|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
yup, ljouwert zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
heb je msn ? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door sickheaddread op 30-11-2002 1:25] zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Ach zolang er nog goede metal UIT friesland komt(men denke aan : Thy Withering Orchard en Lethargy) zal het me worst wezen. Wâldrock heeft toch al niets meer met metal te maken...(Nu-metal : LMAO). |
|
bestaat thy withering dan nog?? |
|
Ik meende dat hier ergens gelezen te hebben : Zoek het topic : Nederlandse Doom |
|
Ik ken het ook wel van naam maar ik het het eigenlijk nooit gehoord. kent iemand hier Mortuary I.O.D Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Yup! Met die gasten heb ik ooit ook nog eens staan lullen op Wâldrock! De muziek kan er ook aardig mee door... |
|
vind je ? nou ja death metal is niet echt mijn favo muziek maar ja het komt uit friesland dus we moeten er trots op zijn. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Het is naar mijn mening ook geen pure death metal. Meer thrash lijkt het me. Ach boeiuh! Rammuh doet het toch wel! |
|
Enkele (goede) Friesche metal bands: mortuary iod molestor room no. 13 bezetan [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 17-11-2002 19:48] Trieste gast |
|
nope ken je dat eten Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:tuurlijk zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Ik heb een hele collectie CD's die ik gekocht heb voor een euro per stuk. Hier zit ook eentje van Cone bij, een band uit Leeuwarden. TH-rust heet dat album, en dat is al van 1995 of zo. Heeft iemand enig idee of deze band nog bestaat? |
|
Friesch is wel een coole taal voor BM cd's .... lijkt wel veel op Scandinavisch verder haat ik friesland net zo veel asl iedereen hoor Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: wij jou ook 11.45: restate my assumptions |
|
er was weer een potje metal in fryslan hoor. Te gek..hmz... zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: ey! nie voor mij praten ! hehe |
|
quote: [slijm]uit deze opmerking blijkt dat jij dan toch wel een stuk intelligenter bent dan de rest he![/slijm] 11.45: restate my assumptions |
|
quote: hehe jullie heerschen gewoon! |
|
quote: 11.45: restate my assumptions |
|
hehe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |