![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, helemaal mee eens, die EP is met afstand het interessantste dat ze hebben gedaan. NP: ![]() ![]() |
|
Agalloch - The White EP ![]() ![]() |
|
Die ontdekte ik onlangs. Leuke EP. NP Ihsahn - Arktis one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Ik ben nog niet ver genoeg in mijn midlife crisis om dit album te herevalueren. Zit vast meer in dan ik toe wil geven, maar m'n hoofd wil er niet mee beginnen. No dogs, no masters. ![]() |
|
![]() Current 93 - The Light Is Leaving Us All ![]() |
|
![]() Die zouden nog wel eens deze kant op mogen komen! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Echt. Heb jij ze ooit gezien? Ik helaas niet, beide kansen gemist. Met stip op nummer één van de wensenlijst om ooit live mee te maken. ![]() |
|
2014 Incubate in de Schouwburg. Speelden heel I am the Field… met o.a. Comus leden etc. En het was alles wat je ervan hoopt/verwacht. Vooral die intensiteit waarmee Tibet zijn teksten brengt was fantastisch, maar de band ook. Helaas de toegift geskipt om vervolgens bij Goat, die ik ook wilde zien, buiten in de rij te staan. Daarna maar ‘lekker bijtijds’ de trein naar Utrecht genomen en door een storing tot drie uur ‘s nachts op station De Bosch verpoosd. ![]() NP Swans - The Birthing one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Gaaf. Ik baalde heel erg dat ik er toen niet bij kon zijn. Dat jaar speelde ook Bardo Pond, nummer twee op mijn lijstje.. Hypnopazuzu heb ik wel tweemaal gezien, beide keren zeer goed. Maar C93 is nog wel echt van een andere orde. ![]() |
|
quote: ![]() Geef je over! Je bent toch al ouder dan je denkt. ![]() Np leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Necromantic Worship - Necromantic Worship ![]() Gaahls WYRD - Braiding the Stories Een voorzichtige ![]() [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 06-06-2025 23:11] "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |