IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Tip 2022 Vorige pagina
HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 16-09-2022 18:54 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 16 september 2022 17:53 schreef ColdheartMinor het volgende:
Ik heb wat suggesties nodig jongens! Ik ben echt niet verder gekomen dan onderstaand lijstje dit jaar. Ben er totaal niet mee bezig geweest jammer genoeg. Dus kom maar door!

Op basis van je lijst zou ik deze platen aanraden:

Dreadnought - The Endless
Holy Fawn - Dimensional Bleed
Asunojokei - Island
Author & Punisher - Krüller (dit is mijn favoriete metalplaat van het jaar tot nu toe)
Blut Aus Nord - Disharmonium - Undreamable Abysses
Krvvla - X

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-09-2022 23:11 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dreadnought, Early Moods, An Abstract Illusion, en die soloplaat van Charlie Griffiths (gitarist van Haken).

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Hypnos
Leve mij!
Usericon van Hypnos
Posted 17-09-2022 11:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik ga hier veel te hard op

dit is ook veel te smooth, maar gaat er goed in

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-09-2022 14:04]

Vul je eigen gat.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 19-09-2022 13:04 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2022 18:54 schreef HierIsMike het volgende:
Op basis van je lijst zou ik deze platen aanraden:

Dreadnought - The Endless
Holy Fawn - Dimensional Bleed
Asunojokei - Island
Author & Punisher - Krüller (dit is mijn favoriete metalplaat van het jaar tot nu toe)
Blut Aus Nord - Disharmonium - Undreamable Abysses
Krvvla - X

quote:
Op 16 september 2022 23:11 schreef M. het volgende:
Dreadnought, Early Moods, An Abstract Illusion, en die soloplaat van Charlie Griffiths (gitarist van Haken).

Bedankt heren! Dreadnought al aan begonnen. Meesterlijk gaaf! Ook Author & Punisher wel al opgeslagen maar nog niks mee gedaan. Ga ik maar eens doen. Tevens met de rest van de suggesties aan de slag. Tof!

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 20-09-2022 20:48 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2022 18:30 schreef zodiac lung het volgende:
Ik had Shape of Despair en tweemaal King Dude wel verwacht in je lijst. Van KD: zijn laatste album onder deze naam, Death, en ook de samenwerking met Der Blutharsch and the Infinite Church of the Leading Hand. En verder gewoon Negative Plane, voor mij tot nu toe wel de beste metalplaat van dit jaar.

Helemaal over je reactie heen gelezen, sorry!

Shape of Despair kan ik tot nu toe vrij weinig mee. Ligt meer aan mij want de plaat is echt top. Gewoon niet zo voor in de mood.

En van de nieuwe King Dude was ik me nog niet bewust, gaan we checken, thanks!

HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 24-09-2022 15:38 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Wat een prachtige plaat is dit: Holy Fawn - Dimensional Bleed. Post-rock/metal/shoegaze/electronic, denk aan oude Jesu, Alcest, oude M83 en wat Deftones.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 24-09-2022 15:38]

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 24-09-2022 15:44 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Moeilijke lekkere plaat idd!

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com