|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
gvd, zelfs op die sticker staat Ophthalamia verkeerd geschreven! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
errr, hoe serieus of evil moet je zo'n Star Wars black metal band zien?? A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: Niet. Zie het als lamme vrijdagmiddaghumor van een stel nerds. |
|
quote: Helemaal mee eens |
|
quote: En de muziek, hoe is die? Wat moet ik me erbij voorstellen? A black heart can only find beauty in darkness. |
|
voornamelijk rauwe snelle black metal, maar ze coveren ook gerust Elvis tussendoor. Vergelijk het kwa 'grapgehalte' met Macabre, af en toe iets heel fouts er tussen door en dan weer goede razende muziek. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Geloof dat ik nog ergens een cd van hun had op mp3, 1 nummer dat 40 minuten duurt met allemaal leuke belletjes en allerlei geluidjes. Onzinnige cd "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Moet ik dan maar eens naar op zoek gaan. Ben benieuwd A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: Lol .. die sticker is hilarisch.. Featuring IT ! had eigenlijk nog onder moeten staan "the long lost Dwarf from Hell, banned from the Norwegian realms" |
|
Nog bedankt voor die Ophthalamia cd one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
wie raadt mij wat aan van Abruptum? signature |
|
quote: Iemand die jou een loer wil draaien denk ik, want op Stalaggh na is dit zo'n beetje het kutste van het kutste wat er bestaat. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Of je geeft gewoon antwoord. ABRUPTUM aanrader: Obscuritatem Advoco Amplectere Me. Voor mij persoonlijk de zwartste helleveeg ooit. En als jullie poesjes dat niet leuk vinden dan krijgen jullie allemaal maar kanker en gaan fijn bij mammie janken! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
hee gast ben jij d'r ook weer! |
|
wie weet er wat meer over de cd maleficent van abruptum die een half jaar geleden al uit zou komen en nu op 29mei,vind op het net zelf niets |
|
Malificent is een "best-of" cd en in feite een heruitgave van Evil Genius/Early Evil, dus 2 demo's en de EVIL EP op 1 zilverling. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Evil Genius was toch ook al een compilatie met die EVIL EP erop? Hoe dan ook, wel leuk, misschien eens de aanschaf overwegen want voor zover ik me kan herinneren waren dat wel aardige nummers. |
|
Iemand vertrouwd met Amaka Hahina? beetje Abruptum-like signature |
|
Amaka Hahina zou op Abruptum lijken? Hm, welk album heb jij dan? Ik heb Aheah Sargathan (misschien klopt de spelling niet helemaal) maar ik vind er weinig Abruptum aan. Net zo min dat Stalaggh en Emit op Abruptum zouden lijken. Tenminste, muziek instrumenten worden wel op een onharmonieuze manier gebruikt en het doel is ook hetzelfde. Daar heb je dan wel gelijk in, maar de output is een hele andere invalshoek van het concept True Evil (om maar weer eens een cliche te gebruiken). Hell Icon lijkt daarentegen weldegelijk op Abruptum. Vooral ook omdat sinds het vertrek van It Abruptum in feite dood is. En gelukkig ziet Morgan dat nu ook in. Hell Icon gaat verder daar waar Abruptum gestopt is, doch zou nimmer een mijlpaal als Obscuritatem Advoco Amplectere Me kunnen produceren. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Had jij niet zelf iets te maken met Hell Icon? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Jep! Fijn een stukje sluikreclame van mijn kant inderdaad. En niet "had", maar heb nog steeds er iets mee te maken, omdat het mijn band is. Hell! Ik heb het logo van Hell Icon laten tattooeren. [spelling?] Hoe weten jullie dat eigenlijk? (Hoef je trouwens niet per se op te antwoorden, want het gaat hier over Abruptum en niet over Hell Icon...) [Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 26-05-2006 21:02] If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote:Fijn dat je me aanspreekt in koningklijk meevoud. En hoe ik dat weet.... Tja, dat weet ik zelf eigenlijk niet eens precies. Vast ooit eens meegekregen van iemand wie er achter de nick macabre schuilgaat. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Big Brother is watching you... Heb van jou die Hell Icon 7" jaren terug gekocht. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:ZOG!!! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |