![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() ![]() Dat stukje tekst van Cliff maakt het helemaal af, kippenvel van kop tot teen... ![]() |
|
Minami Deutsch - Fortune Goodies Niet onaangenaam, maar had het wat specialer en geflipter verwacht. ![]() |
|
De vaatwasser uit en ingeruimd en dat paste precies tijdens de eerste twee nummers van de ep. Daarna gerommeld in de keuken en afluisteren. De tweedertste beste release van mijn favoriete band. Tieten, dus oei oei. Mercyful Fate - nuns have no fun ep. Ouwe Zemelaar ![]() |
|
De "nieuwe" versie met Lars Ulrich dus. En eerlijk is eerlijk, hij doet het prima. Zeker niet hetzelfde als het origineel, maar op zijn Lars, zeg maar. Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Leeftijdsbeperking voor Nuns.... Het is een tekening. En een matige bovendien ![]() De Archives zegt melodieuze black. Ik zeg, hoe dan? Gewoon pagan met een black voice. Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... ![]() |
|
quote: Deze nog eens I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
![]() ![]() |
|
KILL KILL KILL LORD JESUS CHRIST!!!! Winter is coming ![]() |
|
NIN - Woodstock '94 "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
quote: Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
Zoontje van corey taylor schijnbaar I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Ik vind die losse plaatjes nou niet erg handig. Waarom niet gewoon een link naar de YouTube video? Dan kan ik daar als nieuwsgierige meteen op klikken. Nu moet ik van ellende naar Dypfrys z'n zwik luisteren. Winter is coming ![]() |
|
quote: Ik vind dit stiekem nog een erg goed album. Het is Duitse viking metal. In '99 had dit album zeker hoge ogen gegooid. Heden ten dage is dat natuurlijk een wat ander verhaal. Lekker stevig muziekje wat lekker doorramt, de mix is goed, goed gebruik van keyboards, alle klassieke elementen zijn er goed vertegenwoordigd. Anderzijds kan je zeggen dat het nogal generiek is. Een gestandaardiseerd geheel van muziek uit het verleden. Winter is coming ![]() |
|
quote: Op eigen risico! Haha I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
It's a sin! Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Niet slecht, maar amper gedraaid. Het album daarvoor, Carnivore, dan weer wel grijsgedraaid. Winter is coming ![]() |
|
Heel gek, ik krijg een beetje trek. Ouwe Zemelaar ![]() |
|
quote: Ik vind het debuut ook veel en veel sterker, maar zo af en toe een liedje van de tweede is ook niet verkeerd. Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Ik vond Retaliation veeeeel beter. Die eerste is me te veel speedmetal (?). Tweede knalt meer en heeft meer hits. NP Alukta - Merok. Doom/black met rituele inslag. Klein beetje Wolvennest qua uitgesponnenheid, maar dan wat desolater en meer chants. Edit: clipje voor Freduk [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 03-05-2025 20:54] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Imo is d eerste meer heavy/doomy en de tweede meer punky. Nogal verschillende platen, met hun eigen charme. Live was het allemaal te gek! Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Carnivore nooit geluisterd omdat Peter Steele erin zat, maar staat inmiddels al een tijdje op de lijst "toch eens checken". Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Geen Steele fan dus, hahaha. Ik vond hem wel een goede liedjesschrijver. Die eerste type o, ik dacht dat zo ongeveer alle nummers eigenlijk bedoeld waren als de derde plaat van carnivore, maar toch niet dus. Oude type o vind ik ook nog wel gaaf, maar op een gegeven moment had ik het wel gehoord. Ondertussen, thrash metal perfectie, imo. Ouwe Zemelaar ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |