IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Abruptum Vorige pagina
Macabre
Usericon van Macabre
Posted 26-05-2006 21:06 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Mooi man. Let dan maar eens op het label Satanic Propaganda Records. Andreas zal alles van HELL ICON op tape uitbrengen. Er zijn reeds 2 albums uit en er komen nog 2 full-lengths en 3 demo's en de Ubriferae 7". Maar er is ook nog ergens diep verscholen in de grafkelders van het ZM forum een topic over Hell Icon... ergo: ON TOPIC!

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

Biertje ?
lurking in the dismal fog
Usericon van Biertje ?
Posted 27-05-2006 0:10 by Biertje ? Wijzig reactieProfiel van Biertje ?Quote dit bericht

Hell Icon, dat ga ik eens proeven

was nog niet bekend met Abruptum, dus ik ben op zoek gegaan:

De Profundis Mors Vas Consumet

klinkt wel lekker brak hehe

dödapparaten

kent iemand dit trouwens?

Capra Hircus - Goat Metal Assault

canadese BM, met lekker zieke vocals en een kut productie

.

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 27-05-2006 19:40 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

als je mij nou een mailtje stuurt [hellfirenemesis-at-gmail-dot-com] dan kan ik je wel wat HELL ICON mp3 toesturen... ben nog opzoek naar een geschikte uitgever. Maar als je Abruptum wil proberen, moet je gewoon alles luisteren.

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 11-11-2006 18:50 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Is Malificent nou al eens uit?

Of (omdat ik dit werk dus wil hebben) wil er toevallig iemand van Abruptum de cd Evil Genius kwijt?

laat maar, Morgan heeft het weer voor zich uitgeschoven tot februari. De nicht!

[Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 11-11-2006 19:00]

R.
Usericon van R.
Posted 13-12-2007 23:19 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Wat een hamerslag.

ps.

het is It.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 14-12-2007 0:05]

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-12-2007 14:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

waaahahahaha

der is een ollandse 8thy sin ook

signature

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 22-12-2007 17:27 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Welke andere bands zijn er die in de richting van Abruptum gaan? Ik ken er wel een paar

Hell Icon natuurlijk
Stalaggh
Emit
Extinction
Anubis (uit litouwen geloof ik)
Undor
Necrochaos

nog meer?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-12-2007 18:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ymesh

Je moeder.

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 25-12-2007 0:04 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2006 17:30 schreef Hypnos het volgende:
Iemand vertrouwd met Amaka Hahina? beetje Abruptum-like

nog eentje voor de lijst dan maar

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 10-10-2008 21:23 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

http://www.dis-order.com/shop/item/Abruptum/Maledictum-=10%22-M-LP=/10%22-M-LP/p=mail_841

Leeft Abruptum soms weer? Of anders: weet iemand wat voor release dit is?

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 11-10-2008 8:20 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Tja ik heb er ook moeite mee. MALEFICENT staat er ook opeens weer in de lijst. Die zou ook ooit eens uitgebracht worden.

Ik weet dat er ooit sprake was om De Profundis Mors Vas Cousomet op een 10" uit te brengen, maar dat ging gewoon onder die naam.

Ik heb Dis-order maar eens een mailtje gestuurd, want verder heb ik het niet op het web kunnen vinden.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 17-10-2010 11:12 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

'Nieuwe' plaat is dus aanstaande (zie frontpage).

En weet iemand toevallig iets hoe het staat met It's autobiografie?

MarkH
Usericon van MarkH
Posted 07-01-2011 15:53 by MarkH Wijzig reactieProfiel van MarkHQuote dit bericht

Te koop voor een goed bod:

Abruptum - Obscuritatem Advoco Amplectére Me - Deathlike Silence Productions (Anti-Mosh 004), 1st press original.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-01-2011 17:52 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Vijf Euro.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Henox666
Back in black
Usericon van Henox666
Posted 07-01-2011 20:19 by Henox666 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Henox666Quote dit bericht

Shit! Die doe je toch niet weg! Ik hoef hem niet, want ik hem al.

Kikadewado

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-01-2011 20:34 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Zes!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2011 21:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

6.66

signature

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-06-2011 22:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

It en All zijn ook wel gave tuinkabouters.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 15-06-2011 7:06 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ik hoop dat dat boek van It een beetje lezenswaardig wordt.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-09-2011 22:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

getvert, die nieuwe ruist de ringwormen uit je reet

signature

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 29-09-2011 0:31 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Eens checken.

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com