|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Hell Jawel !! Overmorgen ook nog naar de Biebob, geweldige band !! BLASTBEATS FOREVER |
|
zekerz, vond ze op wacken vorig jaar helemaal te gek...ben benieuwd wat ze der morgen van maken...sta op gastenlijst wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Klopt ja, Wacken was toen gaaf !! De zanger liep een paar uur vantevoren nog over het veld, effe buurten en nog mee op de foto geweest. Was wel lachúh BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: ja die had ik ook gezien....die was zo heel vrolijk rond aan het rennen en met iedereen aan het praten wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ben er ook morgen... Zenial |
|
3 man van Callenish Circle zijn waarschijnlijk ook present. Niklas (gitarist) is bezig met ons artwork dus kwam het goed uit dat ze in de buurt spelen... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Als jullie dan daarna ook nog even langs de AltStad komen want daar spelen we dan met de band Triple 7 !!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Komt wel kut uit dat jullie net met dark tranquillity spelen. Zal dan wel niet zo druk in de altstad zijn lijkt me. Aangezien dark tranquility geen kleine naam is. |
|
Ik weet helemaal niet hoe laat die gasten moeten spelen.. wij meen ik rond 23 uur.......... |
|
quote: Heb er geen flauw idee van. Ga er niet heen. |
|
Het concert begint om 19:30, en er spelen geloof ik 2 of 3 pre-bands... tel maar uit... Zenial |
|
Dus het DT zal zijn laatste nummer aan het spelen zijn als wij beginnen |
|
Fuck fuck fuck, ik heb n Dark Tranquility trauma, ik kan gewoon niet op deze topic titel kijken!!! Mods, voor mn geestelijke gezondheid ehhh, kunnen jullie dit topic niet onzichtbaar maken voor user Asherah??? |
|
Oeh vertel eens... Zenial |
|
heb me er nooit echt in verdiept maar op Wacken 2001 waren ze SUPER!! en nu heb ik 2 live cd's van ze, en ik ben bang dat er binnenkort nog wat studio-albums in mijn verzameling komen echt een goeie band.... jammer dat ik morgen niet kan.... wist het te laat ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: groter dan je denkt: Dark tranquillity The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
kut band http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Oh, ik had die ooit es verward met Dark Funeral... |
|
Ik ken maar enkele nummers van DT, k weert t nie wat k er van moet denken. Morgen naar de Biebob, is altijd wel leuk, bands live zien waar je amper wat van kent...een mens moet wat doen op zaterdagavond hé. *eh, iemand idee wat de inkom a.d. kassa is?* [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 15-11-2002 7:47] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Godver komen die in de effenaar dit weekend!? Grrr...ik moet ze ook nog zien...hmmpfh naja volgende keer beter. kan nu niets meer regelen. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ging ik maar! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Al eerder gezien...niet meer nodig Sinergy is beter. |
|
quote: Da's toch een compleet andere stijl???? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Nog mensen die morgen naar de Biebob in Vosselaar gaan voor DT en Sinergy? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Klopt. Maar DT is zo saai live. Een stelletje homeaux zijn het on stage; de poses, de bekken, de koppies... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |