|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Die kaarten komen toch binnenkort op ebay en marktplaats. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ja, en wat ook zo iets is: zoveel mensen hebben een kaartje gekocht begin juni, maar hebben slechts de hoop dat ze die zondag eind maart kunnen. En ik hoop van niet natuurlijk En desnoods loopt er bij Ahoy buiten vast wel een groepje van die kaartjes Turken. |
|
Die zijn er zeker. Wel nuttig wanneer je bijvoorbeeld Rammstein wilt bezoeken met 7 man maar voor de deur van ahoy achterkomt dat iemand maar 6 kaartjes haalde....hehe. Dat was een duur kaartje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ze staan in maart 2006 hier in Globen, de grootste venue van Stockholm. Ze waren in no-time uitverkocht, maar een vriendin van mij stond al heel vroeg in de rij en was zo lief om ook een kaartje voor mij en mijn vriend te kopen. Ik ben echt heel erg benieuwd Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Jaaaa was gaaf gisteren! 15 000 man die compleet uit hun dak gingen met DM! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
|
|
Hoe de fuck ga je "uit je dak" op DM? |
|
I JUST CANT'T GET ENOUGH!! Ofzoiets.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ga Gegen die Wand maar eens kijken dan |
|
Depeche Mode gaat weer op toernee, maar ze komen niet naar Nederland , en er komt een nieuwe cd. http://www.depechemode.com/temp/ |
|
Beter van het nieuwe album dan, Playing the Angel was opnieuw een ouderwetse goede DM plaat. |
|
Kijken voor Belgie of Duitsland dan maar. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Precies, duitsland zal het worden |
|
Wat zien ze er oud uit zeg! |
|
Drugs are bad. |
|
Iemand de nieuwe Sounds of the Universe al gehoord? En.. extra concerten in Duitsland eind oktober/november. Nederland dus alleen Pinkpop. |
|
quote: yep, heb vrijdag ff gehaald, gave plaat vooral de single (Wrong) is erg gaaf. Lekker cd-tje! |
|
Jep al gehoord en op mijn Iphone geknald, lekker plaatje.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ben nog aan het afwegen of ik mijn eerste pinkpop bezoek ga beleven hiervoor..... Ik wil ze wel zien maar Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Maar? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het Pinkpop publiek hè. |
|
Idd ja. Ik sta niet zo te wachten op het moeten neermeppen van josties. Vrije vertaling: iedereen die ik ken die er ooit heen is gegaan heeft mindere ervaringen met het publiek daar. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Apart, omdat ze zelf toch ook publiek daar waren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Tja, dat is vast heel grappig. Voor jou dan. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |