|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ok wat krijg ik van je als ik win Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
gewoon juh was je dr vanaf ut begin Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Dat zei ik: alleen laaste bandje gezien. Conclusie: Niet vanaf het begin dus zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
ok dan heb je me niet gezien,al hoewel mischien die middag ik had een destruction t-shirt aan. lange jas en uuh half lang zwart haar zat daar wat aan een tafeltje bij de deur Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Die middag was ik er ook niet Ik bedoelde dat je misschien aanzag voor zo'n één die er smiddags altijd zitten. Ik zei niet dat ik er ook toen zat! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
was jij er vorige week dan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
alleen dinsdags zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
komt er dan een ziel Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
nee, maar ik had dorst zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
jij gaat zeker naar GL donderdag Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
naar wat? zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Green Lizzard Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
neeh joh waarom denk je dat nou weer dan ? zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
gokje Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Friesland heeft wel een goede geschiedenis |
|
quote:een 'serieus' gokje? zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: vertel die es dan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: eigenlijk wel Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:hmz nou nee. daar ga ik me geld dus echt niet aan uitgeven zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
zou kunnen toch,ga je naar arch enemy Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: nou Friesland heeft invloed uit Scandinavie . De vikingen, de Friesen dreven zelfs handel met de vikingen in Noorwegen, Denemarken, Zweden |
|
als ze nou es in de metal zouden handelen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:dat zou ik wel heel graag weer eens zien ja, maar nee, ik ga niet. Ik heb me geld nodig voor x-mass en bier nu...ja ik ben heel stom, maar heb gewoon altijd te weinig geld zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
ik ga ook naar x-mas waar woon je trouwens in FR Lwd? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |