IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Metal in/uit Friesland Volgende pagina
Orion
Usericon van Orion
Posted 17-11-2002 1:25 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Vrijdag 15 november was het zover eindelijk was er weer es iets te doen.(groot nieuws en en je mocht het niet missen de posters te geloven dan)
Zoals gewoonlijk was dat in LWD(leeuwarden) of soms nog Sneek of Dr88.
Ik had zoals gewoon weer es niks te doen en aangezien er nooit iemand mee wil (niet dat ik vrienden heb)
Dus d8 ik,ik ga es "lekker" vroeg en lang in Mukkes zitten(rock cafe in LWD)
ik kwam daar rond een uur of half 5,doorvoor had ik bakker bart maar weer es bezocht om een lekkere italiaanse bol met Tonijnsalade (wat er achteraf niet was ) te versnaperen.
Nou toen bleek het er dus niet te zijn dus nam ik maar Zalmsalade (vis heerscht)
ik had eigenlijk best wel honger dus nam ik er ook maar een klein boordje kip kerry bij (heersch!!)
Nadat ik me broodje kip kerry had opgevreten was ik met mn grote italiaanse bol naar Mukkes gegaan).
Waar het zoals gewoonlijk op vrijdag middag weer es stikt van de posers en hippies en andere uitschot.Nadat ik mij een weg heb gehuft tussen de 14 en de 15 jarige kindjes (zo oud lijken ze tenminste)
Ga ik bij een tafeltje zitten(als het vrij is tenminste ) om daar es te beginnen aan me eerste biertje van die dag.
Nou ik zit daar 10 min en kijkt wat om me heen hoe opvalerig sommige jongeren doen.
en ga je uit elende maar wat op onderzetters zitten schrijven en teken.
en ondertussen neem je nog een biertje of 4 a 5.
tot het 6 uur is zodat alle jongeren naar huis gaan om te vreten
Nou 6 uur zater er nog 3 mensen aan de bar dus d8 ik laat ik es lekker mijn broodje Zalmsalde opvreten.*smak *smak *smak 15 min later(ja ik eet rustig)beginnen ze ineens te zeiken over dat ze liever niet hebben dat je wat eten van buitenaf naar binnenbrengt.
Dus kreeg ik een discussie met die lui omdat i kdan vond dat ze maar es wat fatsoenelijks te vreten mochten hebben want alleen van chips en ouwe pinda's word je ook niet vol
Nou ja ik won de discussie want ik had hem toch al bijna op
Nou wat doe je als je nog 3 uur te gaan hebt voordat er een ziel komt in dat cafe?
JUIST!! je gaat pitten
Nadat je 10 a 15 min hebt geslapen word je wakker geschut omdat je in de weg ligt .
Dus ik weer opstaan en maar weer bier bestellen want ja je moet toch wat he
Toen zag ik opeens het licht ik ging weer es darten(wat ik in tijden niet gedaan heb en eigenlijk best goed in WAS)
Dus ik vraag om de pijltjes blijkt het dat je eerst iets moet betalen borg heet dat geloof ik wat je daarna weer terug krijgt)
Het moest iets van waarde zijn dus gaf ik 50 pleuro cent.Nou na een half uurtje darten (en hoofdrekenen)kwam ik erachter dat er een computertje naast hangt die je score bijhoud .
Dus had ik weer alles voor jan lul gedaan,maar het koste wel meer tijd dus
Opeens!!! ging de deur open en ik hoorde in een slecht engels iets over bier en optreden.
Dus draaide ik me snel om om te kijken wie het zeiToen zag ik de bandleden van de bands die vanvond speelde en dat gaf me weer hoop in deze tot nu toe erg verrote avond.
ze kwamen ff kijken bij mijn geweldige dartspel en zeiden:Lijkt er al aardig op(waren dus ook nederlanders)
ik zei:Ja je moet wat doen he om de tijd te verdrijven.Dus je hebt erzin in vroegen ze,ja zei ik ik zit hier nu al bijna 3 uur te w88.
Tot strax dan zeiden ze.
NOu ik was maar weer es een biertje gaan drinken en keek toe hoe de bands hun apperatuur opzette.(wat ongeveer meer dan een uur duurde)
Maar ondertussen waren er wel steeds meer mensen binnen gekomen en ook wat kleuters
Toen was het 9 uur en nog steeds waren ze nog niet klaar (het zou 9 uur beginnen) ik zo vragen hoelang duurt dit nog,"ooh een uur ofzo "
nou ja ik d8 ik w8 hier toch al meer dan 4 uur dus dat uurtje extra kan ook wel.
Ondertussen waren er wat lui in CC t-shirt's binnen gekomen en Morbid angel,dus d8 ik nou mischien word dit wel wat.
en opeens! hoorde ik de drum,ik snel naar voren want het ging beginnen .
Ze stelden zich voor en begonnen hun eerste nummertje te spelen.
Dus dronk ik ff snel me biertje op ondertussen keek ik ff de zaal in en zag hoe de mensen wat dood stonden te kijken.
(oja er was 1 iemand die zn hoofd een beetje op en neer deed en met ze voet stampte) de band was ondertussen klaar met hun eerste nummer en opeens kwam er een man(was dronken) naar de band toestappen en begon tegen hun te ouwehoeren.
Ondertussen begonnen er 2 mensen wat ze zeiken van "SPEULEN!!"
dus ze gingen verder en die man kwam naast mij staan en begon iets in mijn oor te lullen (waar het overging geen flauw idee ,volgens mij ging het dat ook over metal in friesland en hoe dood het wel niet was.ondertussen was het 2de nummer afgelopen en de blik van de band stond op donderen want het was zo dood als wat echt niemand maar dan ook niemand deed wat.
Nou dus voelde ik me geroepen om dan maar voor "lul" te staan want ik vind het zo sneu als mensen helemaal uit Zeeland komen om hier te spelen en niemand doet wat.Dus deed ik me jas uit,spikebanden af deed mijn half lange haar door de war en begon te headbangen voor de band (stond er ongeveer 2 meter vanaf)
Ze zagen het en konder er wel om lachen
Was er toch iemand die er iets aan vond(tenminste die het liet zien)
Op een gegeven moment gingen ze wat grapjes maken over hoe dood het wel niet was.
Dus werden de nummers maar voor mij gespeelt (prive optreden hoorde ik later van ze )

Een half uur later was het klaar na een geweldig applaus van mij en de band was het gedaan en werd het publiek (oa ik ) bedankt.
oja ik kreeg nog applaus voor mijn headbangen (bangde hun er soms wel uit )
ik zag hoe onzettend kwaad en tegelijketijd ook hoe ze er om moesten lachen
zoiets hadden ze nog nooit gezien,zo dood dat bestond niet volgens hun)
nou na 10 min te hebben staan praten over metal in friesland(waar dit topic overgaat volgens mij )
Ik zei dat ik ook nooit zoiets had gezien normaal komt er wel iets opaf maar zoals vandaag
Toen AF hier een tijd geleden speelde was het ook vrij druk 200 man (ja dat is al extreem druk hoor voor hier)
(hopelijk word het 30 november beter want anders komt hier volgens mij echt nooit meer iets)
maar goed ik heb de band nog geholpen met opruimen van hun spullen en nog ff biertje met hun gedronken (aardige lui)
Ik werd nogmaals bedankt en gaf hun het advies om maar niet meer in friesland te komen voor hun eigen bestwil

Einde deel 1 (want ik ga nu slapen)

in mijn volgende post ga ik wat meer over metal in deze geweldige provincie
(dit is du eigenlijk meer offtopic gelul)

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-11-2002 1:31 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Offtopic niet zozeer IMO.
Wel errug lang geluld om bij het klein korreltje te komen waar het om ging.
U bent aardig aan het zo te lezen...'truste!

Orion
Usericon van Orion
Posted 17-11-2002 1:31 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

lol moet je es opletten op X-mas

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 17-11-2002 1:32 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hou ik je aan!

Orion
Usericon van Orion
Posted 17-11-2002 1:32 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

lol je bent denk ik nummer 6 ofzo (met wie ik ga drinken maar dat maakt niet uit,je leeft maar 1X he )

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 17-11-2002 1:33]

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-11-2002 12:44 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

lache verhaal.
ik zie een beetje herkenning.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-11-2002 12:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

30 november? Ik neem aan dat je Arch Enemy bedoeld! Daar ga ik iig bij zijn.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Orion
Usericon van Orion
Posted 17-11-2002 13:07 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 12:44 schreef wladimir het volgende:
lache verhaal.
ik zie een beetje herkenning.

eej bedankt ik ga zo beginnen aan deel 2 en vanavond aan deel 3

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-11-2002 13:09 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 13:07 schreef Orion het volgende:
eej bedankt ik ga zo beginnen aan deel 2 en vanavond aan deel 3
hier in Zuid-Holland is ook niet zo veel METOOOOLLLLL.
Dus maar een klein groepje.
Maar de punker en hippie getalen stijgen per dag.

Orion
Usericon van Orion
Posted 17-11-2002 13:10 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

nog saaier als hier ken echt niet hoor ik zweer het je

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 17-11-2002 13:10]

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 17-11-2002 14:35 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

Dude, was dat doe duitse deathmetal band Legacy? Ik zat daar anders ook wel aardig uit m'n dak te gaan hoor..

11.45: restate my assumptions

sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 17-11-2002 14:44 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

Dat bandje die duitse, was idd de enige die ik die avond heb gezien, en die was behoorlijk bruut!

zo, dat was mijn beurt dan weer

Orion
Usericon van Orion
Posted 17-11-2002 14:50 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

OK jullie mogen allemaal ff zegen hoe jullie eruit zagen want ik schaamde me kompleet kapot.

Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 17-11-2002 15:03 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 17 november 2002 12:49 schreef Greycloak het volgende:
30 november? Ik neem aan dat je Arch Enemy bedoeld! Daar ga ik iig bij zijn.

*bijdehand* Arch Enemy is 29 november

"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"

Orion
Usericon van Orion
Posted 17-11-2002 15:10 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

nee 30 november is het in sneek

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-11-2002 15:12 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 15:03 schreef Sorpresa het volgende:
*bijdehand* Arch Enemy is 29 november
Nou, van mij mag je de 29e al voor de deuren van Bolwerk liggen, hoor.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 17-11-2002 15:14 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Men heeft daar nog steeds last van het latente calvinisme in het bloed. Vandaar de koelte.

Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 17-11-2002 15:14 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 17 november 2002 15:12 schreef Greycloak het volgende:
Nou, van mij mag je de 29e al voor de deuren van Bolwerk liggen, hoor.

haha sorry

29e in Effenaar

[Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 17-11-2002 15:15]

"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-11-2002 15:15 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ach je moet gewoon vooraan gaan staan bij een concert je harses eraf headbangen

sickheaddread
Posted 17-11-2002 15:17 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 14:50 schreef Orion het volgende:
OK jullie mogen allemaal ff zegen hoe jullie eruit zagen want ik schaamde me kompleet kapot.

ff goed nadenken: uhm..naja, dreads dus...enuhm.. spijkerbroek, DC's, zwarte trui, blauwachtige jas, zwarte tas met CC...
quote:
Op 17 november 2002 14:50 schreef Orion het volgende:
Waar het zoals gewoonlijk op vrijdag middag weer es stikt van de posers en hippies en andere uitschot.

maar misschien zag je me ook wel aan voor één van deze kutlui (die er inderdaad ALTIJD vrijdag middags zitten, en óf maar 1 biertje kopen óf helemaal niks...asociaal)

[Dit bericht is gewijzigd door sickheaddread op 17-11-2002 15:37]

Orion
Usericon van Orion
Posted 17-11-2002 16:00 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 15:17 schreef sickheaddread het volgende:
ff goed nadenken: uhm..naja, dreads dus...enuhm.. spijkerbroek, DC's, zwarte trui, blauwachtige jas, zwarte tas met CC...

maar misschien zag je me ook wel aan voor één van deze kutlui (die er inderdaad ALTIJD vrijdag middags zitten, en óf maar 1 biertje kopen óf helemaal niks...asociaal)

Zat jij op die bank

sickheaddread
Posted 17-11-2002 16:04 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

nee, ik stond eerst links voo het bandje, daarna ff rechts en toen ff in het midden

Orion
Usericon van Orion
Posted 17-11-2002 16:04 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 16:04 schreef sickheaddread het volgende:
nee, ik stond eerst links voo het bandje, daarna ff rechts en toen ff in het midden

zag je mij ook

DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 17-11-2002 16:05 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 1:31 schreef Orion het volgende:
lol moet je es opletten op X-mas

Orion
Usericon van Orion
Posted 17-11-2002 16:05 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 16:05 schreef DeCiPhEr het volgende:

DeCiPhEr je gaat eraan

DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 17-11-2002 16:06 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 16:05 schreef Orion het volgende:
DeCiPhEr je gaat eraan

you wish

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com