IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : meer heavy metal in school! Vorige pagina
JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 17-11-2002 18:29 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Op de schoolfeesten van mijn middelbare school, was het ruigste wat ze draaiden 'Smell likes teen spirit'

Dus dat was 1 keer nooit meer! schoolfeesten zuigen.


Don't blush when I rip you open


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 17-11-2002 18:30 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

school zuigt



Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 17-11-2002 18:59 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Op begin feest werd Metallica - Master Of Puppets gedraaig geloof ik ik was er niet, maar vertelde jongen tegen me (is Metallica fan)


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 17-11-2002 19:26 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

laatste schoolfeest waar ik op was was toen hardcore nog steeds half "hot" was.
was 14 geloof ik


My madness, my sadness


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 17-11-2002 19:27 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Laatste schoolfeest waar ik was was metal Nirvana.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 17-11-2002 19:35 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

(lachje)
Toen ik zelf nog naar school ging,zo'n 10 jaar geleden,waren er wel een paar metalfans.Ik moet wel zeggen dat het niet echt geaccepteerd werd.Noch noor mijn leraars,die het lawaaimuziek vonden,noch door het gros van de andere leerlingen,die liever naar Kaailie Minetten en pre-aarenbie-shit luisterden.Ik ben zelfs naar het CLB gestuurd omdat ze dachten dat ik zot geworden was.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 17-11-2002 20:05 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

Ik ga nooit naar schoolfeesten, ze draaien alleen maar dance enzo


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Orion
Usericon van Orion
Posted 17-11-2002 20:06 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 18:59 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Op begin feest werd Metallica - Master Of Puppets gedraaig geloof ik ik was er niet, maar vertelde jongen tegen me (is Metallica fan)


heersch


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-11-2002 20:07 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ik ben immuun geworden voor trance/r en b en meer van dat soort ongein. Ik moet bijna wel, want bijna al mijn maten luisteren ernaar en op schoolfeesten kwam ik om te zuipen en niet voor de muziek


"This one is older than shit, heavier than time!"


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 17-11-2002 20:14 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Het schoolfeest van de middelbare school was toch anders behoorlijk metal.

Zal wel komen omdat een paar vrienden van mij toen de muziek draaide.
En er speelde ook een death metal band toen.



Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 17-11-2002 20:17 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 20:14 schreef Frietbal het volgende:
Het schoolfeest van de middelbare school was toch anders behoorlijk metal.

Zal wel komen omdat een paar vrienden van mij toen de muziek draaide.
En er speelde ook een death metal band toen.



Kijk, dat is nou een Schoolfeest!!


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 17-11-2002 20:20 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 20:05 schreef Arachnia het volgende:
Ik ga nooit naar schoolfeesten, ze draaien alleen maar dance enzo
HA! Bij mij wisselen ze het tenminste nog af met Linkin Park & Slipknot! Mijn school roelt



MuayThaigerrr!!


Orion
Usericon van Orion
Posted 17-11-2002 20:23 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 20:20 schreef Angela Mortis het volgende:
HA! Bij mij wisselen ze het tenminste nog af met Linkin Park & Slipknot! Mijn school roelt




dan ben je blij


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-11-2002 20:23 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

gaaf

11 april speel ik op school, dat is het enige halfuurtje metal wat er op school is


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 17-11-2002 20:51 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Wij hadden nooit muziek op school (zal wel wat met 2e fase te maken hebben, godzijdank ben ik daar niet in terecht gekomen) maar destijds luisterde ik ook nog geen metal (zag el een medescholier met Slayer shirt, maar had nooit door dat het iets muzikaals betrof, wel jammer eigenlijk ). Op de universiteit heb ik helemaal geen problemen met het 'metal' zijn, in het algemeen doen mensen daar wat minder moeilijk over als ze ouder worden denk ik. Wat muziek betreft wordt het daar alleen onder speciale omstandigheden hebt (als je practicum hebt in een labzaal en iemand neemt een radio mee ofzo) en dan wordt meestal gewoon de radio aangezet. Verder kan ik natuurlijk altijd CD's (voor achter de computer) meenemen, een discman neem ik zelden mee.

Wat wel leuk was was een paar jaar terug op een Almanak uitreikingsfeest, dat was in een behoorlijk foute tent (muntjes, toegang betalen, foute muziek, de hele mikmak ) het onderwerp was "doom", dus dacht ik, brandt ik even een CDtje met wat fijne metal, het CDtje werdt gelijk via de microfoon afgezeken door de DJ, die ook niet naliet om even mijn volledige naam erbij te vermelden, leuk.

Maar, ondanks dat, waagde hij het toch een nummer vcan't CDtje te draaien (vond ik op zich wel sportief), en dat werd Children Of Bodom - Hate Me!

En de dansvloer liep in een klap leeg, was wel grappig om te zien, stond ik daar samen met een vriend (die niet specifiek van metal houdt maar het ook niet nodig vond weg te gaan), de andere metal minners deden ook niet mee, en een aantal was bezig bier te halen, dus het was niet zo'n succes, maar verder wel grappig :D

Die tent is verigens sedert enige tijd de pijp uit

NP: Running Wild - Treasure Island


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 18-11-2002 13:12 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Tjsa, heb havo afgemaakt, en toen ik daar dan zo'n examenfuif voor had was het de hele avond kut todat er een bandje kwam (speelden eerst wazige oudere nummers die zelfs ik nog nooit gehoord had), maar plotseling hoorde ik rage against the machine over de speakers komen , (killing in the name of) ik sta daar met maar een andere gast te headbangen en rond te springen als een gek en iedereen heel raar kijken...

Leuke herinnering

NP: Annihilator - Striker

[Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 18-11-2002 13:14]


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 18-11-2002 13:19 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Als je meer Heavy Metal in school wilt horen moet je een discman kopen.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 18-11-2002 13:28 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Hehe, schoolfeesten... Universiteitsfeesten... ze zuigen vaak idd. Ik laat nog maar eens de foto's zien van mij, Pil en Rhodium!!


Rhodium, Schaffelaer, Pil

Schaffelaer, Rhodium, Pil


Dear dirty delightful old drunken old days


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 18-11-2002 14:55 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Hm, wanneer zijn die gemaakt? Ik zie een bandje, en een zooi mensen die mij niet bekend voorkomen...

Biopop?

En wie heeft die gemaakt?

NP: Iron Maiden - Infinite Dreams

Edit: nou weet ik't weer, het BaMa feest, was wel leuk, jammer dat we zo afgezeken werden door Diep Triest

[Dit bericht is gewijzigd door Pil op 18-11-2002 14:56]


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 18-11-2002 15:37 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Bij mijn huidige opleiding (bedrijfskundige informatica) zijn er ook nog feestjes voor de afdeling.... laatst had ik maar een plaatje Death meegenomen en opgezet... Na een klein ruzietje kon ik toch nog 3 (!!) nummers draaien


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-11-2002 15:42 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik droomde vannacht dat morbid angel op mijn school speelde.

duidelijk een koortsdroom


Mordon
and don't deny your life's a living hell...
Usericon van Mordon
Posted 18-11-2002 15:47 by Mordon Wijzig reactieProfiel van MordonQuote dit bericht

mijn broertje noemt me ook gothic. (ben ik ook een soort van, alleen uit ik het niet in mijn kleding)

op school draai ik slechts rammstein (in me discman welteverstaan), dat kennen ze nog, dus vinden ze het oke (al hebben ze wel vooroordelen meteen, BOEIE)
ik kleed mij eigenlijk heel gewoon. misschien dat ik als ik weer geld heb eens met een vriend of vriendin eens kleren ga kopen...


sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I...


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 18-11-2002 15:53 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Op de basisschool in de eerste klas stond er vaak Sepultura, Pantera en SLAYORR op!

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 18-11-2002 15:53]


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 18-11-2002 16:01 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

Vorig jaar zat bij mij op school een fotonica afdeling.. dus daar zat wel wat aan metal op.. maar ook wel gothic's en punkers..
was best lachen altijd..
maar goed.. ben van school "veranderd"..

En ik doe nou "detailhandel, branche: mode".. dus veel heavy metal had ik eerlijk gezegd niet verwacht..
en qua mensen is het ook echt bagger..
(1 bm gast.. 1 heavy metal type.. 1 langharige metallica freak.. 1 langharig punk/metal type.. 2 nirvana hippies die wel aardig zijn.. en n paar nu-metalpipo's die ik verder niet ken)

maar qua opleiding valt het nog best wel mee..
ik heb dus oa. "presentatie en promotie" (pp) en ik heb daar n keer een Immortal etalage ingericht.. met n vlag en cd's enzo.. was niet helemaal volgends opdracht, maar de leraar waardeerde het wel.. resultaat.. n 9..

*hey.. t word dus goed opgevat hier*

doorgaan dus..
2 mondelingen gehad over modestijlen en kleding..
bij engels n 8,5 en bij pp weer n 9..

omdat mijn leraar van pp het allemaal zo interessant vind word waarschijnlijk de jaarlijkse modeshow van mijn school in de metal sferen gehouden..

*heb ik toch nog iets goeds gedaan dit jaar dan..*


[Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 18-11-2002 16:05]


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen