|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog 20 nachtjes slapen mensen! Wie gaat hierheen? -Freduk -MarkZ -N6M6T6R -Grishnakh -KwelgeestIV? Winter is coming |
|
Wie gaat hierheen? -Freduk -MarkZ -N6M6T6R -Grishnakh -KwelgeestIV? -MetalJan |
|
Ik. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Cool zie ik je daar want ik had nog wat vragen over gipsplaten en metal-strut constructies. Winter is coming |
|
Pilsje erbij... Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote: Ook! |
|
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4602347/ruim-duizend-handtekeningen-tegen-optreden-homofobe-metalband Gaat er nog iemand voor Impaled Nazarene? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Volgende week dus allemaal woke kneusjes die voor de zaal staan te zwaaien met regenboogvlaggen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ImpNaz was voor mij wel een band die ik wilde zien ja. Ze hebben een paar ijzersterke dansbare BM platen uitgebracht, als Absence of War... en ook All That You Fear. Over de meet genomen brengen ze leuk werk, en de attitude van de band is top. Dat ze homofoob zijn is me niet bekend, wel vertonen ze tamelijk balsturig gedrag. (Ik wou het woord balsturig vooral graag gebruiken). Winter is coming |
|
Het zal wel om de tekst van Zero Tolerance van het album Nihil gaan. Zwaar infantiel op de na-je-vijftiende-niet-meer-zo-heel-erg-grappig Anal Cunt manier. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik krijg de indruk dat ImpNaz toch gewoon doorgaat. Geen berichten meer gezien de andere kant opsturen recent. Bovendien lijken de klachten over ImpNaz vooral uit de lHBTIQ+ hoek te komen, en niet vanuit de metalfanaten zelf, zoals bij bijvoorbeeld D'666 wel het geval was. Om een reden denk ik dat dat verschil maakt. Het is ook bijna niet mogelijk om een groep die over zo'n beetje alles chronisch klaagt het altijd maar naar de zin te maken. Kortom ik heb er zin an. Het genre van dansbare metal is altijd een grote voortbrenger van jolijt op vrijwel alle festivals. Winter is coming |
|
Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote: Begrijpend lezen is moeilijk, ik snap 't. Daarom even uitgelicht: Na protesten van metalfans.... https://www.volkskrant.nl/muziek/protest-tegen-komst-impaled-nazarene-in-eindhoven~b911c753/ Since 20-03-2003. Filosofem/psychonaut/ex-filosofem| https://www.last.fm/user/with-no-name | Official Autist |
|
quote: quote:wat zeg jij toch allemaal man |
|
quote: Dat had ik wel gelezen, alleen is het dus NIET waar, er zullen vast wel wat metalfans tussen gezeten hebben, maar in andere artikelen valt het wel degelijk te lezen dat het om zorgen vanuit de LHBTIQ+ community gaat, en dat ze bij De Effenaar geschrokken waren van de duizenden handtekeningen die die groepering had weten te verzamelen. Het werd hierin als belangrijk aangemerkt dat De Effenaar ook feesten voor de LHBTIQ+ community origaniseert, en dit daarmee dus wel eens een naar staartje voor hen zou kunnen hebben. Dus om je wat mee te geven: er zijn ook mensen die zich niet alleen maar beroepen op 1 enkel artikel gelinkt door persoon X, maar ook nog even wat verder rondgooglen om tot een algemener inzicht te komen. Winter is coming |
|
quote: Dansbare metal. Jolijt. Winter is coming |
|
Om even terug te komen op die vaak terloops vermelde Hitlergroet die Mika (dan wel een ander bandlid van ImpNaz) tijdens een optreden gemaakt zou hebben. Ik geloof doorgaans nog maar vrij weinig van allerlei beweringen her en der, dus ben even aan het zoeken gegaan op google. De zoekacties "Impaled Nazarene Hitlergroet" en "Impaled Nazarene Hitler" levert me niets op behalve een interview op Bardo waar Mika (Slutti666) aangeeft het niet zo ontzettend op dat soort volk te hebben. Dus hoe zit het? De vermeende Hitlergroet wordt wel eens geponeerd in 2013 te hebben plaatsgevonden. 1) Het was dan dus een éénmalig gebeuren? 2) In 2013 had je allemaal van die black metal hipsters die met van die keurig verzorgde kapseltjes en outfits van alles gingen fotograferen, heeft er dan niet 1 een foto van gemaakt. 3) Die Hitlergroet moet toch wat consternatie opgeleverd hebben. Heeft dan niet een iemand destijds zijn beklag gedaan op langlopende metalforums zoals ZM of Metalfan, of al die Duitse brol. 4) Of is het bovenstaande juist allemaal wél gebeurd en heb ik het weer eens klassiek bij het verkeerde eind met mijn op niets gebaseerde achterdochtige verhaaltjes? Winter is coming |
|
Ik zie het probleem niet. In 2013 mocht dat toch gewoon nog? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Deathless Void is trouwens toegevoegd aan de line up. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Tijdschema: Op vrijdag is er best wel wat black. Om 4 uur begint malphas, mogelijk die BM band uit zwitserland. Heb er niet een heel goed gevoel bij. Om 5 uur is het aan Svarttjern, daar is men nogal enthousiast over her en der, maar ik vind het vroeg. Om 6 uur is wacht godver even https://eindhovenmetalmeeting.com/line-up/ Winter is coming |
|
quote: Zelfde verhaal als met Phil Anselmo. Deed een hitkergroet op het podium, word overal gecanceld en een jaar later staat ie gewoon op alle festivals |
|
Maar het was wel zo dus? Heb jij die gasten van ImpNaz 1 of meerdere Hitlergroeten zien maken? Winter is coming |
|
Het is niet uitverkocht mensen (gok ik)! Stap in je bolide en ga erheen. Winter is coming |
|
Waarom? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |