![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote: Ondertussen ben ik geheel aan boord. Dit wil ik live zien okk. “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
quote: "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
Wansmaak MORE nieuwe Inferno! en nieuwe en Sworn <3 Blitz Union - Evolution Archspire - Too Fast to Die Yoth Irae Neurotech Samurai Pizza Cats Oculi Melancholiarum - Antheraea Poppy - Empty Hands Archspire - Too Fast to Die Bong-Ra - Esoterik Emptiness Numen Forteresse, Vargrav [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-06-2026 11:56] signature |
|||||||||
|
A.A. Williams heeft een nieuw album uit, Solstice. Dat is wel echt een mooie plaat geworden. Eerder werk heb ik wel een zijdelings gehoord, nu ook maar eens goed voor gaan zitten. https://aawilliams.bandcamp.com/album/solstice ![]() |
|||||||||
|
Tip voor Mikkasscar. |
|||||||||
|
quote: Mooi liedje dit, ik check de plaat eens, thanks! |
|||||||||
|
De nieuwe worp van Mauro Pawlowski, 'Unspectacular Times', heeft een duidelijke chille eighties vibe. Niet alle nummers zijn even memorabel, maar de algehele sfeer zit wel lekker. Past ook wel bij de zomer. [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 19-06-2026 13:52] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|||||||||
|
Nieuwe Hedvig Mollestad Trio. Psiked! Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
The Berzerker is terug uit zijn hol gekropen. Voorproefje van de nieuwe plaat, 'The Reawakening'. Ooit live gezien in het Lintfabriek te Kontich. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|||||||||
|
Leuke clip. Ik voel een zwak voor de zanger. Doet de gitaar mevrouw ook mee? Muziek is terminale aids |
|||||||||
|
Zojuist het debuut van Liminal Sky gedraaid. Hm, hm. Nummer met Karin Park stak er nu met kop en schouders bovenuit, nummers met Garm daarna. Kvohsts bijdragen ben ik niet direct kapot van. Verder weet ik het nog niet zo. |
|||||||||
|
Leuk al die tekst over een zogenaamd gaaf nummer. Leest lekker weg zo op een muziekforum. |
|||||||||
|
Of wilde je patsen en herkende ik dat niet op tijd? |
|||||||||
|
quote: Even vluchtig geluisterd. Ga hem sowieso nog wel kopen dus uitgebreid draaien komt dan wel. Ben nog niet zo kapot van wat ik hoorde. Klinkt allemaal als net iets te steriele, zalvende prog zoals Kscope dat een jaar of 10-15 terug uitbracht (Anathema en Katatonia in hun mindere periodes en ook Ulver - Wars of the Roses) one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Dat zeg je wel goed, kan ik in meegaan. |
|||||||||
|
Nieuwe Chat Pile op komst. Who Loves the Sun komt 4 september uit op Flenser. Ga ik even in de gaten houden. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Direct even gedraaid, klinkt als vanouds. |
|||||||||
| Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
| Index / Muziek algemeen |