|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Oke dan. Ik heb de opslossing voor het Instant Messanger probleem gevonden!! Je kan het progje Trillian hier downloaden. Het is een IM die alle bekende systemen aankan. (ICQ, AIM, Yaho, MSN) Best wel handig. |
|
quote: Er zitten echter een aantal nadelen aan: 1) Je kan geen file transfers ala ICQ doen (alleen DCC) 2) Alleen ICQ berichten komen door (URL msgs etc niet) 3) Je kan alleen antwoorden via een IRC achtige chatsessie. Als je het schermpie wegklikt en de ander reageert weer, dan komt ie automatisch weer tevoorschijn. Maar wel handig als je op meerdere messaging systems tegelijk aanwezig wil zijn! |
|
is trillian dan beter dan bv. jabber clients; rival of zo? (vraag is puur informatief ) |
|
Geen id. Ik ken alleen trillian... |
|
quote: Een Direct Client to Client (DCC) gaat direct naar een andere gebruiker. ICQ werkt volgens mij toch echt hetzelfde hoor. Hoewel DCC soms wel DCSC lijkt te zijn Forward into the light, forward into infinity! |
|
quote: Het mag dan wel hetzelfde lijken.. ICQ doet het volgens mij wel op zijn eigen manier, want ik krijg geen DCC window... volgens mij werkt de DCC van trillian alleen als je aan het IRC-en ben... |
|
*bump* onzin --> algemeen [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 28-02-2003 15:15] |
|
Bij mij gaat dat Trillian allemaal contacten toevoegen van een andere msn account. is er geen ander programma met tegelijk icq en msn? |
|
Download gewoon msn en icq, dan heb je ze ook allebei Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
heb ik ook, maar icq start zo traag op. Najah het is niet anders. |
|
ICQ zit vol reclame, daarom ben ik op Trillian overgestapt... Ook erg relaxed is dat als je een medium zoals IRC niet gebruikt, er een mogelijkheid bestaat de .dll's te hernoemen zodat deze niet geladen worden --> meer geheugen vrij. Alleen Direct Transfer lukt bij mij niet zo, en de Standaard Skin ZUIGT! (WME Comp - Skin heerscht daarentegen) Dit slaat nergens op. |
|
HA, hier weet men het vast wel .. In Win XP (niet zeiken) zit MSN enrom in gebakken, hoe krijg ik die weg? Dan ga ik ook trillian weer gebruiken, zonder dat ik dan ook nog msn draai op de achtergrond. |
|
tis wel een leuk dingetje... maar zit nog vol met bugs, dus als je em downt: let gewoon goed op de homepage for updates en simpele trukjes om temporarily van die bugs af te zijn. " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
mensen neem gewoon MIRANDA ICQ!!! werkt met plug-ins en heeft msn support dusch!! http://miranda-icq.sourceforge.net/ Suck my piss |
|
quote: http://www.deviantart.com/deviation/913895 die is leuk heb ik " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
quote: klinkt als een stuk sneller als dat normale icq programma. |
|
quote: je hebt ergens een syshoc.ini (of zoiets) daarin staan allemaal regeltjes die er als volgt uit zien... blablabla,hide,blabla als je nu het "hide" tussen die kommas weg haalt en opslaat ff rebooten en aanschouw je software uninstal menu... MSN kan er opeens zo gedesinstalled worden zo ook msn explorer en nog legio dingen. |
|
Dargull JE HEERSCHT |
|
quote: klinkt niet alleen....IS! Suck my piss |
|
quote: correctie sysoc.ini is het bestand. |
|
Ik ga het zondag/maandag meteen proberen |
|
quote: Wacht effe.. Is dat ook in Windows 2000 zo? En 98? Di's wel heeeel vet als dat kan Dit slaat nergens op. |
|
Vooral omdat je de Explorer kan de-installeren!! Kan je heel fijn met een eigen shell gaan kloten Dit slaat nergens op. |
|
wel in 2000 niet in 98. kan alleen in de Win NT varianten, 2000 en XP dus. |
|
Trillian is geweldig.. ICQ, MSN en IRC in één! @wlad.. ik had eerst ook last vervan dat trillian verschillende contactlijsten van msn allemaal importeerde, maar nadat ik t eerst helemaal verwijderd (dus ook de contactlists) had en toen opnieuw geinstalleerd en bij de eerste keer dat ik het weer gebruikte strikte profielen aanmaakte heb ik geen problemen meer "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |