|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
zoooo... dat zit er ook weer op: wat is JD een vette band zeg! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: gaaaaaaap, hehheh, weer in het land der levenden. thanx humanator!!! ik vond de hele avond te gek, klein zaaltje, maar groot vertier! en nou opschieten met die control human delete release. dank aan allen die er waren. volgens mij is er ook best een goeie bieromzet gedraaid daar. Oud Vuil. |
|
quote:nogal ja, dwaallicht zit boven op mijn badkamer zijn maaginhoud te inspecteren... [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 24-11-2002 16:08] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: , ouwe dwaal had 'em aardig zitten en Mörke toch wel. tis dat ik moest autorijden, anders had ik vrolijk met hem mee gedaan. heb thuis nog een paar genomen, was het ok alweer gauw 04.00 op naar het volgende optreden! [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 24-11-2002 17:43] Oud Vuil. |
|
en nu mag Judgement Dag snel naar de So What te Ede komen |
|
Salacious Gods heerscht!! Alleen ze moeten niet die irritante Percussie intro's gaan spelen zoals op hun cd Askengris. Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
er zijn nog rake klappen gevallen later op de avond: iemand wou de zaal niet uit en was er met geen mogelijkheid weg te krijgen... de geluidsman heeft de persoon eruit moeten gooien waarbij enkele dreunen zijn uitgedeelt Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: toch niet iemand met een cannibal corpse shirt aan, liep ook al met glazen te smijten. Oud Vuil. |
|
dat was hem idd... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Rajackar. Bazzio Attacks!!! |
|
Boze tongen beweren anders, maar ik heb NIET mijn maaginhoud geïnspecteerd... scheelde echter niet veel, hahaha. Pffff... Mijn kop was de hele dag . Was een vette avond! Na een tof concert nog wat foute clandestiene bezigheden buiten haha. Wat minder was was dat ik vandaag met mijn gare kop vergeten ben een kaartje te kopen voor de trein van Ruurlo naar Zutphen. Da's dan 33 euro 30 meneer. En van Zutphen tot aan Utrecht wordt er niet gecontroleerd... |
|
quote: Er is hier maar 1 passende reply: MUTS!!!!!!!!!!!!!!!!!! Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Jaja. Intussen ben ik een nòg grotere Randstadfascist geworden . Zijn de foto's nog gelukt? Hopelijk liet je toch niet je camera vallen toen ik tegen je aan gebeukt werd he? Er is nog wel meer kapot gegaan die avond maar dat vertel ik je 7 december wel . |
|
quote: Nee, beter nog (geloof het of nie) die camera was al een beetje aan de gammele kant maar dankzij die knal doet hij ut weer quote: Was dat je verstand of je hartjuh??? *GRIN* Maar eh.. btw.. heb je het nog meegekregen van die vrouwelijke aanbidster van Raj?? (Nee echt waar en ik was ut nie) Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Hmmm om je eerste vraag te beantwoorden: nee, maar wat dan wel dat hoor je nog En de tweede vraag: niet meegekregen nee, hoe ging dat in z'n werk? Die gekke Rajackar toch ook... Misschien moet-ie maar naar Idols! |
|
quote: Nou, ik wilde hem er al voor opgeven, maar ik geloof dat hij me op de een of andere manier toch geprobeerd heeft duidelijk te maken dat hij dat niet op prijs stelt (knal voor m'n kop is toch genoeg hint... toch?? jawel... ) enneh, wat die griet betreft... die wilde een knuffel van um (alsof ze nie doorhad dat ik z'n vriendin was , maar goed, dat zijn maar details) Vervolgens, nadat Raj die knuffel aan haar had gegeven kwam hij gelijk naar mij toe (goed afgericht he ) en sloeg zijn armen om mij heen (duh). Raj laat me los, komt ze naar mij toe, zegt ze: "Hij is echt tof" Dus ikkuh: "Ja, dat weet ik" EN MIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Supermega-evileGRIN* Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Hey ja, daar was ik bij trouwens, dat jullie opeens gingen knuffelen!! Ik was nl. met je aan het praten . Haha, Raj het lustobject . |
|
quote: Tja... prioriteiten he. quote: Ho ho ho... wel MIJN lustobject ja. Voor je het weet zitten we bij Jerry Springer Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
ik wil graag even melden dat ik het niet leuk vindt om als een stuk vlees behandeld te worden, ik ben ook een mens met gevoelens [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 25-11-2002 20:25] |
|
quote: Maar liefie, je weet toch dat ik je niet als stuk vlees zie... sexspeeltjes zijn nou eenmaal geen hompen vlees (hoewel het er wel zijdelings vaag mee te maken heeft, maar dat zijn weer die details *GRIN*) Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
*legt broodje kaas nog maar eventjes aan de kant* |
|
quote: Tja, wat jij met eten hebt... hebben wij met eh... eh... eh... hoe heet dat ookweer eh... hmmm... klinkt als... ja, ik weet het wel... O ja! Tikkertje Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
?? waarom wil ik het niet weten .. |
|
quote: wat een idioot was dat, ik stond om +/- 00.30 af te rekenen in zo'n hokje vlakbij de ingang, ineens klets tegen de muur net om 't hoekje bij de deur. die eigenaar (met die baard) speert naar buiten en waar je de muntjes kon kopen, stond die gozer te waggelen en te smilen. toen werd hij nog gewoon tot rust gemaand. later kreeg ie dus klappen. ik zeg: wie gooit verdient klappen. Oud Vuil. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |