|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: beter dan fluisterwoud iig |
|
Abruptum heerscht. Echt ''muziek'' voor zelf verminking/moord. |
|
quote: Hoor je mij zeggen wat je wel of niet moet doen? Dat is hoe ik erover denk en verder moet je gewoon niet zeiken |
|
oeh ok sorrie had gewoon ff zijn om te stangen vriendjes? |
|
quote: ik heb meestal andere gedachten bij Britney |
|
quote: Je bent een eikel edit: je cd is verstuurd. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 12-08-2002 18:26] |
|
begin volgend jaar zal er een niuewe abruptum uit komen de titel weet ik niet maar het is de cd in ictu ocultu die in 92 nooit uitgekomen is en zal nu ander een andere titel uitkomen welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
weet iemand de titel van de abruptum cd zonder voor of achterkant (gewoon hoesje + cd) |
|
Obscuritatem Advoco Amplectere Me. Geniale plaat. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: idd |
|
Abruptum is wel leuk, maar Vondur (met It en All) is geniaal |
|
vondur, is dat niet die black metal band gebaseerd op star wars? |
|
het moet niet gekker worden... damn eerst dat tolkien gelul en orkenshit, nu starwars... Je moeder. |
|
Het moet sowieso niet gekker worden, met die belachelijke zweedse geinponems. Eerst Abruptum, toen Vondur, en men vindt het nog tof ook. Oh, oh, oh . |
|
het gaat veel te ver met black metal. hoort black metal niet evil te zijn!!!! hail the true black metal. |
|
quote: In an Evol Galaxy far far Away In the barren wastelands of Tatooine A mighty warrior has arisen To bring down the imperial lie Luuuuke Uuuuuse the evol Force! Luuuuuke bring down your bastard father Hail Luuuuuuke! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik heb enkel (hou je vast) In Umbra Malitae Ambulabo, In Aeternum In Triumpho Tenebrarum op CD. Of je van muziek kan spreken betwijfel ik toch, hehe. Maarreuh, hoe klinken die andere albums, allemaal van'tzelfde of verschillen ze serieus? A black heart can only find beauty in darkness. |
|
ik vind "in umbra malitiae ambulabo, in aeternum in triumpho tenebraum" het beste abruptum album tot nu toe. wie kan mij aan de abruptum demo's helpen? |
|
Obscuritatem... is veel intenser en donkerder dan In Umbra... en Vi Sonus Veris Nigrae Malitiaes is logger en slepender. De eerste demo Abruptum/Hextum Galaem Zeloq is bizarre Death Metal en muzikaal vergeleken bij de rest. The Satanist Tunes demo zijn chaos composities zoals we dat gewend zijn maar nog steeds met kort nummers. De Evil EP ligt ongeveer tussen de Satanist Tunes en In Umbra Malitiae... in. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
ok obscuritatum is wel een goed album maar toch vind ik in umbra... een stuk zieker klinken. je zou gewoon spontaan doordraaien op deze muziek |
|
quote: gelukkig heb jij ook enorm veel verstand van muziek Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wij hebben er hier nog een cd van liggen 3 of 4 nummers. ej we koopn aj da wil. <ail maar |
|
ik ken fluisterwoud niet. is dat een abruptum-kloon of zo. zo te horen niet erg populair |
|
quote: |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |