|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
nooooohoooooohoooooooo *diepe wanhoop* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Waaaaatttttttttttt!!?? SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Kapitalistische naievelingen. Maar er komt vast wel een opvolger in due time. |
|
quote: voorlopig direct-connect dus.... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Hmm shit ... Ze gunnen mensen ook niks gratis tegenwoordig .. |
|
Hrmpf... dan word het dus eens tijd dat mIrc te installeren... En gelukkig is alt.binaries.sounds.mp3.heavy-metal er ook nog... Zenial |
|
kutzooi, en waar moet ik het nu vandaan halen? ojah weet iemand waar ik het nieuwe nummer "Repined Bastard Nation" van Satyricon kan krijgen? de band houdt dit nr. angstvallig geheim, maar er moet toch iemand zijn die hem al op het net heeft geknald? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
damn! Dat was nochtans een gemakkelijk te gebruiken programma! En je kon er ongeloofelijk veel op vinden. |
|
Ja kut hey! Fuck audiogalaxy! |
|
Op naar een ander download programma dan maar? Maar welke? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
fuck... weet iemand een goede vervanger? 11.45: restate my assumptions |
|
dat is et nou juist... allemaal verschillende groepen gaan allemaal ergens anders heen dus tot er een volwaardige vervanger is zal iedereen waarschijnlijk een beetje rondgaan zwerven My madness, my sadness |
|
|
|
meen je dat echt?? kut godverdomme, heel de fucking wereld begint om fucking geld te draaien, waar gaat dit naar toe.... Op naar het volgende programma wat rajacker hierboven gezegd heeft. [edit]het is idd waar, heb net ff gekeken [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door lord abortion op 18-06-2002 11:46] As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
GODVER!!!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Geen idee wat de status er momenteel van is, maar het project gIFT is een heel goed initiatief. Een compleet Open Source / GPL verhaal met de bedoeling de muziekindustrie kansloos te maken. Ik ga zo ff uitzoeken wat de status is... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
zeker klote, maar het zat eraan tekomen. kunnen we die RIAA niet een keer bestormen met ze allen? |
|
audiogalaxy R.I.P. |
|
quote: Hehhehe... de wereld draait al tijden om geld, en de muziekwereld is bezeten door geld, dus dat is niets nieuws... MP3 is gewoon een enorme puist op het beleid van de muziekwereld, die ze steeds een beetje uitknijpen door kleine overwinningen als deze... |
|
godver dit is echt poep! Suck my piss |
|
" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
het grote nadeel van DC is dat je vijf extra harde schijven erin moet rammen, om die minimale shit te sharen |
|
quote: is dat een beetje veilig? |
|
quote: jawel, maar als je het niet als ik jou was zou ik het niet downloaden.... Don't touch me. I'm evil. |
|
quote:] de wereld draait al een hele tijd om geld Daarom haat ik de wereld ook |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |