IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Tip 2026 Vorige pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 28-03-2026 20:01 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

De nieuwe Misotheist is me een partij lekker. Ik was dan ook al behoorlijk fan van de vorige. Gezien die ook vooral doorgroeide, verwacht ik dat hier ook. Hoe dan ook jaarlijstmateriaal voor mij, ook al maak ik die niet echt meer. Het is mild dissonant, wat bij sommige bands het risico oplevert dat het niet blijft hangen. Hier is dat anders en zit het precies fijn op de grens en wordt het samengeregen door goeie songwriting.

mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 31-03-2026 20:24 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Tijd voor een tussenstand - al een zeer mooi jaar tot nu toe:
Iron Firmament - In the Land of Pre-Human Kings
Nothing - A short history of decay
Këkht Aräkh - Morning Star
Autumn Strife - Romance
Bronze Hall - Embers of the Dawn
Grizelda - The Tallow Candle
Nourishment - Nourishment
Diabolus, Mecum Semperterne! - Diabolus, Mecum Semperterne!
Misotheist - De Pinte
Possession - The Mother of Darkness
Blackwater Holylight - Not Here Not Gone
Bras d'Honneur - Hate speech
Demented Yearning - Bloodsoaked Glory of the Horde
Erbeet Azhak - Only the Vile Will Remain
Extispex - The Woven Strings of a Winter Sky
Ravens Hike - A Sorrowful Starry Sky

KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 31-03-2026 20:42 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

We zitten indd al op een kwart. Bras D'honneur en Cryptic Shift zeker. Possession en Aggressive Perfector zijn goede kanshebbers. TRoB groeit, maar niet direct onderste boven. Ondertussen gaat Fluisteraars natuurlijk iedereen overdwars de moeder neuken.

Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."

mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 31-03-2026 20:51 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2026 20:42 schreef KwelgeestIV het volgende:
Ondertussen gaat Fluisteraars natuurlijk iedereen overdwars de moeder neuken.

Fluister-aars verwacht ik ook iets van ja, ook Ara wordt een vette schijf

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 31-03-2026 21:14 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2026 20:51 schreef mikkasscar het volgende:
Fluister-aars verwacht ik ook iets van ja, ook Ara wordt een vette schijf

Nu al een nieuwe Ara? Gaat vlot

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 31-03-2026 21:34 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2026 8:32 schreef mikkasscar het volgende:
Ara heeft ook alweer een nieuwe in de steigers staan, eerste single klinkt minder slepend en een pak sneller dan hun vorige worp, maar hun typische hysterische sound zit er onmiskenbaar in - verwachtingen hooggespannen!

Into Endless Chaos blijft toch echt wel een toonaangevend label hoor

Even opletten Mythics

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 31-03-2026 21:52 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2026 21:34 schreef mikkasscar het volgende:
Even opletten Mythics

Oeps

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 31-03-2026 23:44 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

De nieuwe 'La Torture des Ténèbres' is ook heerlijk

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 01-04-2026 10:03 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Singel van een nieuw album van Shane Embury, ik vind het best een goed nummertje:

[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 01-04-2026 10:03]

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

Sater
Usericon van Sater
Posted 02-04-2026 17:51 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Nieuwe Godthrymm op komst. Ik vond hun debuut erg leuk, maar ben er nooit aan toegekomen om de plaat en EP daarna helemaal te beluisteren. Deze ga ik wel checken als hij helemaal uit is.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-04-2026 7:48 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2026 17:51 schreef Sater het volgende:
Nieuwe Godthrymm op komst. Ik vond hun debuut erg leuk, maar ben er nooit aan toegekomen om de plaat en EP daarna helemaal te beluisteren. Deze ga ik wel checken als hij helemaal uit is.

Ik vond ook het tweede album erg de moeite waard. Heel benieuwd naar het nieuwe album!

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 03-04-2026 8:18]

last.fm | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 03-04-2026 21:26 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

https://crouchmusic.bandcamp.com/album/breaking-the-catatonic-state

Met Wiegedoodmensen. Beetje Noiserock/mathiets. Voor mensen die net zo breed als hoog zijn of in hun hoofd dan toch en voor liefhebbers van dingen kapot.

"Succes lijkt in de toekomst te liggen."

Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 03-04-2026 21:33 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2026 21:26 schreef bokkie666 het volgende:
liefhebbers van dingen kapot.

“Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe."

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-04-2026 17:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2026 10:03 schreef PandroidJack het volgende:
Singel van een nieuw album van Shane Embury, ik vind het best een goed nummertje:

Was die ook niet beter aan de Godflesh gegaan?

signature

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com