![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
yup, ljouwert zo, dat was mijn beurt dan weer ![]() |
|
heb je msn ? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door sickheaddread op 30-11-2002 1:25] zo, dat was mijn beurt dan weer ![]() |
|
Ach zolang er nog goede metal UIT friesland komt(men denke aan : Thy Withering Orchard en Lethargy) zal het me worst wezen. Wâldrock heeft toch al niets meer met metal te maken...(Nu-metal : LMAO). ![]() ![]() |
|
bestaat thy withering dan nog?? ![]() |
|
Ik meende dat hier ergens gelezen te hebben : Zoek het topic : Nederlandse Doom ![]() ![]() |
|
Ik ken het ook wel van naam maar ik het het eigenlijk nooit gehoord. kent iemand hier Mortuary I.O.D ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Yup! Met die gasten heb ik ooit ook nog eens staan lullen op Wâldrock! ![]() De muziek kan er ook aardig mee door... ![]() |
|
vind je ? nou ja death metal is niet echt mijn favo muziek maar ja het komt uit friesland dus ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Het is naar mijn mening ook geen pure death metal. Meer thrash lijkt het me. Ach boeiuh! Rammuh doet het toch wel! ![]() ![]() |
|
Enkele (goede) Friesche metal bands: mortuary iod molestor room no. 13 bezetan [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 17-11-2002 19:48] Trieste gast ![]() |
|
nope ken je dat eten ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote:tuurlijk zo, dat was mijn beurt dan weer ![]() |
|
Ik heb een hele collectie CD's die ik gekocht heb voor een euro per stuk. Hier zit ook eentje van Cone bij, een band uit Leeuwarden. TH-rust heet dat album, en dat is al van 1995 of zo. Heeft iemand enig idee of deze band nog bestaat? ![]() |
|
Friesch is wel een coole taal voor BM cd's .... lijkt wel veel op Scandinavisch ![]() verder haat ik friesland net zo veel asl iedereen hoor ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: wij jou ook 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
er was weer een potje metal in fryslan hoor. Te gek..hmz... ![]() zo, dat was mijn beurt dan weer ![]() |
|
quote: ey! nie voor mij praten ! hehe ![]() |
|
quote: [slijm]uit deze opmerking blijkt dat jij dan toch wel een stuk intelligenter bent dan de rest he![/slijm] 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
quote: hehe jullie heerschen gewoon! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
![]() hehe ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |