|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Helegaar geen onaardige lie-up. Asphyx is stoer. Soulburn is aardig (voor death metal). Anaal Nathrakh, nog nooit live gezien, hun eerste drie albums en demo's zijn in ieder geval wel goed. Onlangs die demo's weer eens aangezet. Eigenlijk gewoon echt geweldig. Akhlys, Carpathian Forest, Impaled Nazarene, Empyrium, allemaal bands waarvoor ik op zichzelf niet zou gaan, maar ooit wel aardige albums hebben afgeleverd. En dan nog Covenant en Chapel of Disease.. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Inderdaad een prima line-up. Hier probeer ik wel bij te zijn. |
|
Empyrium is een erg interessante naam op de affiche, tot nog toe is het EMM altijd wel gelukt om 1 van de 2 dagen genoeg interessante bands te geven om erheen te trekken, voor mij dan. Is ook maar 500 meter. Winter is coming |
|
Ik zou alleen al gaan om The Kovenant en Impaled Nazarene te zien. Als die op één dag spelen, zou dat mooi zijn. Hafgufa |
|
Chapel of Disease, Anaal Nathrakh en Akhlys. Hmm... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Vaak ben je te bang. Kleine gewichtjes zijn je vriend. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Jij bent toch geen klein gewicht? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nog geen kaarten, maar ben wel weer aanwezig. |
|
+ Katatonia |
|
Kaartjes gehaald. Nu maar hopen dat Chapel of Disease niet afzegt. De rest van de line-up is natuurlijk B-garnituur. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Je gaat natuurlijk gewoon voor Agent Steel. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Moet zeggen dat Dark Funeral, Carpathian Forest en Impaled Nazarene wel een flinke josticlub is, hoor. Belphegor en Urgehal erbij en je bent full clownfest. Carpathian Forest heeft echter met Through Chasm, Caves and Titan Woods en Black Shining Leather wel twee sterke releases afgeleverd. Hoop dat ze daar wat van spelen. Ugra-Karma moet ik altijd nog eens horen. Jammer dat de versie met fatsoenlijk artwork redelijk in de papieren loopt. Edit: Kunnen natuurlijk grappen over Agent Steel maken. Waarschijnlijk niet onterecht, maar zijn al hun albums met power metal geïnfecteerd, of zijn hun oude meer echt speed/thrash metal? Ze zullen hier nmlk niet helemaal voor niets zijn geprogrammeerd. [Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 25-05-2024 10:40] "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Kunnen we even samen een biertje drinken. Als je tenminste net als ik van mening bent dat onzinnig geneuzel op een forum geen belemmering hoeft te zijn in real life als volwassen mensen een biertje te slurpen. Als ik je al herken natuurlijk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
De Agent Steel releases met John cyriss op zang zijn in mijn oren echt speed metal. Wel benieuwd naar, nog nooit gezien met deze zanger Verder staan er wel aardige bands, niets waarvan ik zeg, dit is de band waar ik voor ga, maar genoeg om me te laten verrassen. Niet dat ik waarschijnlijk veel bands meekrijgt, maar boeiend, ik ben die vrijdag jarig en moet toch ergens m'n verjaardag vieren. Biertje voor degene die me herkent, hahaha |
|
quote: Hij draagt een zwart shirt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Je kan het morgen al proberen. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Over Agent steel kan men zo veel grappen maken als men wil, maar de eerste twee platen (en ep) zijn nog steeds top (en behoren tot de beste, meer melodierijkere thrashmetal releases). Ga de band zeker ff kijken als je de kans hebt. “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
Heel erg eens met Attila! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik ben op zich niet zo heel bekend met al het werk van AS maar wat ik er van ken is wel ok. Dat is wel oud werk uit de tijd dat we nog Vara's Vuurwerk op de radio hadden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Acid King neem ik aan? Daar heb ik wegens wat noodzakelijk onderhoud aan de auto mijn tickets voor verkocht. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Donderdag Drive by Wire, 15 juni Kadavar en All them Witches, Ufomammut in november. Wellicht Bongloard en Robert Jon. Ik ben genoeg in BWH te bewonderen. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Flinke tegenvaller dat Worm heeft gecanceld |
|
quote: Hee dat zijn m'n favoriete bands! Winter is coming |
|
Elke band die Necrodaemon Terrorsathan uit z'n pen krijgt, alleen die woorden al, verdient natuurlijk een standbeeld. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Demonic Staccato Erection Winter is coming |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |