|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, Placebo als laatste. Wel zuur hoor, ken mensen die alleen voor DM een kaartje kochten en dan wordt je opgescheept met het tergende geluid van Perzik. Boeiender |
|
Dan zou je toch haast je geld terug moeten kunnen krijgen. Mja, waarschijnlijk iets met kleine lettertjes enzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ondertussen vind ik de nieuwe eigenlijk net zo goed als Playing the Angel. 'In Sympathy' is mijn favoriet van SotU, waar geen enkel zwak nummer op staat. Hopelijk komt DM terug naar Nederland om het afgelaste optreden in te halen. |
|
quote: Komt die waardeloze talentloze zaadband i.p.v. DM?? Hoe durven ze dat überhaupt te doen? Dan moeten ze verplicht geld terug geven aan mensen die de kaart voor DM gekocht hadden. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: De melding op de site van pinkpop is ook gewoon het nieuwsbericht van DM met er onder dat je geen geld terug kan krijgen. Ben dus nu ook niet op het pinkpop terrein... Beetje jammer maar de Boss was het geld ook alleen al waard Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Depeche Mode speelt 30 november 2009 in Ahoy. Kaartverkoop start 13 juni (volgens de site van DM). Op Livenation http://www.livenation.nl/ wordt daar nog geen melding van gemaakt... Zolang hoef ik niet te wachten, 'k zie ze a.s. vrijdag in Frankfurt |
|
[deleted by user] [Dit bericht is gewijzigd door Trystys op 09-06-2009 16:23] My friend, watch out for traitors... |
|
Kaartjes staan zo te zien te koop nu. Straks eens kijken of ik door die ruksite kom. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
2 kaartjes in den pocket dank zij de presale toestand vrijdag voor dat de oficieele voorferkoop begon . Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Jep, daar gaan we heen. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |