![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
"Aan ieder jaar komt een einde en dus is het weer tijd voor onze gecultiveerde traditie: de ZM Jaarlijst! Welke bands brachten in 2021 de beste albums uit? Dat bepalen de lezers van Zware Metalen, ditmaal voor de achttiende keer!" Klinkt wel vrij beoordelend. Maar tuurlijk, ook ik vind het lachen om erdoor te struinen. Natuurlijk haalt iedereen er op zijn eigen manier iets uit. Zware Metalen heeft voor mij altijd wat meer een underground gevoel dan bijvoorbeeld Metalfan, dus het is enerzijds wat verbazing over zoveel waardering voor grote namen. Het hoeft ook niet anders van mij ofzo. Het is gewoon dat ik kijk en bij de eerste zoveel albums in de lijst denk: oh, deze boeien mij allemaal niet. I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
quote: Dit is inderdaad hoe ik de lijst gebruik. Net als de recensies op de frontpage. Na een tijdje weet je wel wie welke smaak vooral heeft en ga je op zoek. Meestal vermaak ik me wel een paar maanden met de Jaarlijst. ![]() |
|
Een aflevering van de waanwijselijke Osmium podcast over de ZM Jaarlijst 2021: https://zwaremetalen.com/osmium/osmium-34-afrekenen-met-2021-zm-jaarlijst-en-osmium-awards Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Een filtratie van de 25 hoogst gewaardeerde albums van eigen bodem: https://zwaremetalen.com/van-eigen-bodem/de-beste-albums-van-eigen-bodem-uit-2021 Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Gaaf! Leuk om te zien, deze uitsnede van de lijst ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Pim gaat helemaal los met z'n Excel filters. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Zeer leuk, dat soort lijstjeswerk ![]() ![]() |
|
Inlijsten! signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |