|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik deed HAVO, maar 't was een scholengemeenschap, dus... Enne, ook niet onbelangrijk, ik woon in Dordrecht, je weet wel, van het nieuws... |
|
ach bij mij op school zit een hele zooi alt. mensen, maar om daar nou mee om te gaan |
|
tegen mij zeggen ze altijd: Koop eens normale kleren. Gek gek word je erven Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Tja, op mijn vorige school vonden ze ook dat ik "aanstootgevende" kleding aan had... Maar dat zeggen ze dan niet tegen mij, maar tegen de ouders van een (toen nog) vriendin van me.. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: hihi Dordrecht Ik ook "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: ik heb niet echt respect meer over. Gister ook was ik op de verjaardag van een vriend van me die nog niet zo super metal is. heeft hij echt van die Trance vrienden. Gaat hij zo lullen ja, je moet even respect hebben voor elkaars muzieksmaak. laten we maar rappers gaan afzeiken. Argh, respect krijg toch de tering. |
|
quote: Bij mij op het werk heb ik gisteren nog 2 volledige metal cd's van Novembre en After Forever gedraaid Bands als Arch Enemy en Dimmu Borgir wekken wel iets meer irritatie op maar worden nooit verwijderd. Op school wordt zelden muziek gedraaid bij ons, laten we dat maar zo houden. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
bij mij op school was ook altijd gaaf met handvaardigheid.... we hadden 2 metal-gasten in de klas, waaronder ik dus En we mochten elke week muziek op hebben en wij kregen het voor elkaar: week1: rap, rnb, soul en alles wat er op lijkt (voor de negers in de klas week2: trance/dance week3: Metal en altijd als er metal werd gedraaid was het na 1 nummer: "kan je alsjeblieft die muziek uit zetten? ik word er depressief van" kutwijven maar ja... EN!! als je er metal uit ziet ben je meteen aan satansaanbidder, een alto en tegenwoordig een gothic beetje bevooroordeeld op scholen, heb er ook een schurft-hekel aan... school ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: me 3 My madness, my sadness |
|
quote: Thanx , en gelijk heb je, so what dat de gangstas (ofzo) dat ook roepen, laat dat je niet weerhouden van welke woorden je gebruikt. Respect! |
|
heheh moet je snachts midden in krispijn is keihard respact nigga! roepen, komen ze echt overal vandaan gekropen My madness, my sadness |
|
quote: een satansaanbidder.. tegen mij zeiden ze altijd "satan" (ik ben dus satan herself ). Of Vleermuis, waar dat vandaan kwam geen idee. En Heks, is ook een favoriet woordje. Maar op 1 staat Gothic, idd. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Eergisteren ook, op mijn schoolfeest. Het hardste wat er gedraaid werd was limp bizkit . Wat leuker was was dat ex-klasgenoten van me, allemaal aan me gingen vragen of ik gothic ben, of ik satan aanbid. Ook een paar keer gehoord dat ik eruitzag als een hippie (wat min of meer klopt, lang haar, gebatikt overhemd en een broek met heel wijde pijpen). Gelukkig stoorde ik me nergens meer aan wegens excessief alcoholgebruik. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Gezellie..misschien kennen we elkaar wel "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Haha, yep |
|
quote: hmzz..ja das waar, heb er gvd 6 jaar gewoond Ingebroken, bommen in huizen gegooid, drugsdealers in t huis naast je "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
hehe mijn tekenlerares hield van old-school punk. Was naar alle optredens van Rancid geweest etc. We hadden ook veel altoos in de klas dus vaak werd er redelijk tot goede muziek gedraaid.... ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Haha, een hoorngenote...ja ze noemden mij ook altijd Satan... |
|
...en het was nog een room katholieke school ook! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Overal waar ik kom wordt ik uitgescholden voor Gothic of Heks idd...alleen maar omdat ik bijna altijd in het zwart loop... toen ik op de basisschool zat werd ik al voor heks uitgescholden... "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Ik ben dan ook heel EVIL dit is zo'n beetje het rijtje: 1. Gothic 2. Satan 3. Heks I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Maar om On-topic te blijven... Van mij hoeft niet zo nodig meer metal op school, ik heb mn eigen discman. Alhoewel er wel een paar interessante metalgastjes bij ons op school mochten zijn... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hmm..., klinkt bekend. Ik heb een aantal jaren terug er eens een pistool tegen m'n hoofd gehad, nog wel van een ex-klasgenoot en vroegere vriend van me... Hij was namelijk -in-, en een gang, een possie, en interessant. Ik was metal, en toen kwamen ze met z'n vieren op mij af zo van, he Paul, draag 's toch normale kleren, net zoals wij, ja wij zijn knap, scoren iedere avond een vriendin, etc. etc. Ik heb hem toen duidelijk gemaakt dat hij af kon sterven en de grafschurft kon krijgen, en toen kwam het pistool. Ik was zo zat dat ik het niet helemaal meer weet, maar ik heb me omgedraaid en op de een of andere manier veilig thuis gekomen. Het vage van dit verhaal is, ik (en hij dus ongeveer ook) was toen 16... |
|
quote: |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |