|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik hou niet van vuurwapens. Ik vind een pijl en boog veel stijl voller. En met pijl en boog aanspannen , richten en dan schieten vinnik veel leuker dan klik schiet klaar (ok kan ook moeilijk maar dat vind ik niet interresant). En de baan van de pijl schatten is ook zo leuk. ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
boogschietn vind ik nu eens zo 'n kutsport |
|
quote: ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
quote: Hoeveel was de boete dan? Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
heb zelf ooit es een boog gekocht bij de Dump in Rdam. Was fl.450,- kwijt. Pijlen weet ik niet meer hoe duur ze waren.. Heerschend ding!! Eerst ff zo'n hooibaal gekocht en in de tuin geoefend, zo'n 8 meter lange baan... En na een paar keer er bijna dwars erdoorheen schieten. COOL!!! en toen in de buurt een keer geoefend, op afstanden van 50 ~ 100 meter. ERG lastig! maar ja, toen hoorde ik dat het illegaal was, dus toen maar weggedaan aan me neef... |
|
quote: Illegaal? Dat wist ik niet... Aan je neef I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: hey weet je nog toen ik die pijl op t asfalt schoot , en die vonken regen ? was vet he ? *grin* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ja, en die klere lijer van een gabber eroverheen denderen met z'n 'boem boem boem' autootje.. Gelukkig waren ze 'gabber-proof' quote: hahahaha, ok, dat komt een beetje dubieus over he? LOL [Dit bericht is gewijzigd door Jester666 op 04-07-2002 21:59] |
|
hiehie gabber proof tipped arrows hmmm mn pacifistisch imago is hier weg op t forum nu ben ik bang Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
DUS........ maarre, weer ff serieus: Zijn er veel boogsport clubs in NL??? lijkt mij wel es cool om OF te gaan schieten zoals pistolen en geweren enzow OF (weer) gaan boogschieten.... |
|
quote: EVIL I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: ZOALS IK AL 1000 X HEB GEZEGD IK ZIT ER AL OP [Dit bericht is gewijzigd door DeCiPhEr op 04-07-2002 22:16] |
|
quote: euh....dat hoef je dus NIET te doen... |
|
quote: hm...200 euro - mijn carbon-pijlen |
|
meneer de expert heeft zn topicje gevonden heur |
|
quote: Lijkt me ook vet! Ik ben een tijd lang lid geweest van een schietclub, heersch!! Ik zou het eigenlijk wel weer op willen pakken, vergunning halen, pistool kopen e.d. |
|
quote: vergunning en pistool zijn toch niet nodig.. de vereniging heeft alles |
|
als je mee wilt doen aan wedstrijden wel.. anders mag je namelijk NIET met een pistool over straat.. en dat ding moet ook niet-schietklaar zijn, dus niet geladen, gedemonteerd enz.. en er is nix mis mee een pistool in huis te hebben |
|
quote: ik ken de regels wel maarja voor gewoon elke week een rondje schieten heb je zelf nix nodig.. alleen een bewijs van goed gedrag hehe |
|
ik ben een hele brave jongen mwoehahahahaha! maarruh schieten is leuk.. en ik wil gewoon een paar (je mag er 3 hebben meen ik) fraaie exemplaren in huis hebben! Een Glock ofzo |
|
quote: Glock is best wel kut schieten .. ik schiet vaak met Tanfoglio.. errug lekker ding.. (9MM) of Smith&wesson .357 revolver we zijn btw wel offtopic aan ut lullen [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 05-07-2002 3:19] |
|
quote: Ik heb nog niet met een Glock geschoten, weet niet hoe die schiet.. Maar we zijn idd vet offtopic.. Nou ja, het gaat wel over schieten toch |
|
quote: damn nou da zatik me nou gisteren avond ook net te bedenken... da met die schiet vereniging... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: jah sorry hoor Bjornos.. [Dit bericht is gewijzigd door DeCiPhEr op 05-07-2002 10:18] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |