|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
komt allen! [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 19-11-2002 9:34] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
en het kost Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
3,50 Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
nee hoor, het is op een zaterdag Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
best een rare combi van de bands |
|
quote: voor eenieder wat wils! Oud Vuil. |
|
De Zuwe, naast de Bongerd |
|
Waar ligt Doetinchem, welke Provincie?? Ik ben nl. te lui om een atlas te pakken, en heb mn best nooit gedaan bij topografie. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik gaat daar zijn!!! LIJSSIE - Dwaallicht - Mörke - Witch (toch?) - Rajackar - Iron Maiden - Webblaster Wim - Humanatorrrrrr - Ryn! |
|
quote:"A man 'sgotta havva little v'riety..." Touché, pussycat! |
|
LOL, dat gaat nog gezellig worden |
|
Hmmm...mijn woonplaats en onze webmaster die optreedt, ik zal er mischien zijn...maar eerst oefenen met de band en de avond ervoor Taake...ik zie wel |
|
ik kom denk ik ook met robin, alssssss der bier is |
|
yess-ahhh over 2 daagies weer lekker beuken |
|
ik zou dolletjes graag willen komen, maar zou niet weten hoe, en denk niet dat m'n porto d'r zin in heb... |
|
Voor het geval meer mensen dezelfde vraag hebben als Dwaallie : Tijd Van station 19:39 Doetinchem-De Huet Loopafstand 530 meter, ± 6 minuten Routebeschrijving 19:45 Doetinchem , De Bongerd Routekaart Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
nou, het is dus morgen weer zover, ik krijg alweer iets de zenuwen. (NOT) de tas is ingepakt met zwarte t-shirts en broek enzo, gitaar en marshall top staan klaar, ik ben er ook klaar voor, kom maar op met dat optreden. Oud Vuil. |
|
heb net van contol human delete en van salacious gods mp3'tjes gedowned en het word idd een zeer gevarieerde avond. met aan de makers van deze mp3's. Oud Vuil. |
|
joepie, zelfs dwaallie komt... ik neem een rode loper mee (psssttt: hij blijft zelfs bij mij slapen...) [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 23-11-2002 0:30] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: volgens mij is Bestial Blasphemer de nieuwe drummer van SC... die zal er dan dus ook wel zijn... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Hoe zit dat nu precies met die routekaart? Hmmm anders vragen we het wel aan een lelijke Doetinchemmer. |
|
Heel simpel: je stapt uit op station de Huet, en dan loop je de straat in die voor je ligt. Aan het einde ervan ga je rechtsaf, je ziet nu aan je linkerhand aan de overkant van de straat een Albert Heijn. Rechts daarvan ligt jeugdcentrum "de Zuwe", en dat is te herkennen aan een ronde toren... klaar! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Dank! |
|
ik zou het heel erg vinden als je ons zou missen als gevolg van niet verstaanbare uitleg van een lelijke Doetinchemmer Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: een zekere mark is daar sessiedrummer, kreeg een meeltje van hem. Oud Vuil. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |