IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Trillian Volgende pagina
Blubber
Usericon van Blubber
Posted 19-07-2001 14:55 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

Oke dan. Ik heb de opslossing voor het Instant Messanger probleem gevonden!!
Je kan het progje Trillian hier downloaden. Het is een IM die alle bekende systemen aankan. (ICQ, AIM, Yaho, MSN)

Best wel handig.

Marty
Usericon van Marty
Posted 19-07-2001 15:55 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2001 14:55 schreef Blubber het volgende:
Oke dan. Ik heb de opslossing voor het Instant Messanger probleem gevonden!!
Je kan het progje Trillian hier downloaden. Het is een IM die alle bekende systemen aankan. (ICQ, AIM, Yaho, MSN)

Best wel handig.

Er zitten echter een aantal nadelen aan:
1) Je kan geen file transfers ala ICQ doen (alleen DCC)
2) Alleen ICQ berichten komen door (URL msgs etc niet)
3) Je kan alleen antwoorden via een IRC achtige chatsessie. Als je het schermpie wegklikt en de ander reageert weer, dan komt ie automatisch weer tevoorschijn.

Maar wel handig als je op meerdere messaging systems tegelijk aanwezig wil zijn!

Blubber
Usericon van Blubber
Posted 19-07-2001 19:35 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2001 15:55 schreef Marty het volgende:
Er zitten echter een aantal nadelen aan:
2) Alleen ICQ berichten komen door (URL msgs etc niet)
3) Je kan alleen antwoorden via een IRC achtige chatsessie. Als je het schermpie wegklikt en de ander reageert weer, dan komt ie automatisch weer tevoorschijn.

Maar wel handig als je op meerdere messaging systems tegelijk aanwezig wil zijn!

De voordelen wegen voor mij wel tegen de nadelen op!

|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 19-07-2001 20:44 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

is trillian dan beter dan bv. jabber clients; rival of zo? (vraag is puur informatief )

Blubber
Usericon van Blubber
Posted 19-07-2001 22:37 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

Geen id. Ik ken alleen trillian...

AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 20-07-2001 0:28 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2001 15:55 schreef Marty het volgende:

Een Direct Client to Client (DCC) gaat direct naar een andere gebruiker. ICQ werkt volgens mij toch echt hetzelfde hoor.

Hoewel DCC soms wel DCSC lijkt te zijn

Forward into the light, forward into infinity!

Marty
Usericon van Marty
Posted 20-07-2001 8:03 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2001 0:28 schreef AltMazter het volgende:
Een Direct Client to Client (DCC) gaat direct naar een andere gebruiker. ICQ werkt volgens mij toch echt hetzelfde hoor.

Hoewel DCC soms wel DCSC lijkt te zijn

Het mag dan wel hetzelfde lijken.. ICQ doet het volgens mij wel op zijn eigen manier, want ik krijg geen DCC window... volgens mij werkt de DCC van trillian alleen als je aan het IRC-en ben...

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 28-02-2003 15:14 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

*bump*

onzin --> algemeen

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 28-02-2003 15:15]

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-02-2003 15:16 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Bij mij gaat dat Trillian allemaal contacten toevoegen van een andere msn account.

is er geen ander programma met tegelijk icq en msn?

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 28-02-2003 15:17 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Download gewoon msn en icq, dan heb je ze ook allebei

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-02-2003 15:18 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

heb ik ook, maar icq start zo traag op.
Najah het is niet anders.

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 28-02-2003 15:22 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

ICQ zit vol reclame, daarom ben ik op Trillian overgestapt...

Ook erg relaxed is dat als je een medium zoals IRC niet gebruikt, er een mogelijkheid bestaat de .dll's te hernoemen zodat deze niet geladen worden --> meer geheugen vrij.

Alleen Direct Transfer lukt bij mij niet zo, en de Standaard Skin ZUIGT!

(WME Comp - Skin heerscht daarentegen)

Dit slaat nergens op.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-02-2003 15:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

HA, hier weet men het vast wel ..

In Win XP (niet zeiken) zit MSN enrom in gebakken, hoe krijg ik die weg?
Dan ga ik ook trillian weer gebruiken, zonder dat ik dan ook nog msn draai op de achtergrond.

SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 28-02-2003 15:24 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

tis wel een leuk dingetje...
maar zit nog vol met bugs, dus als je em downt: let gewoon goed op de homepage for updates en simpele trukjes om temporarily van die bugs af te zijn.

" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-02-2003 15:25 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

mensen neem gewoon MIRANDA ICQ!!!

werkt met plug-ins en heeft msn support dusch!!

http://miranda-icq.sourceforge.net/

Suck my piss

SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 28-02-2003 15:25 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2003 15:22 schreef mörke het volgende:
ICQ zit vol reclame, daarom ben ik op Trillian overgestapt...

Ook erg relaxed is dat als je een medium zoals IRC niet gebruikt, er een mogelijkheid bestaat de .dll's te hernoemen zodat deze niet geladen worden --> meer geheugen vrij.

Alleen Direct Transfer lukt bij mij niet zo, en de Standaard Skin ZUIGT!

(WME Comp - Skin heerscht daarentegen)

http://www.deviantart.com/deviation/913895

die is leuk heb ik

" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-02-2003 15:27 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2003 15:25 schreef skullfuck het volgende:
mensen neem gewoon MIRANDA ICQ!!!

werkt met plug-ins en heeft msn support dusch!!

http://miranda-icq.sourceforge.net/

klinkt als een stuk sneller als dat normale icq programma.

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 28-02-2003 15:28 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2003 15:24 schreef Jenje het volgende:
HA, hier weet men het vast wel ..

In Win XP (niet zeiken) zit MSN enrom in gebakken, hoe krijg ik die weg?
Dan ga ik ook trillian weer gebruiken, zonder dat ik dan ook nog msn draai op de achtergrond.

je hebt ergens een syshoc.ini (of zoiets) daarin staan allemaal regeltjes die er als volgt uit zien...

blablabla,hide,blabla

als je nu het "hide" tussen die kommas weg haalt en opslaat ff rebooten en aanschouw je software uninstal menu...

MSN kan er opeens zo gedesinstalled worden zo ook msn explorer en nog legio dingen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 28-02-2003 15:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dargull JE HEERSCHT

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-02-2003 15:30 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 28 februari 2003 15:27 schreef wladimir het volgende:
klinkt als een stuk sneller als dat normale icq programma.

klinkt niet alleen....IS!

Suck my piss

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 28-02-2003 15:31 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2003 15:28 schreef Jenje het volgende:
Dargull JE HEERSCHT

correctie sysoc.ini is het bestand.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 28-02-2003 15:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik ga het zondag/maandag meteen proberen

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 28-02-2003 15:34 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 28 februari 2003 15:28 schreef Dargull het volgende:
je hebt ergens een syshoc.ini (of zoiets) daarin staan allemaal regeltjes die er als volgt uit zien...

blablabla,hide,blabla

als je nu het "hide" tussen die kommas weg haalt en opslaat ff rebooten en aanschouw je software uninstal menu...

MSN kan er opeens zo gedesinstalled worden zo ook msn explorer en nog legio dingen.

Wacht effe.. Is dat ook in Windows 2000 zo? En 98?

Di's wel heeeel vet als dat kan

Dit slaat nergens op.

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 28-02-2003 15:35 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Vooral omdat je de Explorer kan de-installeren!!

Kan je heel fijn met een eigen shell gaan kloten

Dit slaat nergens op.

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 28-02-2003 15:39 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

wel in 2000 niet in 98.

kan alleen in de Win NT varianten, 2000 en XP dus.

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 28-02-2003 16:55 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Trillian is geweldig..

ICQ, MSN en IRC in één!

@wlad.. ik had eerst ook last vervan dat trillian verschillende contactlijsten van msn allemaal importeerde, maar nadat ik t eerst helemaal verwijderd (dus ook de contactlists) had en toen opnieuw geinstalleerd en bij de eerste keer dat ik het weer gebruikte strikte profielen aanmaakte heb ik geen problemen meer

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com