|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zekers! welk programma gebruik je? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
spressa winoncd of zoiets. |
|
Ik heb je een mailtje met een oplossing gestuurd The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gebruik CloneCD, of Easy CD Creator. CloneCD werkt het makkelijks, maar kan dus alleen maar CD's clonen. |
|
clonecd kan toch geen audio cd's maken? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: vele malen dank! (ook vargen666) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 14-06-2002 19:24] |
|
Hier nog iets: Je hebt soms CD's met nummers waar in de "gap" (-0.30minuten bijvoorbeeld) tussen de nummers ook muziek staat. Als je die mee wilt kopieren dan kan CloneCD of een andere direct copier uitkomst bieden. |
|
wat weten jullie er toch allemaal veel van. ik heb twee computer-linkerhanden. vrienden van mij die trekken gelijk zo een kast uit elkaar en de computer doet het daarna nog ook. ik hoef er maar naar te kijken en alles brand al door. (maar fietsbanden plakken kan ik als de beste) |
|
Probeer Nero Burning Rom |
|
quote: Kijk dat kan ik nou weer niet. Maar idd, Nero burning rom is het brandprogramma, werkt erg goed. |
|
quote: Tsja, wat is nou belangrijker dan Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik wil wel een cd voor je branden als je mijn fietsbanden repareert... Zenial |
|
nero is et handigst vind ik, eazy to use en hij fikt zo ongeveer alles wel (s-vcd) fietsbanden kunnen repareren is verdomde handig :D (voorwiel kennik nog wel maar als et et achterwiel is...PA!) [Dit bericht is gewijzigd door winters rage op 17-06-2002 19:39] My madness, my sadness |
|
quote: is de meervoudsvorm een typefout? |
|
quote: Hmmm neuh... hehehe... Nou vooruit, een cd branden per fietsband. Wel zelf lege cds meenemen he? Zenial |
|
Ik gebruik ook Nero Burning Rom maar heb daar problemen mee. Als ik een CD brand met audio van de harde schijf is het resultaat goed. Maar als ik een CD kopieer van een andere krijg ik een kort blokje ruis aan het begin van elk nummer. Ik kopieer echter niet on the fly, ik lees het wel eerst in. Rara hoe kan dat? En nog wat raars, als ik een compilatie wil maken van meerdere CD's herkent het brandprogramma mijn CD-rom speler niet meer nadat ik het eerste nummer ingelezen heb en de bron-CD wissel... Bla |
|
Hmm, verkeerde topic... [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 18-06-2002 17:23] |
|
Easy cd creator roelt! |
|
quote: Dat ligt aan je brander, dat is namelijk met meerdere programma's. Hoe lang heb je die brander al? |
|
2 maanden Bla |
|
Het Uber-programma om audio te branden: http://www.exactaudiocopy.de/ En het mooiste van alles is...... dat het nog gratis is ook (nou, niet helemaal gratis. Het is cardware. Als het programma je bevalt, moet je de maker een ansichtkaart sturen ) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ooit gehoord van Feurio? dat is een speciaal programma voor audio CD's, kan echt fucking alles mee en het is nog gratis ook! www.feurio.de spaB! |
|
Ik vind Nero helemaal niet cool. Je kunt er niet eens .cue-files mee openen om een ISO te fikken. Ja, via Daemon tools kan je die ISO mounten en dan toch met Nero branden, maar dat is eh, STOM. Geef mij maar CDRWin. CloneCD is ook goed ja en zo zullen er nog wel meer handige progjes in omloop zijn. |
|
Je kunt toch heel makkelijk iso's branden met Nero? Nooit problemen mee hoor |
|
Hm, ik wel. De ISO's die ik gedownd heb komen met een .cue-file en nero wil daar niet aan. Of doe ik iets hopeloos verkeerd? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |