IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : meer heavy metal in school! Vorige pagina | Volgende pagina
joeri
Usericon van joeri
Posted 17-11-2002 15:38 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

bij ons wordt er alleen in de pauze muziek gedraaid in de aula. en daar zit ik nooit, dus ik heb er geen last van. het werkt niet om op school metal te draaien. al die trance mensen gaan zeuren over "hoofdpijn" en "concentratieverlies".

maar voor zulke dingen is de discman/mp3 speler uitgevonden. muziek en leren gaat trouwens wel goed samen (bij mij). zonder muziek krijg ik er geen woordje in, met een beetje slayer erbij gaat het toch een stuk beter.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 17-11-2002 15:38 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

is nix byzonders meer tegenwoordig in dordrecht, paar van mijn "vrienden" zijn tegenwoordig ook gangsters, oftewel drugsverslaafden die moeten dealen om hun coke te kunnen betalen


My madness, my sadness


Nix
Usericon van Nix
Posted 17-11-2002 15:39 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 15:38 schreef joeri het volgende:

maar voor zulke dingen is de discman/mp3 speler uitgevonden. muziek en leren gaat trouwens wel goed samen (bij mij). zonder muziek krijg ik er geen woordje in, met een beetje slayer erbij gaat het toch een stuk beter.




mee eens


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 17-11-2002 15:40 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 15:37 schreef Nightraven het volgende:



jah ik vind jouw ook heel lief enzo, maar je moet wel on-topic blijven he


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nightraven
De Haardos
Usericon van Nightraven
Posted 17-11-2002 15:41 by Nightraven Wijzig reactieProfiel van NightravenQuote dit berichthttp://www.x-tinxion.com

quote:
Op 17 november 2002 15:38 schreef winters rage het volgende:
is nix byzonders meer tegenwoordig in dordrecht, paar van mijn "vrienden" zijn tegenwoordig ook gangsters, oftewel drugsverslaafden die moeten dealen om hun coke te kunnen betalen


Yep, veel vroegere "vrienden" van voordat ik 15 ofzo was gebruiken ook coke enzo, van wat ik zo af en toe hoor.



joeri
Usericon van joeri
Posted 17-11-2002 15:42 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 15:31 schreef Nix het volgende:
Ik ben dan ook heel EVIL


dit is zo'n beetje het rijtje:
1. Gothic
2. Satan
3. Heks



hehe, ik zit in de klas bij twee alto-meisjes en die worden constant gothic genoemd.
iedereen (lees de domme koeien) op school vinden mij ook kei gothic.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 17-11-2002 15:42 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

De enige die mij gothic noemt is m'n broertje


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Nightraven
De Haardos
Usericon van Nightraven
Posted 17-11-2002 15:43 by Nightraven Wijzig reactieProfiel van NightravenQuote dit berichthttp://www.x-tinxion.com

quote:
Op 17 november 2002 15:38 schreef joeri het volgende:
bij ons wordt er alleen in de pauze muziek gedraaid in de aula. en daar zit ik nooit, dus ik heb er geen last van. het werkt niet om op school metal te draaien. al die trance mensen gaan zeuren over "hoofdpijn" en "concentratieverlies".

maar voor zulke dingen is de discman/mp3 speler uitgevonden. muziek en leren gaat trouwens wel goed samen (bij mij). zonder muziek krijg ik er geen woordje in, met een beetje slayer erbij gaat het toch een stuk beter.


yep



Nightraven
De Haardos
Usericon van Nightraven
Posted 17-11-2002 15:45 by Nightraven Wijzig reactieProfiel van NightravenQuote dit berichthttp://www.x-tinxion.com

quote:
Op 17 november 2002 15:40 schreef Nix het volgende:
jah ik vind jouw ook heel lief enzo, maar je moet wel on-topic blijven he


(niet verder vertellen he?)



Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 17-11-2002 15:47 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Mij noemen ze ook weleens gothic alleen omdat ik zwarte kleren draag en metal luister?
En vaak vragen ze ook wanneer ik eens naar de kapper ga, terwijl het nog niet eens lang is
En Satan, ook een veel gebruikt woord jah

Bijn ons op school word er op een plek muziek gedraaid, in 1 van de 2 leefruimtes, maar daar zit ik toch nooit, klote trance en zooi daar


Nix
Usericon van Nix
Posted 17-11-2002 15:50 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 15:47 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Mij noemen ze ook weleens gothic alleen omdat ik zwarte kleren draag en metal luister?
En vaak vragen ze ook wanneer ik eens naar de kapper ga, terwijl het nog niet eens lang is
En Satan, ook een veel gebruikt woord jah




Word een beetje standaard..idd



Nightraven






I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


joeri
Usericon van joeri
Posted 17-11-2002 15:51 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 15:42 schreef Sjaan het volgende:
De enige die mij gothic noemt is m'n broertje


hehe, mijn zus vroeg ik nou ook goffik werd

ik kwam niet meer bij


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 17-11-2002 15:51 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 15:41 schreef Nightraven het volgende:
Yep, veel vroegere "vrienden" van voordat ik 15 ofzo was gebruiken ook coke enzo, van wat ik zo af en toe hoor.

idd
maar ja tis dordt he
*gaat voorsichig weer back ontopic*


My madness, my sadness


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 17-11-2002 15:52 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

Bij ons op school wordt er wel muziek in de cantine gedraaid maar dan draaien ze trance-zooi en renb dat is dus niks.

Op mijn werk draaide een vriend van me Cannibal Corpse over de speakers dat heeft dus iets van 40 seconden geduurt...


Nix
Usericon van Nix
Posted 17-11-2002 15:53 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 15:51 schreef joeri het volgende:
hehe, mijn zus vroeg ik nou ook goffik werd

ik kwam niet meer bij


Goffik?
die had ik nog niet eerder gehoord..

Wel KOTTIK , wat al begint te lijken op K-OTIC


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 17-11-2002 15:54 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 15:52 schreef DeCiPhEr het volgende:
Op mijn werk draaide een vriend van me Cannibal Corpse over de speakers dat heeft dus iets van 40 seconden geduurt...

Heel goed


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 17-11-2002 15:54 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 15:53 schreef Nix het volgende:
Goffik?
die had ik nog niet eerder gehoord..

Wel KOTTIK , wat al begint te lijken op K-OTIC


heeeee....ben jij niet zoon k-otic?

[edit]tiepfaut[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door DeCiPhEr op 17-11-2002 15:56]


Nix
Usericon van Nix
Posted 17-11-2002 15:56 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 15:54 schreef DeCiPhEr het volgende:
heeeee....ben jij niet zon k-otic?


grrrrrrrrrrrrrr


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nightraven
De Haardos
Usericon van Nightraven
Posted 17-11-2002 16:03 by Nightraven Wijzig reactieProfiel van NightravenQuote dit berichthttp://www.x-tinxion.com

quote:
Op 17 november 2002 15:52 schreef DeCiPhEr het volgende:
Bij ons op school wordt er wel muziek in de cantine gedraaid maar dan draaien ze trance-zooi en renb dat is dus niks.

Op mijn werk draaide een vriend van me Cannibal Corpse over de speakers dat heeft dus iets van 40 seconden geduurt...


Haha, als het kei druk is op mijn werk helpen we wel eens met het verkoopteam (waaronder ik) mee in het magazijn, daar staat dus De Stereo... Nou ik neem dan wel 's'een stapeltje cd's mee. Ik heb er volgens mij al minstens 100 verschillende metal cd's gedraaid. Slayer enzo... Zelfs Nile haalde de hele cd uit, haha. Weet je wat de truc is, je moet gewoon de boemboem muziek van een ander uit zetten en je eigen cd kei hard aanzetten, haha. Maar ze vinden het hier bij mij niet erg om het aan te horen, ik ben op m'n werk de enige metalhead, en die gasten zijn eigenlijk allemaal kei nieuwsgierig, zo van wat betekenen die armbandjes, waarvoor staan die kettingen enzo, echt kei grappig.



winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 17-11-2002 16:15 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

he waar in dordt werk je dan?
(ik zoek nog werk )


My madness, my sadness


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 17-11-2002 16:19 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 16:03 schreef Nightraven het volgende:
Haha, als het kei druk is op mijn werk helpen we wel eens met het verkoopteam (waaronder ik) mee in het magazijn, daar staat dus De Stereo... Nou ik neem dan wel 's'een stapeltje cd's mee. Ik heb er volgens mij al minstens 100 verschillende metal cd's gedraaid. Slayer enzo... Zelfs Nile haalde de hele cd uit, haha. Weet je wat de truc is, je moet gewoon de boemboem muziek van een ander uit zetten en je eigen cd kei hard aanzetten, haha. Maar ze vinden het hier bij mij niet erg om het aan te horen, ik ben op m'n werk de enige metalhead, en die gasten zijn eigenlijk allemaal kei nieuwsgierig, zo van wat betekenen die armbandjes, waarvoor staan die kettingen enzo, echt kei grappig.


hehehe, dat vragen ze ook vaak aan mij wij zijn trouwens (op mijn werk) met ze 2en en op school met een stuk of 3 metalheads (tsjah ZwaarMetaal en een andere dude zijn van school af) dus zijn ze bij ons ook nieuwsgierig...alleen lopen ze dus wel altijd te zeuren over mijn muziek en dat vind ik dan weer minder dat hard zetten werkt trouwens ook niet, dan krijg ik alleen maar meer gezeik...maarjah ik kan het natuurlijk altijd proberen


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 17-11-2002 16:28 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

och bij ons in de keuken op school (ik leer voor kok) mag er ook muziek aan, dan is dat altijd renb ofwel pop ofzo, maar er zit 1 houser in die constant zijn muziek zit te spelen. En als ik een opmerking maak zit ie dan te zaggen dat ie toch ook RESPECt heeft voor mijn muziek. Terwijl ik nog vriendelijk doe door het niet mee te brengen



Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 17-11-2002 16:31 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 17 november 2002 15:42 schreef Sjaan het volgende:
De enige die mij gothic noemt is m'n broertje


Mijn broertje noemt mij vaak Zwartkapje


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 17-11-2002 17:25 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

haaha PICTURE - Heavy Metal Ears:

"Every day Heavy Metal in school"


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 17-11-2002 18:16 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Ach, bij ons op school hetzelfde, in de kantine althans. Muziek wordt op verzoek gedraaid en je mag zelf CD's geven, maar metal wordt altijd linea recta de kop ingedrukt. Dus nemen we nu zelf onze speakertjes altijd mee en zetten het volume op MAX...That'll teach 'em


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen