|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Enjoy the silence kan ik niet vaak genoeg horen |
|
Welk nummer is dat waar je hem hoort zingen iets van "ooooh girl" en voor de rest hoor je alleen maar een cello en wat strijkers in het nummer. Ik heb dat recent ergens gehoord en vond ik geweldig echter geen idee hoe dat nummer heet, iemand ? |
|
quote: Ook die nieuwe heavy versie is schitterend!! |
|
Goh, dit is echt een openbaring, depeche mode op een metal site. Vind ze al jaren ontzettend goed. Ze zijn gedurende al die tijd alleen maar gegroeid. Even een tip voor filmliefhebbers: ga naar de film Gegen die Wand, buiten het feit dat het een geniale film is met acteerprestaties waar alle bekende hollywoodacteurs een puntje aan kunnen zuigen,wordt er bij een scene gebruik gemaakt van het nummer I Feel You, KIPPEVEL!!! |
|
Ze zijn zeker goed! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
MCoenen : Je bedoelt onwaarschijnlijk One Caress, die staat op Songs of Faith and Devoition. "Oh girl, Lead me into your darkness When this world is trying it’s hardest To leave me unimpressed Just one caress From you and I’m blessed" http://znakomstva.capellan.ru/mp3/Depeche%20Mode%20-%20One_caress.mp3 |
|
YEP dit is m Thanks ! |
|
morgen maar ff langs de ticketservice (VVV) die website is klote, kan geen kaarten bestellen, maar dat het uitverkocht is staat er ookniet. (eind maart, Ahoy, 39 euro) |
|
quote: Dit nummer staat dan ook niet op hun best off |
|
quote: idd nooit echt op deze band gelet maar sinds ik er wat meer van heb gehoord is het idd een leuk bandje. Je moeder. |
|
Uitverkocht!!! |
|
DM in Nederland? Touché, pussycat! |
|
ja uitverkocht dus.... |
|
en ik ga erheen met mijn freundin, twee arena plaatsen ! |
|
quote: Das mooi kut dan... Depeche Mode... Geniale band, hele mooie platen. Typisch zo'n band met wiens hitjes ik in de jaren '80 ben opgegroeid. Ben vooral fan van het recentere werk (alles vanaf Violator). Klinkt erg donker. We don't take it, we just fake it... |
|
quote: weet jij wanneer de voorverkoop begonnen was? |
|
Ahh fuck, ik wist helemaal niet dat ze kwamen *baal* |
|
quote: 17 juni, en ik geloof in twee dagen uitverkocht. en dat is echt raar want de laatste tour dat ze naar NL kwamen, wilde er niemand heen en raakte men de kaartjes aan de straatstenen niet kwijt. 80's hype, re-releases, new wave en synthpop zijn helemaal terug. |
|
hm... was dus wel al een tijdje, dat scheelt dan weer. In Antwerpen ook een concert zag ik, en in Duitsland een heleboel! Nouja, snel rijlessen nemen en hopen dat er tegen die tijd nog kaarten zijn Weet iemand of er een kans bestaat dat ze een extra show in NL doen nu het zo snel uitverkocht was? |
|
Maarem, was de zanger niet vertrokken? Touché, pussycat! |
|
dan is hij iig weer terug |
|
Touché, pussycat! |
|
1. de zanger is nooit weggeweest. 2. als het concert in Nl is uitverkocht, dan is die in BEL en de vele concerten in DLD zeker uitverkocht, want daar zitten de meeste fans. |
|
quote: Goh, ik heb een poosje terug op één van de muziekzenders een nieuwsitem gezien waarin hij zijn vertrek aankondigde. Touché, pussycat! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |