IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Pijl en Bogen Volgende pagina
Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 18-06-2002 20:03 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

Ik wil graag op een pijl en boog vereniging. Iemand enig idee hoe duur die bogen zijn en of je daar ook gewoon in een verlaten bos mee mag schieten? Iemand hier daar ervaring mee of zitten hier mensen op een pijl en boog vereniging?
(open bos natuurlijk anders kan je niet zien wat er achter de struiken zit)


---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 18-06-2002 20:15 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

boog schieten is super vet (wel eens met school gedaan)Bogen zijn alleen knijter duur (€1000 of zow) maar volgens mij mag je wel overal schieten, zo lang het veilig is uiteraard (wie controleerd je?)



winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 18-06-2002 20:17 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

je mag overal schieten...

tenzij je in et bos door een boswachter wordt gekapt,
dan ben je echt wreed de lul.
(je heb zover ik weet gewoon een vergunning nodig)


My madness, my sadness


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 18-06-2002 20:59 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

We hebben verdomme bijna alles hier op de universiteit, behalve mogelijkheid tot handboogschieten . DAT zou ik graag (wel eens) willen doen.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 18-06-2002 21:04 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Hmm ooit een keer gedaan met zon log groot ding.. erg goaf alleen ik kon niet zo geweldig mikken


Ik, Wil Schuurman


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 18-06-2002 21:11 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Boogschieten is gaaf. M'n moeder heeft het een paar jaar gedaan, maar het is wel heel lang trainen voordat je het eindelijk een beetje onder de knie hebt.

Als je specifieke vragen hebt kun je me mailen, dan vraag ik het wel aan moederlief en geef ik het je door


MuayThaigerrr!!


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 18-06-2002 21:13 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ik heb ooit eens tijdens een Centerparcs vakantie (how low can you go) pijl en boog geschoten... Leuke sport, maar de snaar knalde steeds tegen de binnenkant van mijn ellenboog aan, waardoor ik na afloop een knoepert van een bloeduitstorting had (net of ik mishandeld was).


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Xcalibur
Usericon van Xcalibur
Posted 18-06-2002 21:17 by Xcalibur Wijzig reactieProfiel van XcaliburQuote dit berichthttp://www.dubbelepunt.com

zie handboog.pagina.nl voor VEEL links, en voor verenigingen... er zijn er in Nederland meer dan 300 geloof ik (uit m'n hoofd), best veel, aangezien niemand ze kent...

plezier d'r mee


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-06-2002 22:18 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Je kan ook zelf een boog maken. Mn zus heeft ook een zelf-maak-boog (van iemand gekocht op de boogschietvereniging)


Zenial


Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 19-06-2002 13:08 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

Ik heb bij de dump bogen gezien van 75 euro en 100 euro. Nu vraag ik me af of ik daar wat aan heb of dat die dingen vreselijk onnauwkeurig zijn. Voor hoevel euro heb je een beetje redelijke beginners boog en waar haal je die krengen?


---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-06-2002 13:11 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Az, kan je mee naar amsterdam ?

Kom ff op msn.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 19-06-2002 13:13 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Je kan die dingen kopen bij goede wapenhandelaren, Hes van Zweden in Arhnem bv.
prijzen varieren heel erg maar die gasten kunnen je goed voorlichten.


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-06-2002 13:13 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Hey azr, In amsterdam heb je die dumpzaak met die pijl en bogen, KOM DAN OP MSN !


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Unknown
Onbekend
Usericon van Unknown
Posted 19-06-2002 13:16 by Unknown Wijzig reactieProfiel van UnknownQuote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com

Mr. Heos ik kan ff niet op MSN. MSN wil niet. Bel me anders gewoon op je hebt mijn tel.


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 24-06-2002 19:53 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 13:16 schreef Unknown het volgende:
Mr. Heos ik kan ff niet op MSN. MSN wil niet. Bel me anders gewoon op je hebt mijn tel.


WTF?


Don't touch me. I'm evil.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 24-06-2002 20:50 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

nu maar weer on topic


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 30-06-2002 20:39 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

De beste bogen kun je in Heythuizen krijgen (noord-limburg): waarschijnlijk erg ver weg maar je krijgt er de beste bogen en pijlen voor de laagste prijs.
Hangt er trouwens ook vanaf hoe oud je bent (hangt samen met het gewicht en de lengte van de boog), en of je een bare-bow of een "gewone" boog wilt...


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 30-06-2002 20:45 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

schieten met een vuurwapen is veel koeler hehe



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-06-2002 20:52 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 20:45 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
schieten met een vuurwapen is veel koeler hehe


Stryden met den vuyst is tenminste nog eervol!


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 30-06-2002 20:54 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 30 juni 2002 20:52 schreef Slechtheid het volgende:
Stryden met den vuyst is tenminste nog eervol!


who gives a fuck about honor these days



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-06-2002 20:55 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 20:54 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
who gives a fuck about honor these days


Ik.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-06-2002 21:25 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

volgens mij mag dat idd wel gewoon in een bos. maar ik zou er als ik jou was wel zo'n board voor kopen, zodat de bomen niet kapot gaan. De bogen zijn erg duur, helaas.
Ook is het wel aan te raden om eerst eens wat lessen te nemen hoe je dat ding moet vast pakken en hoe je moet richten ect. Het is nog best lastig. Maar ik moet zeggen dat het mij best goed afging hmm misschien was ik in 1 van mijn vorige levens wel robin hood


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 04-07-2002 17:14 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

ligt eraan waar je woont...als je in Noord-Holland woont kun je het beste naar "de Coenschutters" (mijn vereniging ) daar willen ze ook nog wel eens metal draaien

in een bos schieten ofzow is echter zwaar illegaal en je word wel gecontroleerd...en ik kan het weten

[Dit bericht is gewijzigd door DeCiPhEr op 04-07-2002 17:16]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-07-2002 17:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2002 21:11 schreef Angela Mortis het volgende:
Boogschieten is gaaf. M'n moeder heeft het een paar jaar gedaan, maar het is wel heel lang trainen voordat je het eindelijk een beetje onder de knie hebt.

Als je specifieke vragen hebt kun je me mailen, dan vraag ik het wel aan moederlief en geef ik het je door


doe mij ook zo'n moeder
voor borduur vragen kun je bij die van mij terecht maar ze is wel lief hoor


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-07-2002 17:35 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

boogschieten is best cool jah maar na 5 pijlen verveel ik me alweer

het grootste nadeel: je moet de hele tijd heen en weer lopen om die pijlen te halen


Je moeder.


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 04-07-2002 17:36 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 20:45 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
schieten met een vuurwapen is veel koeler hehe


wedde van niet bjornos?


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen