|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
boog schieten is super vet (wel eens met school gedaan)Bogen zijn alleen knijter duur (€1000 of zow) maar volgens mij mag je wel overal schieten, zo lang het veilig is uiteraard (wie controleerd je?) |
|
je mag overal schieten... tenzij je in et bos door een boswachter wordt gekapt, dan ben je echt wreed de lul. (je heb zover ik weet gewoon een vergunning nodig) My madness, my sadness |
|
We hebben verdomme bijna alles hier op de universiteit, behalve mogelijkheid tot handboogschieten . DAT zou ik graag (wel eens) willen doen. |
|
Hmm ooit een keer gedaan met zon log groot ding.. erg goaf alleen ik kon niet zo geweldig mikken Ik, Wil Schuurman |
|
Boogschieten is gaaf. M'n moeder heeft het een paar jaar gedaan, maar het is wel heel lang trainen voordat je het eindelijk een beetje onder de knie hebt. Als je specifieke vragen hebt kun je me mailen, dan vraag ik het wel aan moederlief en geef ik het je door MuayThaigerrr!! |
|
Ik heb ooit eens tijdens een Centerparcs vakantie (how low can you go) pijl en boog geschoten... Leuke sport, maar de snaar knalde steeds tegen de binnenkant van mijn ellenboog aan, waardoor ik na afloop een knoepert van een bloeduitstorting had (net of ik mishandeld was). If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
zie handboog.pagina.nl voor VEEL links, en voor verenigingen... er zijn er in Nederland meer dan 300 geloof ik (uit m'n hoofd), best veel, aangezien niemand ze kent... plezier d'r mee |
|
Je kan ook zelf een boog maken. Mn zus heeft ook een zelf-maak-boog (van iemand gekocht op de boogschietvereniging) Zenial |
|
Ik heb bij de dump bogen gezien van 75 euro en 100 euro. Nu vraag ik me af of ik daar wat aan heb of dat die dingen vreselijk onnauwkeurig zijn. Voor hoevel euro heb je een beetje redelijke beginners boog en waar haal je die krengen? ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
Az, kan je mee naar amsterdam ? Kom ff op msn. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Je kan die dingen kopen bij goede wapenhandelaren, Hes van Zweden in Arhnem bv. prijzen varieren heel erg maar die gasten kunnen je goed voorlichten. |
|
Hey azr, In amsterdam heb je die dumpzaak met die pijl en bogen, KOM DAN OP MSN ! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Mr. Heos ik kan ff niet op MSN. MSN wil niet. Bel me anders gewoon op je hebt mijn tel. |
|
quote: WTF? Don't touch me. I'm evil. |
|
nu maar weer on topic |
|
De beste bogen kun je in Heythuizen krijgen (noord-limburg): waarschijnlijk erg ver weg maar je krijgt er de beste bogen en pijlen voor de laagste prijs. Hangt er trouwens ook vanaf hoe oud je bent (hangt samen met het gewicht en de lengte van de boog), en of je een bare-bow of een "gewone" boog wilt... Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
schieten met een vuurwapen is veel koeler hehe |
|
quote: Stryden met den vuyst is tenminste nog eervol! |
|
quote: who gives a fuck about honor these days |
|
quote: Ik. |
|
volgens mij mag dat idd wel gewoon in een bos. maar ik zou er als ik jou was wel zo'n board voor kopen, zodat de bomen niet kapot gaan. De bogen zijn erg duur, helaas. Ook is het wel aan te raden om eerst eens wat lessen te nemen hoe je dat ding moet vast pakken en hoe je moet richten ect. Het is nog best lastig. Maar ik moet zeggen dat het mij best goed afging hmm misschien was ik in 1 van mijn vorige levens wel robin hood Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ligt eraan waar je woont...als je in Noord-Holland woont kun je het beste naar "de Coenschutters" (mijn vereniging ) daar willen ze ook nog wel eens metal draaien in een bos schieten ofzow is echter zwaar illegaal en je word wel gecontroleerd...en ik kan het weten [Dit bericht is gewijzigd door DeCiPhEr op 04-07-2002 17:16] |
|
quote: doe mij ook zo'n moeder voor borduur vragen kun je bij die van mij terecht maar ze is wel lief hoor |
|
boogschieten is best cool jah maar na 5 pijlen verveel ik me alweer het grootste nadeel: je moet de hele tijd heen en weer lopen om die pijlen te halen Je moeder. |
|
quote: wedde van niet bjornos? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |