|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik lees net op Fok dat een gedeelte van de Universiteit Twente in de fik staat. quote: Lekker klote, je zal er maar studeren |
|
quote:Pfoei... vooral de schade die er optreedt als het rekencentrum in rook opgaat is natuurlijk enorm.. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
vandaar dat die pics in het lollig topic die op student.utwente.nl staan niet willen laden. Wel klote zeg. Het was zo'n VET netwerk daar |
|
wow, ik kijk nu naar die webcam beelden, en het ziet er niet leuk uit Zo ff de tv beneden aan zetten, en kijken of er iets over op tv is |
|
Het gaat ook als een lopendvuurtje De helft van mijn klas zit zonder internet |
|
ook al, de VU stond een tijd geleden ook al in de fik. De dakdekkers kregen fik ergens toen ze bezig waren "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ja, rook op die webcambeelden... Dat had ik me zonder webcam ook wel voor kunnen stellen . *gaat eens zoeken naar meer info* |
|
De hogeschool zit ook een beetje zonder internet, want die maakten ook gebruik van de UT |
|
NU.nl voegt weinig nieuws toe: "Uitslaande brand woedt op Universiteit Twente Uitgegeven: 20 november 2002 09:39 Laatst gewijzigd: 20 november 2002 10:39 ENSCHEDE - Het computernetwerk van de Universiteit Twente (UT) werkt niet meer door een uitslaande brand in het Rekencentrum van de UT in Enschede. De brand brak uit rond acht uur woensdagmorgen, aldus de brandweer. Er zijn volgens een medewerker van de universiteit geen gewonden gevallen. De brandweer heeft besloten om enkele gebouwen in de directe omgeving te ontruimen. In het gebouw dat in brand staat, is de automatiseringsdienst van de UT en een deel van de faculteit Bestuurskunde ondergebracht. Het pand telt drie verdiepingen. De universiteit vreest dat het computernetwerk in vlammen opgaat. Ze probeert een noodvoorziening te treffen om de hoofdcomputer in het gebouw te beschermen. Volgens een woordvoerder gaat het om een van de snelste netwerken van Europa. De meeste colleges gaan woensdag gewoon door. De brandweer bestrijdt het vuur met 25 mensen en denkt de hele dag nodig te hebben om de brand te blussen. Er zijn tot nu toe nog geen gevaarlijke stoffen vrijgekomen. Over de oorzaak is nog niets bekend. (c) ANP" |
|
Een maat van mij is daar systeembeheerder. Die zal het nu wel erg druk krijgen als ik dit zo lees. Zijn er nog gewonden? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
nu.nl heeft weer een update: quote: Best lullig als je het snelste netwerk had en nu een paar dagen zonder zit en maar moet afwachten wat je dan krijgt... |
|
[tweakers.net] |
|
Laatste melding uit de syslog van de Surfnet router: lo0.ar5.enschede1.surf.net 3613: Nov 20 07:20:50.927 UTC: %ENV_MON-2-TEMP: Hotpoint temp sensor(slot 18) temperature has reached WARNING level at 61(C) En straks gaat iedereen zich pas beseffen wat er weg is: To: Debian Development Announct List Subject: satie.debian.org up in flames From: Wichert Akkerman <xxx> Date: Wed, 20 Nov 2002 11:33:43 +0100 Mail-followup-to: xxx@lists.debian.org Old-return-path: <xxx> User-agent: Mutt/1.3.28i -------------------------------------------------------------------------------- At around 8 this morning (local time) a fire started in the computing facilities of Twente University. This affects Debian, since on of our servers (satie) is hosted there. At this moment it seems very likely that the machine can not be recovered from the fire. The following services are currently down as a result of this: security.debian.org non-us.debian.org nm.debian.org qa.debian.org We are working to restoring these services on another machine and hope to have things in mostly working order by tomorrow. Security advisories are still available at http://www.debian.org/security/ Wichert. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 20-11-2002 14:31] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
HOLY SHIT! is er al bekend hoe dit gebeurt is? fucked up. ik ken zeker wat mensen daaro... |
|
gvd. nu krijgen we (het hoger onderwijs)al minder geld, en dan moeten we het besteden aan renovatie. tja dit zuigt echt. In nijmegen is Wiskunde opgeheven de hele B-faculteit zal wel volgen, wat is een b faculteit nu zonder wiskunde (de huidige studenten kunnen hun studie nog wel afmaken) |
|
lastig heel veel servers zitten daaro. |
|
quote: Dammit, net nu ik Debian wilde d/l |
|
quote:ftp.nl.debian.org doet 't nog wel hoor... alleen moet je voor die non-us even een mirror zoeken. Hoewel... grote kans dat ftp://ftp.nl.debian.org/pub/debian-non-US/ ook wel werkt... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
He Paul, heb je Osmium nog een beetje verzekerd tegen Fire? |
|
quote: Heeft jouw naam sinds vandaag een andere betekenis |
|
Heh, de claims zullen wel binnenstromen bij ons straks. Arme universiteit, dit is echt fucking klote. Gelukkig hebben ze alle data weten te bewaren (reservekopie). Je zal maar geen backup gehad hebben... daar gaan al je studiepunten!! |
|
Goede datacentra hebben offsite mirrors. Zo te zien hadden zij het aardig op orde. |
|
De data is gelukkig gered maar volgens mij kost het wel even om weer zo'n leuk serverpark bij elkaar te sprokkelen/configureren.... |
|
Ik lees op MSN dat ze de uplink al weer gemaakt hebben... |
|
quote:ja dat zal zeker wel tijd kosten, maar ik las gisteren dat er een vrachtwagen vol nieuwe aparatuur bij Hewlett Packard vandaan is gekomen. Daarnaast waren ze al bezig met een nieuwe serverlokatie. Die zullen ze dan waarschijnlijk wel vervroegd in gebruik gaan nemen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |