IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Pijl en Bogen Vorige pagina | Volgende pagina
Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 04-07-2002 18:36 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 21:25 schreef Cadaveria het volgende:
volgens mij mag dat idd wel gewoon in een bos. maar ik zou er als ik jou was wel zo'n board voor kopen, zodat de bomen niet kapot gaan. De bogen zijn erg duur, helaas.
Ook is het wel aan te raden om eerst eens wat lessen te nemen hoe je dat ding moet vast pakken en hoe je moet richten ect. Het is nog best lastig. Maar ik moet zeggen dat het mij best goed afging hmm misschien was ik in 1 van mijn vorige levens wel robin hood


Hehe zoals ik al zei. Ik ga op een pijl en boog vereniging.


---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---


Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 04-07-2002 18:40 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2002 20:45 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
schieten met een vuurwapen is veel koeler hehe


Ik hou niet van vuurwapens. Ik vind een pijl en boog veel stijl voller. En met pijl en boog aanspannen , richten en dan schieten vinnik veel leuker dan klik schiet klaar (ok kan ook moeilijk maar dat vind ik niet interresant). En de baan van de pijl schatten is ook zo leuk.


---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 04-07-2002 18:45 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

boogschietn vind ik nu eens zo 'n kutsport



Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 04-07-2002 18:58 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 18:45 schreef the wounded immortal het volgende:
boogschietn vind ik nu eens zo 'n kutsport





---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 04-07-2002 19:00 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 17:14 schreef DeCiPhEr het volgende:
ligt eraan waar je woont...als je in Noord-Holland woont kun je het beste naar "de Coenschutters" (mijn vereniging ) daar willen ze ook nog wel eens metal draaien

in een bos schieten ofzow is echter zwaar illegaal en je word wel gecontroleerd...en ik kan het weten

Hoeveel was de boete dan?


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Jester666
Usericon van Jester666
Posted 04-07-2002 21:46 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

heb zelf ooit es een boog gekocht bij de Dump in Rdam. Was fl.450,- kwijt. Pijlen weet ik niet meer hoe duur ze waren..

Heerschend ding!! Eerst ff zo'n hooibaal gekocht en in de tuin geoefend, zo'n 8 meter lange baan...
En na een paar keer er bijna dwars erdoorheen schieten. COOL!!! en toen in de buurt een keer geoefend, op afstanden van 50 ~ 100 meter. ERG lastig!

maar ja, toen hoorde ik dat het illegaal was, dus toen maar weggedaan aan me neef...


Nix
Usericon van Nix
Posted 04-07-2002 21:49 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 21:46 schreef Jester666 het volgende:


maar ja, toen hoorde ik dat het illegaal was, dus toen maar weggedaan aan me neef...


Illegaal? Dat wist ik niet...

Aan je neef


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 04-07-2002 21:52 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 21:46 schreef Jester666 het volgende:
heb zelf ooit es een boog gekocht bij de Dump in Rdam. Was fl.450,- kwijt. Pijlen weet ik niet meer hoe duur ze waren..

Heerschend ding!! Eerst ff zo'n hooibaal gekocht en in de tuin geoefend, zo'n 8 meter lange baan...
En na een paar keer er bijna dwars erdoorheen schieten. COOL!!! en toen in de buurt een keer geoefend, op afstanden van 50 ~ 100 meter. ERG lastig!

maar ja, toen hoorde ik dat het illegaal was, dus toen maar weggedaan aan me neef...

hey weet je nog toen ik die pijl op t asfalt schoot , en die vonken regen ? was vet he ? *grin*


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jester666
Usericon van Jester666
Posted 04-07-2002 21:57 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

ja, en die klere lijer van een gabber eroverheen denderen met z'n 'boem boem boem' autootje..

Gelukkig waren ze 'gabber-proof'


quote:
Op 4 juli 2002 21:49 schreef Nix het volgende:
Illegaal? Dat wist ik niet...
Aan je neef


hahahaha, ok, dat komt een beetje dubieus over he? LOL


[Dit bericht is gewijzigd door Jester666 op 04-07-2002 21:59]


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 04-07-2002 22:00 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

hiehie gabber proof tipped arrows hmmm mn pacifistisch imago is hier weg op t forum nu ben ik bang


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jester666
Usericon van Jester666
Posted 04-07-2002 22:05 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

DUS........


maarre, weer ff serieus:
Zijn er veel boogsport clubs in NL???

lijkt mij wel es cool om OF te gaan schieten zoals pistolen en geweren enzow OF (weer) gaan boogschieten....


Nix
Usericon van Nix
Posted 04-07-2002 22:08 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 21:57 schreef Jester666 het volgende:



hahahaha, ok, dat komt een beetje dubieus over he? LOL




EVIL


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 04-07-2002 22:15 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 18:36 schreef Azrael het volgende:
Hehe zoals ik al zei. Ik ga op een pijl en boog vereniging.


ZOALS IK AL 1000 X HEB GEZEGD IK ZIT ER AL OP

[Dit bericht is gewijzigd door DeCiPhEr op 04-07-2002 22:16]


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 04-07-2002 22:17 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 18:40 schreef Azrael het volgende:
En de baan van de pijl schatten is ook zo leuk.


euh....dat hoef je dus NIET te doen...


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 04-07-2002 22:18 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 19:00 schreef Fedaykin het volgende:
Hoeveel was de boete dan?


hm...200 euro - mijn carbon-pijlen


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 05-07-2002 3:01 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

meneer de expert heeft zn topicje gevonden heur



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-07-2002 3:07 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 22:05 schreef Jester666 het volgende:
lijkt mij wel es cool om OF te gaan schieten zoals pistolen en geweren enzow OF (weer) gaan boogschieten....


Lijkt me ook vet! Ik ben een tijd lang lid geweest van een schietclub, heersch!! Ik zou het eigenlijk wel weer op willen pakken, vergunning halen, pistool kopen e.d.


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 05-07-2002 3:08 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 5 juli 2002 3:07 schreef Snaack het volgende:
Lijkt me ook vet! Ik ben een tijd lang lid geweest van een schietclub, heersch!! Ik zou het eigenlijk wel weer op willen pakken, vergunning halen, pistool kopen e.d.


vergunning en pistool zijn toch niet nodig.. de vereniging heeft alles



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-07-2002 3:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

als je mee wilt doen aan wedstrijden wel.. anders mag je namelijk NIET met een pistool over straat.. en dat ding moet ook niet-schietklaar zijn, dus niet geladen, gedemonteerd enz..

en er is nix mis mee een pistool in huis te hebben


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 05-07-2002 3:12 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 5 juli 2002 3:10 schreef Snaack het volgende:
als je mee wilt doen aan wedstrijden wel.. anders mag je namelijk NIET met een pistool over straat.. en dat ding moet ook niet-schietklaar zijn, dus niet geladen, gedemonteerd enz..

en er is nix mis mee een pistool in huis te hebben


ik ken de regels wel maarja voor gewoon elke week een rondje schieten heb je zelf nix nodig..

alleen een bewijs van goed gedrag hehe



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-07-2002 3:16 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ik ben een hele brave jongen mwoehahahahaha!


maarruh schieten is leuk.. en ik wil gewoon een paar (je mag er 3 hebben meen ik) fraaie exemplaren in huis hebben! Een Glock ofzo


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 05-07-2002 3:18 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 5 juli 2002 3:16 schreef Snaack het volgende:
ik ben een hele brave jongen mwoehahahahaha!


maarruh schieten is leuk.. en ik wil gewoon een paar (je mag er 3 hebben meen ik) fraaie exemplaren in huis hebben! Een Glock ofzo


Glock is best wel kut schieten .. ik schiet vaak met Tanfoglio.. errug lekker ding.. (9MM) of Smith&wesson .357 revolver


we zijn btw wel offtopic aan ut lullen

[Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 05-07-2002 3:19]



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-07-2002 3:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2002 3:18 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
Glock is best wel kut schieten .. ik schiet vaak met Tanfoglio.. errug lekker ding.. (9MM) of Smith&wesson .357 revolver


we zijn btw wel offtopic aan ut lullen


Ik heb nog niet met een Glock geschoten, weet niet hoe die schiet..

Maar we zijn idd vet offtopic.. Nou ja, het gaat wel over schieten toch


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 05-07-2002 7:58 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2002 3:07 schreef Snaack het volgende:
Lijkt me ook vet! Ik ben een tijd lang lid geweest van een schietclub, heersch!! Ik zou het eigenlijk wel weer op willen pakken, vergunning halen, pistool kopen e.d.

damn nou da zatik me nou gisteren avond ook net te bedenken... da met die schiet vereniging...


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 05-07-2002 9:07 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2002 3:01 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
meneer de expert heeft zn topicje gevonden heur


jah sorry hoor Bjornos..

[Dit bericht is gewijzigd door DeCiPhEr op 05-07-2002 10:18]


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen