|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
is nix byzonders meer tegenwoordig in dordrecht, paar van mijn "vrienden" zijn tegenwoordig ook gangsters, oftewel drugsverslaafden die moeten dealen om hun coke te kunnen betalen My madness, my sadness |
|
quote: mee eens I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: jah ik vind jouw ook heel lief enzo, maar je moet wel on-topic blijven he I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Yep, veel vroegere "vrienden" van voordat ik 15 ofzo was gebruiken ook coke enzo, van wat ik zo af en toe hoor. |
|
quote: hehe, ik zit in de klas bij twee alto-meisjes en die worden constant gothic genoemd. iedereen (lees de domme koeien) op school vinden mij ook kei gothic. |
|
De enige die mij gothic noemt is m'n broertje Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: yep |
|
quote: (niet verder vertellen he?) |
|
Mij noemen ze ook weleens gothic alleen omdat ik zwarte kleren draag en metal luister? En vaak vragen ze ook wanneer ik eens naar de kapper ga, terwijl het nog niet eens lang is En Satan, ook een veel gebruikt woord jah Bijn ons op school word er op een plek muziek gedraaid, in 1 van de 2 leefruimtes, maar daar zit ik toch nooit, klote trance en zooi daar |
|
quote: Word een beetje standaard..idd Nightraven I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: hehe, mijn zus vroeg ik nou ook goffik werd ik kwam niet meer bij |
|
quote: idd maar ja tis dordt he *gaat voorsichig weer back ontopic* My madness, my sadness |
|
Bij ons op school wordt er wel muziek in de cantine gedraaid maar dan draaien ze trance-zooi en renb dat is dus niks. Op mijn werk draaide een vriend van me Cannibal Corpse over de speakers dat heeft dus iets van 40 seconden geduurt... |
|
quote: Goffik? die had ik nog niet eerder gehoord.. Wel KOTTIK , wat al begint te lijken op K-OTIC I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Heel goed |
|
quote: heeeee....ben jij niet zoon k-otic? [edit]tiepfaut[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door DeCiPhEr op 17-11-2002 15:56] |
|
quote: grrrrrrrrrrrrrr I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Haha, als het kei druk is op mijn werk helpen we wel eens met het verkoopteam (waaronder ik) mee in het magazijn, daar staat dus De Stereo... Nou ik neem dan wel 's'een stapeltje cd's mee. Ik heb er volgens mij al minstens 100 verschillende metal cd's gedraaid. Slayer enzo... Zelfs Nile haalde de hele cd uit, haha. Weet je wat de truc is, je moet gewoon de boemboem muziek van een ander uit zetten en je eigen cd kei hard aanzetten, haha. Maar ze vinden het hier bij mij niet erg om het aan te horen, ik ben op m'n werk de enige metalhead, en die gasten zijn eigenlijk allemaal kei nieuwsgierig, zo van wat betekenen die armbandjes, waarvoor staan die kettingen enzo, echt kei grappig. |
|
he waar in dordt werk je dan? (ik zoek nog werk ) My madness, my sadness |
|
quote: hehehe, dat vragen ze ook vaak aan mij wij zijn trouwens (op mijn werk) met ze 2en en op school met een stuk of 3 metalheads (tsjah ZwaarMetaal en een andere dude zijn van school af) dus zijn ze bij ons ook nieuwsgierig...alleen lopen ze dus wel altijd te zeuren over mijn muziek en dat vind ik dan weer minder dat hard zetten werkt trouwens ook niet, dan krijg ik alleen maar meer gezeik...maarjah ik kan het natuurlijk altijd proberen |
|
och bij ons in de keuken op school (ik leer voor kok) mag er ook muziek aan, dan is dat altijd renb ofwel pop ofzo, maar er zit 1 houser in die constant zijn muziek zit te spelen. En als ik een opmerking maak zit ie dan te zaggen dat ie toch ook RESPECt heeft voor mijn muziek. Terwijl ik nog vriendelijk doe door het niet mee te brengen |
|
quote: Mijn broertje noemt mij vaak Zwartkapje "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
haaha PICTURE - Heavy Metal Ears: "Every day Heavy Metal in school" Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ach, bij ons op school hetzelfde, in de kantine althans. Muziek wordt op verzoek gedraaid en je mag zelf CD's geven, maar metal wordt altijd linea recta de kop ingedrukt. Dus nemen we nu zelf onze speakertjes altijd mee en zetten het volume op MAX...That'll teach 'em |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |