|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Kee, de foto's zijn klaar!!! Nu al? Ja nu al (daar kunnen valorian en cadaveria nog een voorbeeld aan nemen ) Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Dat is snel . Wie is die gozer links vooraan op de onderste foto die eruit ziet alsof hij een pleepot loopt op te dreggen??? |
|
quote: Dwaallie, ik zou zeggen, troost je hiermee Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Gave en goede foto's Bazzio Attacks!!! |
|
Thnxx Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
toffe foto's zeg! tnx lieffie |
|
JOVINK!!! WHAHAHAHA Oh man, OH MAN! |
|
quote: whahhaaa, een "true fan" geweldige foto's, iron m. Oud Vuil. |
|
quote: Het zijn er in totaal 20, maar ik vind dit zelf de leukste. De anderen staan op Raj's webserver, dus daar kun je ze bekijken. Valt me btw nog mee dat die "groepfoto" gelukt is. Ik dacht echt dat ik jou er niet bij had... stiekum toch dus Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
|
|
heb je geen foto van de gozer die nu met een Wacken-shirt rondloopt? die was nog lelijker Ook wel leuk: die gast met die rooie oogjes is onze bassist [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 29-11-2002 0:55] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
dude, ik wist niet dat satan bij jullie in de band zat |
|
kom er ook net achter: Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
wel heel evil |
|
Hey, hier was die gast links op de foto (CC shirt aan) nog redelijk nuchter, was op het eind van de avond wel anders sebinsagoil |
|
quote: Ik maak mijn entree pas in febru arie, er staat dan een mini-tour gepland Trieste gast |
|
we konden ze krijgen die avond omdat ze een nieuwe drummer aan het inwerken waren... sorry ik snap er geen ene flikker meer van [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 29-11-2002 18:26] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
hehheh, ik snap er ook helemaal nix van. komt er nog uitleg? Oud Vuil. |
|
ik wacht ook met smart... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
uitleg? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Wacht maar af tot febru arie Trieste gast |
|
maar wie was dan die gast die vorige week daar drumde? een sessiedrummer of zo? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ja dat was een sessie drummer Trieste gast |
|
duidelijk Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |