IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Pijl en Bogen Vorige pagina | Volgende pagina
Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 12-07-2003 0:27 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Ik weet t ik schaam me er ook diep voor... Ik heb echt geen idee meer hoe zwaar die nou eigenlijk is, maar 25 pond zou kunnen...

Help me effe, ik heb in geen 9 jaar meer geschoten: wat is ook al weer recurve?

Wat betreft die barebow, het is geen longbow, net wat korter. In prima staat, er moet alleen een nieuwe pees erop.

[Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 12-07-2003 0:28]


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-07-2003 0:29 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

fijn voor een barebow (nieuwe pees) die van mij is een perzische shortbow, so don't worry

Recurve: Wordt op de olympische spelen mee geschoten, het meest gebruikelijke: alluminium/vizier/stabilisators.

Compound: zelfde als recurve (niet olympisch) en is iets klijner en heeft catrollen om het uitgetrokken gewicht iets lichter te maken



Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 12-07-2003 0:32 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Zat ik toch goed (in mijn fijne blije wereldje), dan heb ik inderdaad een recurve.

Waar is dat eigenlijk ergens?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-07-2003 0:34 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

De olympische spelen?

Mijn vereniging: in Hoorn, dat is ligt in de kop van Noord-Holland/West Friesland.

Animal Rounds: verschild van Lelystad tot Roosendaal. (Animal Rounds met ons = drinken en metal )


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 12-07-2003 0:37 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2003 0:34 schreef Elfensteen het volgende:
De olympische spelen?

Mijn vereniging: in Hoorn, dat is ligt in de kop van Noord-Holland/West Friesland.

Animal Rounds: verschild van Lelystad tot Roosendaal. (Animal Rounds met ons = drinken en metal )


Hey, het is echt een olympische sport: een paar lui bij mij op de vereniging mochten er naar toe, waren door de selectie gekomen.

Animal Rounds betreft: ik ben er, bier en metal gaat mee. Lach niet om mijn blije boogje, 'm kay?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-07-2003 0:41 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2003 0:37 schreef Blackjack het volgende:
Hey, het is echt een olympische sport: een paar lui bij mij op de vereniging mochten er naar toe, waren door de selectie gekomen.

Animal Rounds betreft: ik ben er, bier en metal gaat mee. Lach niet om mijn blije boogje, 'm kay?



welke vereniging was dat?

lachen om je boog? ik ben dan veel te veel bezig om mezelf te onderdompelen met bier en te schieten


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 12-07-2003 0:43 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2003 0:41 schreef Elfensteen het volgende:
welke vereniging was dat?

lachen om je boog? ik ben dan veel te veel bezig om mezelf te onderdompelen met bier en te schieten



Willem Tell uit Geverik (de vereniging, niet de kerel zelf), en ik meen (niet zeker) L'Union uit Beek had er ook een.

Kun je wel nog recht schieten na al dat bier dan?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-07-2003 0:45 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Wij heten "de Coenschutters" (ook nie normaal man! )

ja, ik kan recht schieten na al dat bier, we drinken meer daarna...das veiliger


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 12-07-2003 0:48 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Klinkt goed! Wie is "wij"? rest van de vereniging?
Bij ons zaten er alleen van die ouwe zakken (goed, ik was 13, alles boven de 30 was ouwe zak), en wel een beetje wat jongeren maar metal kon je vergeten. 2Unlimited was zo'n beetje het modernste wat ze wilden luisteren...


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-07-2003 0:50 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

lol, ja "wij" is de boogschietvereniging.

Bij ons zijn de meeste boven de 18 en iets van 20 "man" is jeugd. Meestal word er Bluess/Jazz/Popa Chubby ( ) gedraaid bij ons, maar op verzoek metal, overigens lopen er zo'n 4 "true-e" metallieden rond en zo'n 5 posers


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 12-07-2003 0:52 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Cool! Lijkt me de moeite waard om de lange tocht vanuit her verre zuiden te ondernemen. Hoe poser trouwens? Dan weet ik waar ik op moet mikken...

[Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 12-07-2003 0:53]


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-07-2003 0:54 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

wijde broek, kettingen, stekeltjes (why the hell do you care? )ghehehe

kom je een weekendje hier! (moet ik wel even een keer vrijnemen, gaan we zaterdag meteen naar de lokale metal/hardorck-kroeg) *hips*


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 12-07-2003 0:56 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Ik zeg net, dan weet ik waar ik op moet mikken.

Klinkt prima, doen we. Als je MSN hebt, zet ik je dr bij...


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-07-2003 0:56 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

pleur me d'r maar op, ik sta morgenavond wel online denk ik en anders zondag weer


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 12-07-2003 0:57 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

wat is je emailadres dan, gek?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


sorontur
Usericon van sorontur
Posted 14-07-2003 19:01 by sorontur Wijzig reactieProfiel van soronturQuote dit bericht

waar ik schiet ben ik de enigste die metal luistert... verder veel oude mensen die dat niet luisteren dus
zijn er hier trouwens mensen die compound schieten?


vexilla regis prodeunt inferni


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 14-07-2003 19:33 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ha Stijn


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 14-07-2003 19:34 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2003 19:01 schreef sorontur het volgende:
waar ik schiet ben ik de enigste die metal luistert... verder veel oude mensen die dat niet luisteren dus
zijn er hier trouwens mensen die compound schieten?
ik heb het geschoten...maar ik vond Recurve en barebow toch wat boeiender. gedoe met die pezen altijd

en nu ga ik trouwens weer schieten...lator!


sorontur
Usericon van sorontur
Posted 14-07-2003 19:41 by sorontur Wijzig reactieProfiel van soronturQuote dit bericht

met een vette boog, een flink aantal pondjes en snelle pijlen vind ik compound erg boeiend

ik heb ook een paar jaar recurve geschoten, maar ben toen toch overgestapt naar compound


vexilla regis prodeunt inferni


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 14-07-2003 19:42 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

En ik wilde ook meedoen aan Fita's en dat kan dus niet met Compound....


sorontur
Usericon van sorontur
Posted 14-07-2003 19:48 by sorontur Wijzig reactieProfiel van soronturQuote dit bericht

fita's kunnen dus zeker wel met compound, heb er mn 1200-ster mee geschoten.
olympische spelen kunnen niet met compound, de rest volgens mij wel gewoon


vexilla regis prodeunt inferni


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-01-2004 12:46 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2003 19:48 schreef sorontur het volgende:
olympische spelen kunnen niet met compound, de rest volgens mij wel gewoon
Daar doelde ik op, officiele fita's schiet je niet met compound, maargoed, ik heb weer genoeg gezorkt

nieuws:

in de klasse compound staat er een NEDERLANDER bovenaan:



sorontur
Usericon van sorontur
Posted 09-01-2004 3:48 by sorontur Wijzig reactieProfiel van soronturQuote dit bericht

zolang je de olympische spelen als enigste officiele fita rekent heb je gelijk ja. verder kun je elke officiele fita, nk, ek, wk met compound schieten. het is alleen een andere discipline dan recurve. fred van zutphen (nummer 1 wereldranglijst heren compound) ken ik trouwens. goed gedaan van hem.
momenteel zit ik een jaar in australie, ik kan dus lange tijd niet schieten als ik terugben ga ik flink trainen voor mn 1300-ster die ik van plan ben te gaan schieten op de fita in goirle in mei 2005.


vexilla regis prodeunt inferni


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 19-01-2004 14:01 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 12 July 2003 0:34 schreef Elfensteen het volgende:

Animal Rounds: verschild van Lelystad tot Roosendaal. (Animal Rounds met ons = drinken en metal )




Hey Elfensteen, wanneer zijn die Animal Rounds eigenlijk? Heb mn boog eindelijk weer eens gevonden, maar ik ga toch eens kijken voor een traditionele... Deze zuigt flink.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 19-01-2004 14:57 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 14:01 schreef Blackjack het volgende:
Hey Elfensteen, wanneer zijn die Animal Rounds eigenlijk? Heb mn boog eindelijk weer eens gevonden, maar ik ga toch eens kijken voor een traditionele... Deze zuigt flink.
Zal ik even op moeten zoeken op de club, ik rij er vanavond (mits er tijd is en ik me weer beter voel) even langs!


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen