelegd omdat ze een stel ‘mishandelaars van kleur’ “negroïde primaten” had genoemd en advocaat Sidney Smeets een “kleuterneuker”.

Maar omdat ze in beroep is gegaan tegen die straf en vrijspraak niet is uitgesloten, bent u er te vroeg bij met uw pogingen om Ongehoord Nederland te bewegen haar van de buis te halen.

Dat krijg je blijkbaar als je een oud-PvdA-Kamerlid voorzitter van het Commissariaat van de Media maakt die niet alleen is uitgekozen omdat ze géén verstand van media heeft (“Iemand van buiten met een frisse blik op de media”), maar ook nog eens iemand die níets snapt van het Nederlands rechtssysteem.

Je bent pas schuldig als je definitief veroordeeld bent.

Dat u, de nono in kwestie, in het geval van Raisa Blommestijn niet de volledige rechtsgang afwacht, is dus hartstikke amateuristisch.

Prutswerk.

Maar soms is het wel goed dat er bij machtige organisaties als het Commissariaat van de Media een domme koe aan het roer staat.

Dat is als voorkomen moet worden dat de mensen gaan denken dat zo’n organisatie met twee maten meet.

Er is namelijk iemand die nog veel erger wangedrag heeft vertoond dan die Raisa Blommestijn.

Dat is KRONCRV-medewerker Tom Waes.

Deze Vlaamse alcomobilist komt op 5 mei voor de rechter omdat hij met een bezopen harses (en zonder gordel) achter het stuur van zijn Porsche is gestapt en een ongeluk veroorzaakte waarbij een wegwerker gewond raakte (maar waarbij doden hadden kunnen vallen).

Gisteren werd bekend dat Tom Waes een promillage van 2,44 in zijn bloed had.

Dat staat gelijk aan een inname van veertien (!) glazen bier.

Neem van mij aan: iemand van 56 die op 30 november 2024 met veertien glazen bier in zijn mik achter het stuur van zijn auto stapt, maakt geen ‘vergissing’, maar is een recidivist.

Weliswaar nog niet veroordeeld, maar dat maakt met u als hoogste baas van het Commissariaat van de Media dus niet uit.

Ik neem dus aan dat u maandag de telefoon pakt en KRONCRV sommeert om onmiddellijk te stoppen met de voorbereiding van alle programma’s waarin Tom Waes een rol speelt.

Want dat is blijkbaar uw modus operandi.

Kijk, je kunt veel van Raisa Blommestijn zeggen.

En dat moet ook (luister aanstaande dinsdag maar naar de ‘Nare Jongens Podcast’).

Maar ze is géén potentiële moordenaar.

Zíj niet.

Iemand als Tom Waes, die welbewust het risico neemt om anderen dood te rijden, is dat wel.

Saillant detail: Waes heeft gisteren een eigen toxicoloog ingeschakeld (Jan Tytgat) omdat hij de bevindingen van de door Justitie ingeschakelde toxicoloog wil gaan bestrijden in de rechtbank. Ofwel: hij zéi wel spijt te hebben van zijn zogenaamd eenmalige potentiële dodenrit, maar gaat tóch proberen onder een gerechtvaardigde straf uit te komen.

Een dader zonder zelfinzicht, noemen ze dat geloof ik.

Dus kan ik me niet voorstellen dat u Raisa Blommestijn brodeloos wilt maken en dat u die Tom Waes met rust laat.

Dan zou u wel een ongelooflijk hypocriet stuk vreten zijn.

Toch?

Groet,

JanD

Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briejfe volg bovenstaande link.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com